NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Digital Marketing
ανάγνωση

3+1 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για το brand σας με την ιστοσελίδα ή/και το eshop σας

3+1 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για το brand σας με την ιστοσελίδα ή/και το eshop σας
Sponsored by:
3+1 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για το brand σας με την ιστοσελίδα ή/και το eshop σας

Πολλές φορές ακούμε από επιχειρηματίες το ερώτημα αν πρέπει ή όχι μία επιχείρηση να κατασκευάσει μία ιστοσελίδα ή αντίστοιχα ένα κατάστημα να δημιουργήσει το δικό της eshop.

Η αμφιβολία σε αυτό το ερώτημα έγκειται συνήθως στο τι δεν γνωρίζει ο επιχειρηματίας τις δυνατότητες που έχει μέσα από μία ιστοσελίδα και φοβάται για την αύξηση απλά του χρόνου ενασχόλησης χωρίς κάποιο όφελος.

Αυτό σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να είναι και σωστό. Πρέπει να γίνει σωστή επιλογή στον συνεργάτη τον οποίο θα επιλέξετε για να κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας καθώς αυτός θα πρέπει να έχει την απαιτούμενη εμπειρία για να μπορέσει να προτείνει λύσεις στα προβλήματα που εσείς αντιμετωπίζετε ή θεωρείτε ότι θα αντιμετωπίσετε με την κατασκευή μίας ιστοσελίδας ή ενός eshop.

Ας δούμε όμως μερικές λύσεις που δώσαμε τελευταία σε κάποιους συνεργάτες μας κι ίσως σας...ανοίξουν την όρεξη.

ritashome-portfolio.jpg?mtime=20190226112744#asset:115371

Αυτόματος συγχρονισμός με τη βάση δεδομένων ενός προμηθευτή για eshop.

Στο ritashome.gr, ένα eshop διακοσμητικών ειδών, φωτιστικών κι επίπλων, αντιμετώπιζαν το εξής πρόβλημα:

Ένας από τους βασικούς προμηθευτές τους, η inart, διαθέτει πάνω από 6.000 προϊόντα και είναι σχεδόν αδύνατο αυτά τα προϊόντα να εισαχθούν στο eshop με το χέρι αλλά και να ενημερώνονται για τυχόν αλλαγές ή ακόμα και αφαίρεση από τα διαθέσιμα προϊόντα.

Το πρόβλημα έπρεπε να λυθεί!

Ανακαλύψαμε ότι η inart έδινε τη δυνατότητα για αυτόματο συγχρονισμό των προϊόντων από τη βάση της και των φωτογραφιών της από το Google Drive.

Μιας και δεν υπήρχε κάποια έτοιμη λύση για αυτό το πρόβλημα, αναπτύξαμε ένα εξειδικευμένο πρόσθετο (plug-in) με το οποίο η ομάδα διαχείρισης του Rita’s Home μπορεί να επιλέγει από τη λίστα των διαθέσιμων προϊόντων, ποια προϊόντα θέλει στο eshop της, εισάγοντας μάλιστα σε αυτό πληθώρα έξτρα πληροφοριών, όπως οι διαστάσεις των προϊόντων, τα υλικά κατασκευής τους, τα χρώματά τους καθώς και η διαθεσιμότητά τους.

Το πρόβλημα λύθηκε!

Πλέον αυτού, προστέθηκε η real time ανανέωση τιμών και διαθεσιμότητας εξαλείφοντας τις λανθασμένες παραγγελίες, τα παράπονα των πελατών για έλλειψη αποθέματος όταν στο site εμφανίζονται διαθέσιμα και πολλά ακόμα.

Η αξιοπιστία του brand, η άμεση εξυπηρέτηση, η σωστή και δομημένη πληροφορία αποτελούν βάσεις τις οποίες κάθε eshop πρέπει απαραιτήτως να διαθέτει. Και το πετύχαμε!

Αυτό βέβαια το πρόσθετο, δεν τους απαγορεύει να έχουν και τα δικά τους προϊόντα όπως προϊόντα από άλλους προμηθευτές ή απλά κάποια προϊόντα που έχουν στο κατάστημα αλλά δεν υπάρχουν πλέον στην inart.


Λύσεις για οτιδήποτε φανταστείς σε ένα eshop.

Ο κ. Παπαδόπουλος, ιδιοκτήτης του mikromagazo.gr, γνωρίζει ότι μπορεί να αυτοματοποιήσει επαναλαμβανόμενες διαδικασίες που δεν απαιτούν σκέψη κι αποφάσεις αλλά απαιτούν αρκετό χρόνο στην υλοποίησή τους.

Έτσι, στην επικοινωνία μαζί μας, μας ζήτησε κι υλοποιήσαμε ένα δικό μας πρόσθετο για την αυτόματη παραγωγή των vouchers από την εταιρεία courier που συνεργάζεται, τη Speedex καθώς και την αποστολή του κωδικού του voucher αυτού αυτόματα στον πελάτη μέσω email.

Επίσης, ο κ. Παπαδόπουλος θέλησε να δημιουργήσει Marketing Automation στο eshop του και τον βοηθήσαμε συνδέοντας το eshop του με τη πλατφόρμα του Remarketly. Έτσι, τώρα μπορεί να επιβραβεύει τους συχνούς πελάτες του eshop του, να επικοινωνεί τους πελάτες του που έφυγαν από το eshop του ενώ ήταν μέσα στο καλάθι κι έτοιμοι να αγοράσουν (abandoned cart clients) αλλά και να ενημερώνει πελάτες του που έκαναν μία αγορά για προτείνομενα προϊόντα σε σχέση με αυτά που ήδη αγόρασαν.

pedododiatros-portfolio-final.jpg?mtime=20190226112929#asset:115372



Ιατρική Ιστοσελίδα και Προώθηση

Είναι γνωστό ότι οι ιατρικοί σύλλογοι συνήθως απαγορεύουν στα μέλη τους να διαφημίζονται σε ηλεκτρονικά και όχι μόνο μέσα. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει την εντύπωση πως η ιστοσελίδα ενός ιατρού ή ενός ιατρείου «άχρηστη» καθώς υπάρχει η αδυναμία προώθησης και κατ’ επέκταση να μην έχει επισκεψιμότητα η ιστοσελίδα από χρήστες που αναζητούν ανάλογες υπηρεσίες. Οι μόνες ιστοσελίδες που θα δέχονται έτσι επισκέπτες σε αυτές θα είναι αυτές που εμφανίζονται ψηλά στα αποτελέσματα της Google στις σχετικές αναζητήσεις και μάλιστα στις πρώτες θέσεις.

Η δυσκολία που υπάρχει!

Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε η κα. Κολεβέντη με το παιδοδοντιατρείο της και την κατασκευή της ιστοσελίδας της pedododiatros.gr. Ο ανταγωνισμός για την αναζήτηση «παιδοδοντιατρος θεσσαλονικη» κρίθηκε εξ’ αρχής πολύ μεγάλος κι έτσι στοχεύσαμε να ανέβουμε ψηλά σε πιο συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά όπως το «παιδοδοντιατρος καλαμαρια» ή «παιδοδοντιατρος ανατολικη θεσσαλονικη».

Το αποτέλεσμα που καταφέραμε!

Καταφέραμε, η ιστοσελίδα που δημιουργήσαμε, μαζί με τις συμβουλές που παρείχαμε στην κα. Κολεβέντη για την ανάρτηση της σχετικής αρθρογραφίας να την έχουν φέρει σήμερα στην 1η θέση της Google στα οργανικά αποτελέσματα για τη βασική της λέξη-κλειδί, δηλαδή για το «παιδοδοντιατρος θεσσαλονικη».

Αποτέλεσμα των ενεργειών αυτών είναι να βρίσκεται στη θέση αυτή, αφήνοντας πιο κάτω στα αποτελέσματα ιστοσελίδες συναδέλφων της που δραστηριοποιούνται αρκετά χρόνια στο χώρο και έχουν σίγουρα πιο παλιά domain, που αποτελεί και ένα από τα κριτήρια της Google για το SEO.


Bonus Tip: Σελίδα υπηρεσιών αύξηση engagements

Μία εταιρεία προσφοράς υπηρεσιών κατασκευής ιστοσελίδων αντιμετώπιζε το πρόβλημα που έχουν όλες οι παρόμοιες σε αυτόν τον τομέα επιχειρήσεις. Ο κλάδος είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός καθώς υπάρχει πληθώρα επιλογών για τους υποψήφιους πελάτες (ελληνικές εταιρείες, freelancers, εταιρείες εξωτερικού low-cost, ο ανιψιός που...ασχολείται με τους υπολογιστές κ.ά.) και μάλιστα είναι ακριβή η online διαφήμιση.

Ο στόχος ήταν φυσικά να αυξήσει τις επισκέψεις αλλά και τις μετατροπές (engagements) στην ιστοσελίδα της με τη μεγένθυνση παράλληλα του brand της.

Ο στόχος είναι γενικός αλλά ερευνώντας την αγορά αποφασίσαμε ότι πρέπει να οργανώσουμε μια στρατηγική πλήρους προώθησης με βασικό στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας μέσω οργανικών αποτελεσμάτων της Google.

Το πρώτο βήμα ήταν η δημιουργία μίας ιστοσελίδας πραγματικά γρήγορης και διαφορετικής από τον ανταγωνισμό για αυτό κι επιλέχθηκε η ιστοσελίδα να δημιουργηθεί σε custom περιβάλλον κι όχι σε WordPress.

Παράλληλα, ξεκίνησε το πλάνο δημιουργίας ενός χρήσιμου και αξιόλογου blog του οποίου μάλιστα τα άρθρα προωθούνταν αναλόγως στις μηχανές αναζήτησης και στα κοινωνικά δίκτυα.

Ακόμη, αυξήσαμε την εξωστρέφεια με επικοινωνία με άλλα blogs καθώς και την συμμετοχή σε ανοιχτές κοινότητες για παροχή βοήθειας (facebook groups, insomnia κ.ά.). Μαζί με αυτήν την εξωστρέφεια, δημιουργήσαμε ένα εργαλείο για τους διαχειριστές ιστοσελίδων που γίνεται ανάλυση των προβλημάτων ταχύτητας της ιστοσελίδας.

Τέλος, οργανώσαμε τη SEO στρατηγική της εταιρείας ακολουθώντας τις παρακάτω τακτικές:

  • Ανάλυση του ανταγωνισμού.
  • Αναζήτηση για ευκαιρίες άρθρογραφίας.
  • Δημιουργία λίστας λέξεων-κλειδιών (πέρα από τις προφανείς «κατασκευη ιστοσελιδων», «κατασκευη eshop» κτλ).
  • Συνεχής τεχνικός έλεγχος και παρακολούθηση της σελίδας.
  • Δημιουργία συνδέσμων σε συναφείς ιστοσελίδες.
  • Συνεχής παρακολούθηση και βελτιώση των παραπάνω.

Το πλάνο αυτό ξεκίνησε στα τέλη του Σεπτέμβρη. Τέλη Ιανουαρίου που τελειώνε η πρώτη αξιολόγηση ήμασταν στην ευχάριστη θέση να δούμε την εταιρεία να αυξάνει την επισκεψιμότητα στη σελίδα κατά 120% κάθε δίμηνο.

Μάλιστα, έχει επιτευχθεί και ο πρώτος μεγάλος στόχος μας που ήταν να ανέβει η ιστοσελίδα στη 1η σελίδα της Google για το βασικό keyword «κατασκευη ιστοσελιδων» αλλά και για το «κατασκευη ιστοσελιδων θεσσαλονικη».

Το πολύ ευχάριστο στην όλη ιστορία ήταν ότι αυτή η εταιρεία ήταν η δική μας, η Digital Challenge!

Συμπέρασμα

Είναι βέβαιο ότι στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, η προσέγγιση των δυνητικών πελατών μας γίνεται ολοένα και πιο πολύπλευρη. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει ταύτοχρονα και αύξηση του χρόνου που απαιτείται από εμάς για διαχείριση αυτού του όγκου δεδομένων και πληροφοριών.

Αυτό που απαιτείται σίγουρα, είναι η εύρεση ενός έμπιστου συνεργάτη που θα μπορεί να σας προτείνει λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε ακόμη κι αν δεν γνωρίζατε ότι υπάρχει λύση για αυτά!

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας στο dicha.gr και βρείτε χρήσιμα άρθρα στο blog μας.

Sponsored by:
3+1 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για το brand σας με την ιστοσελίδα ή/και το eshop σας
... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr