NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Χρώμα, σχέδιο, σχήματα: Φτιάξτε ένα επιτυχημένο λογότυπο για την επιχείρηση σας

Χρώμα, σχέδιο, σχήματα: Φτιάξτε ένα επιτυχημένο λογότυπο για την επιχείρηση σας

​Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την σημασία που έχει ένα λογότυπο για την εικόνα μιας επιχείρησης αλλά και την επίδραση του στον τρόπο που την αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές.

Αναλύοντας 2.000 λογότυπα από τις μεγαλύτερες αμερικανικές εταιρείες, η SmartSign κατέληξε στα χαρακτηριστικά εκείνα που εντοπίζονται στα logos των πιο επιτυχημένων επιχειρήσεων. Εξαιρετικά χρήσιμα δεδομένα που μπορεί να σας βοηθήσουν και στη δημιουργία του δικού σας logo.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα πέντε βασικά στοιχεία που ξεχωρίζουν στα συγκεκριμένα λογότυπα είναι τα ακόλουθα:

  • Το 94% των logos διαθέτουν μινιμαλιστικό σχεδιασμό, κάτι που τους επιτρέπει να προσαρμόζουν το μέγεθος τους χωρίς να χάνονται σημαντικές λεπτομέρειες.
  • Το 66% των logos χρησιμοποιεί τόσο εικόνα όσο και κείμενο, κάτι που προσφέρει σαφήνεια των χαρακτηριστικών της επιχείρησης.
  • Το 64% διαθέτει σχήματα με γωνίες, όπως τρίγωνα και τετράγωνα, κάτι που αντιπροσωπεύει την σταθερότητα, την ισορροπία και την αποδοτικότητα
  • Το 89% των logos κάνει χρήση τριών ή λιγότερων χρωμάτων. Οι επιτυχημένες εταιρείες είναι λιγότερο πιθανό να χρησιμοποιήσουν περισσότερα χρώματα.
  • Το 56% των logos κάνει χρήση του μπλε ή σκούρων χρωμάτων για την βασική τους παλέτα. Το μαύρο, το γκρι και το μπλε κυριαρχούν σε σύγκριση με τα πιο φωτεινά και ενδεχομένως πιο   «αμφιλεγόμενα» χρώματα.

logo-Attributes11.jpg?mtime=20181125182441#asset:105404

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανάλυση των χρωμάτων που χρησιμοποιούνται. Εκεί, όπως προαναφέρθηκε, διακρίνονται στους βασικούς χρωματισμούς το μπλε, το μαύρο και το γκρι, ενώ ακολουθεί το κόκκινο, μια πιο ανοιχτή απόχρωση του γκρι, το πράσινο, το κόκκινο και το πορτοκαλί. Στα δευτερεύοντα χρώματα, ξεχωρίζει η ανοικτή απόχρωση του γκρι, το γκρι, το μπλε, το πράσινο και το πορτοκαλί.

logo-Attributes2.jpg?mtime=20181125182538#asset:105405

Όσον αφορά στον αριθμό των χρωμάτων, το 21% κάνει χρήση ενός χρώματος, το 47% δύο χρωμάτων, το 21% τριών χρωμάτων, ενώ μόλις το 7% κάνει χρήση 4 χρωμάτων. Παράλληλα, μόλις το 2% χρησιμοποιεί 5 χρώματα και στο 1% βρίσκονται τα λογότυπα που εμφανίζουν 6 χρώματα.

logo-Attributes3.jpg?mtime=20181125182616#asset:105406

Για το τέλος, τη δική του σημασία έχει και το ότι το 94% των logos είναι μινιμαλιστικά, σε σύγκριση με το 6% που είναι πιο λεπτομερή, δείχνοντας και την στροφή που υπάρχει προς τον μινιμαλισμό και την μετάδοση σαφών μηνυμάτων.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr