Pigogo: Η κρίση έκανε εξυπνότερους τους καταναλωτές το 2018
«Η κρίση οδηγεί σε εξυπνότερες αγορές» δηλώνει το Pigogo, η ελληνική πλατφόρμα αγορών με επιστροφή χρημάτων. Η υπηρεσία αναφέρει πως κατέγραψε αύξηση αξίας αγορών κατά 150% το 2018, σημειώνοντας επίσης αύξηση 80% της βάσης χρηστών του.
Τα προϊόντα τεχνολογίας κυριάρχησαν στις αγορές των καταναλωτών το 2018, με ποσοστό 41% αξίας αγορών, ενώ ακολούθησαν τα προϊόντα μόδας και ομορφιάς με ποσοστό 22%, τα ταξίδια 17%, το σούπερ μάρκετ και το φαγητό 14%.
Τον Δεκέμβριο, οι εορταστικές αγορές κινήθηκαν στο ίδιο μοτίβο, με τα προϊόντα τεχνολογίας και πάλι να κυριαρχούν με ποσοστό 38% επί του συνόλου των αγορών που πραγματοποιήθηκαν, τα προϊόντα μόδας-ομορφιάς να ακολουθούν με 28% ενώ το σούπερ μάρκετ-φαγητό αναδείχθηκε τρίτο με ποσοστό 18%.
Σε ό,τι αφορά στον κλάδο των ταξιδιών, το 77% των αγορών που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Pigogo αφορούσε αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ενώ το 23% αφορούσε υπηρεσίες διαμονής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μεγαλύτερη επιστροφή που κέρδισε χρήστης το 2018 από μία μόνο αγορά ήταν 117 ευρώ από κατάστημα αθλητικών ειδών, ενώ η top ημέρα με τις περισσότερες αγορές το 2018 από τους χρήστες του Pigogo ήταν η Black Friday.
Σχόλια