NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Forbes: Το ελληνικό e-Fresh ανταγωνίζεται την Amazon και μετασχηματίζει την αγορά

Forbes: Το ελληνικό e-Fresh ανταγωνίζεται την Amazon και μετασχηματίζει την αγορά
16_01_2019 | 12:54 16_01_2019 | 12:57
epixeiro icon Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα

Αφιέρωμα στην ελληνική e-commerce startup e-Fresh φιλοξενεί σήμερα το Forbes, χαρακτηρίζοντας το ελληνικό διαδικτυακό supermarket ως τον ανταγωνιστή του AmazonFresh που παρουσίασε ρυθμό ανάπτυξης 90% το 2018 και που μετασχηματίζει την ευρωπαϊκή αγορά.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, το e-Fresh σημείωσε σημαντική αύξηση της πελατειακής βάσης και της τεχνολογίας machine learning που χρησιμοποιεί, ολοκληρώνοντας περισσότερες από 250.000 παραγγελίες μέσα στα περασμένα 2,5 χρόνια, στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της Ζήνας Μαυροειδή, CEO του ηλεκτρονικού καταστήματος, αυτό δεν θα χρειαστεί να περιμένει πέντε χρόνια, όπως χρειάστηκε η Amazon, για να προσαρμόσει τη στρατηγική του στην αγορά, λόγω του ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν ήδη αρχίσει να αξιοποιούν την αυξανόμενη συγκέντρωση ταλέντου, ιδιαίτερα κατά την οικονομική κρίση της χώρας.

Σύμφωνα με την ίδια και με έρευνα της Nielsen USA την οποία επικαλείται, η διαδικτυακή αγορά του είδους θα φτάσει σε αξία τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2022, ενώ, κάνοντας χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης, θα μπορούν να προσφερθούν και προσωποποιημένες υπηρεσίες.

Την ίδια στιγμή, υπογραμμίζει πως στο κοντινό μέλλον η μια στις τρεις παραγγελίες ειδών παντοπωλείου θα πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά, ενώ η επιτυχία του κλάδου θα βασιστεί στο κατά πόσον οι εταιρείες θα μπορέσουν να προσαρμοστούν στις ανάγκες των χρηστών. «Το e-grocery θα κρίνει εάν οι καθιερωμένες εταιρείες θα συρρικνωθούν ή θα αναπτυχθούν» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η e-fresh έχει επενδύσει σε εξειδικευμένες κατηγορίες προϊόντων και σε ρομποτικές υποδομές στις αποθήκες ενώ, μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, μπορεί να προβλέψει τις ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντας προσωποποιημένο περιεχόμενο.

Πριν από μερικούς μήνες, η επικεφαλής του e-Fresh είχε μιλήσει και στο epixeiro.gr, τονίζοντας τότε πως «πρωταρχικός μας στόχος είναι η ανάπτυξη της εταιρείας στους ρυθμούς που έχουμε θέσει. Σε 5 χρόνια από τώρα θα θέλαμε να έχουμε πολύ περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες στην Αττική, ακολουθώντας την ανάπτυξη του κλάδου και ενισχύοντας τα μερίδια αγοράς της εταιρείας. Ένα κομμάτι της ζήτησής μας προέρχεται ήδη από την επαρχία την οποία και εξυπηρετούμε σε ανάγκες ξηρού φορτίου. Αυτό αναμένεται να μεγαλώσει αντίστοιχα και στο μέλλον».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr