NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Ενώσεις, Επιμελητήρια
ανάγνωση

ΣΕΒ: Πρόταση για ενίσχυση δράσεων εξαγωγικού μάρκετινγκ μέσω ΕΣΠΑ

ΣΕΒ: Πρόταση για ενίσχυση δράσεων εξαγωγικού μάρκετινγκ μέσω ΕΣΠΑ

Mε την παρουσία του Υφυπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στάθη Γιαννακίδη, πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση της Επιτροπής Εξωστρέφειας του ΣΕΒ.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, ο Αντιπρόεδρος του ΣΕΒ, Κωνσταντίνος Μπίτσιος, πρότεινε να συμπεριληφθούν σε προγράμματα ΕΣΠΑ οι επιχειρηματικές αποστολές, οι προωθητικές ενέργειες σε σημεία πώλησης και οι ηλεκτρονικές δράσεις προβολής προϊόντων. Τόνισε, επίσης, την ανάγκη ανάπτυξης εξαγωγικών συνεργατικών σχημάτων (clusters), ως απάντηση στη δυσκολία που αντιμετωπίζουν κυρίως οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στο να εισέλθουν σε νέες αγορές του εξωτερικού. Επεσήμανε τέλος, τη σημασία της συνεργασίας ιδιωτικού και δημοσίου τομέα στο σχεδιασμό των προγραμμάτων ΕΣΠΑ για την εξωστρέφεια.

Ο Υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στάθης Γιαννακίδης, αναφέρθηκε στο πλέγμα των τομέων της παραγωγικής δραστηριότητας,  όπου δίνεται βαρύτητα προκειμένου να αξιοποιούνται τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ελληνικής οικονομίας και να ενισχύεται η εξωστρέφεια. Παράλληλα, σημείωσε ότι σημαντικός παράγοντας για την ενίσχυση των εξαγωγικών επιχειρήσεων είναι η παραγωγική ικανότητα, η ποιότητα και οι συνέργειες αλλά, επίσης, η έρευνα και ανάπτυξη για τη δημιουργία νέων προϊόντων και το άνοιγμα καινούριων αγορών. Σε ότι αφορά στις προτάσεις του ΣΕΒ, ο Υφυπουργός σημείωσε ότι το Υπουργείο έχει, ήδη, επεξεργαστεί πολλές από αυτές και άμεσα θα ενημερώσει τον Σύνδεσμο.

Η Ειδική Γραμματέας κ. Ευγενία Φωτονιάτα ανέπτυξε τη στρατηγική στόχευση των δράσεων του ΕΣΠΑ για την ενίσχυση των επιχειρήσεων και αναφέρθηκε σε πρωτοβουλίες του Υπουργείου για την ενίσχυση των εξαγωγικών επιχειρήσεων. Η συνεργάτης του Υπουργού Οικονομίας αρμόδια για θέματα εξωστρέφειας, Μαργαρίτα Αντωνίου, απάντησε σε ερωτήματα των παρευρισκόμενων μελών του ΣΕΒ. 

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση της έρευνας του ΣΕΒ για τις εξαγωγές.  Μεταξύ των στοιχείων που παρουσιάστηκαν ήταν οι αγορές - στόχοι των εξαγωγικών επιχειρήσεων, με τις ΗΠΑ να καταλαμβάνουν την πρώτη θέση και τις Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Κίνα να ακολουθούν. 

Ως σημαντικότερα εμπόδια για τις εξαγωγές, η έρευνα αναδεικνύει το κόστος προώθησης και προβολής στις αγορές του εξωτερικού καθώς και την εύρεση επαρκούς χρηματοδότησης. Τέλος, η στρατηγική πληροφόρηση για αγορές του εξωτερικού είναι, με μεγάλη διαφορά, ο τομέας που οι εξαγωγικές εταιρίες θα ήθελαν να έχουν περισσότερη στήριξη.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr