NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Events
ανάγνωση

Πραγματοποιήθηκε το πρώτο συνέδριο για το Instore Marketing

Πραγματοποιήθηκε το πρώτο συνέδριο για το Instore Marketing
12_11_2018 | 17:31
epixeiro icon Ειδήσεις | Events

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza το πρώτο συνέδριο για το Instore Marketing, με την παρουσία πλέον των 200 επαγγελματιών από τον ευρύτερο χώρο του λιανεμπορίου.

Στο συνέδριο αναλύθηκαν, από διεθνείς και Έλληνες ειδικούς, οι σύγχρονες τεχνικές και οι τάσεις στο marketing εντός φυσικών καταστημάτων, καλύπτοντας όλη την γκάμα των σχετικών δραστηριοτήτων, από το merchandising και τα displays, μέχρι το sampling, τις προωθητικές ενέργειες και τα κουπόνια.

Κορυφαία στιγμή του συνεδρίου ήταν η παρουσία επί σκηνής ενός εκ των κορυφαίων brand innovators από τον χώρο των FMCG, με παγκόσμια φήμη, του David Gluckman, που έχει επινοήσει iconic brands, όπως τα Bailey’s, Ciroc, Tanqueray, Le Piat d'Or, Smirnoff Black κ.ά. Στο πλαίσιο της εισήγησής του κατέθεσε, ως απόσταγμα της 50ετούς εμπειρίας του στο brand innovation, τις δυο βασικές προϋποθέσεις ώστε να κερδίσει ένα νέο προϊόν τη θέση του στο ράφι, αλλά και να προσελκύσει αμέσως το ενδιαφέρον των αγοραστών.

Μεταξύ των global shopper marketing experts που συμμετείχαν στο συνέδριο, συγκαταλέγονται τέσσερις κορυφαίοι επαγγελματίες, που μοιράστηκαν με το κοινό χρήσιμες παραστάσεις από τις αγορές του εξωτερικού. Ο Toby Desforges, συγγραφέας του best-seller «The Shopper Marketing Revolution», ανέλυσε την εξέλιξη της αγοραστικής συμπεριφοράς στην εποχή του omnichannel, και το τι αυτή συνεπάγεται για τα brands και τις επιχειρήσεις λιανικής. Ο Charles Whitehead, επικεφαλής Client Services της HIM, ενός από τα μεγαλύτερα shopper marketing agencies παγκοσμίως, παρουσίασε τους αποτελεσματικότερους τρόπους με τους οποίους τα brands μπορούν να επικοινωνούν με τους αγοραστές, εντός του καταστήματος. Ο Eugene Theodore, ο οποίος με την ιδιότητα του Shopper Psychology and Behavioral Economics specialist συνεργάζεται με κορυφαία FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience, ανέλυσε τον πυρήνα των επιθυμιών και των αναγκών των καταναλωτών και παρουσίασε πρακτικές λύσεις για τον σχεδιασμό ενός ελκυστικού αγοραστικού περιβάλλοντος. Ο Chris Krohm εκπροσωπώντας την Grassfish Marketing Technologies, εκ των κορυφαίων Ευρωπαϊκών εταιρειών στην ανάπτυξη smart stores και digital signage, παρουσίασε τις σύγχρονες πρακτικές αναφορικά με το instore engagement και το interactivity με τους πελάτες στα καταστήματα λιανικής. 

Στη σύντομη τοποθέτησή του, με την οποία εισήγαγε το κοινό του συνεδρίου στην 2η ενότητα, ο Πέτρος Ιμιρζιάδης (Sales Promotion Center), αναφέρθηκε στην αξία της προσφοράς live εμπειριών στους πελάτες, ειδικότερα στην εποχή των ψηφιακών εφαρμογών και των Millennials.

Βέλτιστες πρακτικές ελληνικών -και όχι μόνο- επιχειρήσεων έφεραν στη σκηνή του 1ου Instore Marketing Conference σημαντικά και μεγάλα brands. Ο Παναγιώτης Γρηγορακάκης (Mondelez International) ανέλυσε τις βασικές αρχές των προωθητικών ενεργειών που υλοποιούνται μέσα στο κατάστημα και απέδειξε την αποτελεσματικότητα των εναλλακτικών προωθητικών ενεργειών. Ο Διονύσης Δουζίνας (Αθηναϊκή Ζυθοποιία) παρουσίασε, αξιοποιώντας το παράδειγμα της κατηγορίας της μπίρας, πώς η ολοένα και μεγαλύτερη ανάγκη βελτιστοποίησης των εμπορικών επενδύσεων έχει μετατρέψει τη χάραξη του προωθητικού πλάνου από τέχνη σε επιστήμη. Ο Αλμπέρτος Μπουρλάς (Vodafone Ελλάδας) μέσα από το παράδειγμα της Vodafone, έδειξε το νέο πρόσωπο του retail, όπως αυτό προβλέπεται να διαμορφωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Η Αθανασία Δασκάλου (Scent+), παρουσίασε λύσεις στο scent marketing. Ο Νικόλας Γαλανόπουλος (NOBACCO / thetotalretail.com) αναφέρθηκε σε επιτυχημένα παραδείγματα εφαρμογής στρατηγικών με στόχο το customer experience. O Γιώργος Μαραγκουδάκης (ΟΠΑΠ) έφερε στο προσκήνιο το digital journey και πώς μπορεί να επιτευχθεί activation με το ίδιο τρόπο, ταυτόχρονα σε ένα δίκτυο 4.000 καταστημάτων. Ο Χριστόφορος Μποζατζίδης (Wind Hellas) παρουσίασε τεχνικές retail marketing στρατηγικής με πολλαπλούς στόχους, από traffic building και sales boost μέχρι customer experience, customers engagement και loyalty. Ο Στέφανος Κηπώσης (LG Electronics Hellas) επεσήμανε με την παρουσίασή του τη σημασία του digital signage για τον μετασχηματισμό του φυσικού καταστήματος. Ο Φώτης Βασιλείου (White Space) παρουσίασε πώς το instore marketing  μπορεί να αξιοποιήσει την χρήση των social media και να τη μετατρέψει σε μοναδικές instore social experiences.

Η έρευνα, επίσης, είχε την τιμητική της στο συνέδριο με τρεις εκπροσώπους: Ο Λευτέρης Κιοσές (ΙΕΛΚΑ), παρουσίασε έρευνα σχετικά με την ανταπόκριση των καταναλωτών σε εκπτώσεις και προσφορές. Η Ιωάννα Μπελτάου (Nielsen Greece), ανέλυσε προκλήσεις και εμπόδια στην υλοποίηση ενεργειών marketing στα καταστήματα.

Την επόμενη ημέρα του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν τρία workshops, από τους Eugene Theodore, Charles Whitehead και Toby Desforges, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εμβαθύνουν ακόμα περισσότερο σε επιλεγμένα εξειδικευμένα θέματα σε σχέση με το instore marketing. 

Οι παρουσιάσεις είναι διαθέσιμες για το κοινό στην ιστοσελίδα του συνεδρίου www.instoremarketing.gr

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr