NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Οι τάσεις του γαμήλιου τουρισμού για το 2019

Οι τάσεις του γαμήλιου τουρισμού για το 2019
14_11_2018 | 14:48 14_11_2018 | 14:56
epixeiro icon Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες

Τις κορυφαίες τάσεις στο γαμήλιο τουρισμό το 2019, ιδιαίτερα για τους Millennials, αποκαλύπτουν οι Renée Strauss και Pamela Strauss-Goldman, συνιδρυτές της πλατφόρμας που ειδικεύεται στα γαμήλια ταξίδια, Wedaways.com. Ανάμεσά τους, αναδεικνύεται και η Σαντορίνη ως ανερχόμενος γαμήλιος προορισμός για το 2019.

Κάποιες από τις τάσεις είναι οι παρακάτω:

  • Συχνά ο γάμος είναι μια ευκαιρία για το ζευγάρι να επιστρέψει στον τόπο καταγωγής του ή στον τόπο καταγωγής των προγόνων του. Ιταλία και Ιρλανδία είναι εξαιρετικά δημοφιλείς προορισμοί.
  • Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί γαμήλιων ταξιδίων είναι: Τοσκάνη, Αμάλφι, Προβηγγία, Παρίσι, County Kildare (Ιρλανδία), County Waterford (Ιρλανδία), Μαρακές και Napa Valley.
  • Ανερχόμενοι γαμήλιοι προορισμοί είναι οι: Μαρακές, Σαντορίνη, Algarve και Ελβετικές Άλπεις.
  • Η διαδικασία κράτησης ξεκινά 15 μήνες πριν το γάμο και 5 μήνες πριν το γαμήλιο ταξίδι.
  • Οι καλεσμένοι συχνά επιλέγουν να παρακολουθήσουν τη γαμήλια τελετή βάσει του προορισμού και όχι βάσει του αν πραγματικά επιθυμούν να δουν το ζευγάρι να πατρεύεται. 
  • Τα ζευγάρια επισκέπτονται τον γαμήλιο προορισμό πριν το γάμο καθώς επιθυμούν να δουν απο κοντά το μέρος όπου θα παντρευτούν ώστε να οργανωθούν ανάλογα.
  • Επειδή οι καλεσμένοι ταξιδεύουν μεγάλες αποστάσεις για ένα γάμο, εκμεταλλεύονται την ευκαιρία προγραμματίζοντας τις δικές τους διακοπές. Πολλοί είτε αναχωρούν για τον προοριμό πιο νωρίς από την ημερομηνία του γάμου είτε παραμένουν περισσότερο μετά την τελετή.  Μερικοί κάνουν κρουαζιέρα που συμπίπτει χρονικά με το γάμο συνδυάζοντας το γάμο με ταξιδιωτικές δραστηριότητες.
  • Τα περισσότερα ζευγάρια δεν προτιμούν οργανωμένο πακέτο γαμήλιου ταξιδιού και αναζητούν οργανωτές στον προορισμό ώστε να διασφαλίσουν μια μοναδική εμπειρία.
  • Τα ζευγάρια προσφέρουν πληροφόρηση για εκδηλώσεις στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν οι καλεσμένοι τους καθώς και προτάσεις και επιλογές δραστηριοτήτων πέρα από το γάμο.
  • Τα ζευγάρια αναζητούν αυθεντικά δώρα που αντιπροσωπεύουν τον προορισμό.
  • Δεν βιάζονται να αναχωρήσουν για το γαμήλιο ταξίδι αμέσως μετά το γάμο και προγραμματίζουν εκτεταμένες διακοπές για μήνες μετά την τελετή για να εξοικονομήσουν στο κόστος. Επίσης καθυστερούν το γαμήλιο ταξίδι ώστε να ταξιδέψουν την εποχή του χρόνου που επιθυμούν ή μια εποχή που ενδείκνυται για έναν προορισμό.
  • Τα ζευγάρια ταξιδεύουν σε μακρινούς προορισμούς και μένουν περισσότερο σε εξωτικούς, επομένως σε φθηνότερα καταλύματα σε προορισμούς που δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ στο παρελθόν. 
  • Οι Millennials συστηματικά επιδιώκουν να τραβήξουν την καλύτερη φωτογραφία στο Instagram σε σχέση με των φίλων τους. Αναγνωρίζουν προορισμούς σε δημοσιεύσεις φίλων τους από αξιόλογα ξενοδοχεία, μνημεία κτλ. και συχνά επιλέγουν γαμήλιο προορισμό που προσφέρει τις καλύτερες προοπτικές για εντυπωσιακές φωτογραφίες.
  • Τα bachelor party των γυναικών παρουσιάζουν αύξηση.

Πηγή: tornosnews.gr

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr