NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Ενώσεις, Επιμελητήρια
ανάγνωση

H UEAPME αλλάζει επωνυμία και λογότυπο και γίνεται SMEunited

H UEAPME αλλάζει επωνυμία και λογότυπο και γίνεται SMEunited

«SMEunited» είναι πλέον η νέα επωνυμία της ένωσης Βιοτεχνιών και ΜΜΕ στην Ευρώπη που θα προασπίζεται όλες τις πολύ μικρές, μικρές, μεσαίες και βιοτεχνικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη. Σκοπός της SMEunited είναι η «Διαμόρφωση της Ευρώπης για τις ΜΜΕ, και η διαμόρφωση των ΜΜΕ για την Ευρώπη». 

Σε μια διαφορετική εκδήλωση την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου με τίτλο «Βήμα στο Μέλλον» η Πρόεδρος, Ulrike Rabmer-Koller και η Γενική Γραμματέας, Véronique Willems της UEAPME παρουσίασαν το υπόμνημά της  για τις Ευρωεκλογές 2019 και ανακοίνωσαν ότι η UEAPME μετονομάζεται σε SMEunited.

smeunited2.jpg?mtime=20181109133835#asset:103862

Ο βηματισμός στο μέλλον και το να γίνονται οι ΜΜΕ και οι Βιοτεχνίες αρκούντως ορατές είναι οι κυριότεροι λόγοι της αλλαγής επωνυμίας. «Για να παράσχουμε στις μικρές επιχειρήσεις μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα, να είναι ορατές και να έχουν ισχυρότερη φωνή, δώσαμε στην ένωσή μας τη νέα επωνυμία SMEunited. Η επωνυμία SMEunited στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα ότι θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε προς όφελος όλων των ΜΜΕ και των Βιοτεχνιών στην Ευρώπη, αποσκοπώντας στη διαμόρφωση μιας Ευρώπης για τις ΜΜΕ και στην ενίσχυση των ΜΜΕ στην Ευρώπη μαζί με τα μέλη μας», επεσήμανε η κα Rabmer-Koller.

Η Πρόεδρος επανέλαβε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ότι «οι ΜΜΕ αποτελούν το θεμέλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για την οικονομία μας και την κοινωνία μας. Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει συνεπώς να αναγνωρίζει αυτές τις επιχειρήσεις παράγοντας πολιτικές προσαρμοσμένες στο μέγεθος, τις προκλήσεις, και τις ανάγκες των 24 εκατ. ΜΜΕ και Βιοτεχνιών στην Ευρώπη». 

Η κα Rabmer-Koller προέβαλε το γεγονός ότι «οι επιχειρήσεις μας είναι καθ’ όλα πρόθυμες να συμβάλλουν για μια ισχυρότερη Ευρώπη, μπορούν όμως να το πράξουν μόνο εάν παραμείνουν ανταγωνιστικές, εάν μπορούν να καινοτομούν και να εκμεταλλεύονται τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που προσφέρει ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η κυκλική οικονομία». 

«Η ενίσχυση των ΜΜΕ για την Ευρώπη είναι το βασικό μήνυμα των 10 προτεραιοτήτων μας του υπομνήματός μας για τις επερχόμενες εκλογές», δήλωσε η κα Rabmer-Koller. «Οι ΜΜΕ πρέπει να ληφθούν περισσότερο από ποτέ υπόψη για το μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μεταξύ άλλων, ως οδηγοί της κοινωνικής προόδου, οι ΜΜΕ χρειάζονται μια επιχειρηματική κοινωνία, εξειδικευμένο προσωπικό, χρηματοδότηση για να καινοτομούν και να επενδύουν, ίσους όρους ανταγωνισμού, και μια πραγματική εφαρμογή της Ενιαίας Αγοράς». 

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr