NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Ενώσεις, Επιμελητήρια
ανάγνωση

Τριπλασιάστηκαν οι αναφορές στο Συνήγορο του Καταναλωτή την περίοδο της οικονομικής κρίσης

Τριπλασιάστηκαν οι αναφορές στο Συνήγορο του Καταναλωτή την περίοδο της οικονομικής κρίσης

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή ανακοίνωσε πως το 2018 δέχθηκε 10.843 αναφορές, από τις οποίες οι 826 είναι υποθέσεις του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος που λειτουργεί ως αρμοδιότητα του Συνηγόρου του Καταναλωτή και διευκολύνει τη φιλική επίλυση των διαφορών που προκύπτουν από διασυνοριακές συναλλαγές εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όπως τονίζεται, ο αριθμός των υποθέσεων αυξάνεται διαρκώς. Οι αναφορές τριπλασιάστηκαν το 2018 σε σχέση με το 2010 όταν, στην έναρξη της οικονομικής κρίσης, ανέρχονταν σε 3.697.

Όσον αφορά στην επίλυση των θεμάτων, ο Συνήγορος του Καταναλωτή «πέτυχε στο διάστημα αυτό εντυπωσιακά ποσοστά επίλυσης που αγγίζουν το 83% των υποθέσεων. Η επίλυση των διαφορών επιτυγχάνεται εξωδικαστικά σε μέσο χρόνο κάτω των τριών μηνών. Η Αρχή παράλληλα συναντά τη θετική ανταπόκριση της πλειονότητας (93,5%) των προμηθευτών, παρά το γεγονός ότι οι διαδικασίες εναλλακτικής επίλυσης είναι προαιρετικές.

Η Ανεξάρτητη Αρχή προχώρησε σε σημαντικές παρεμβάσεις σε τομείς όπου διαπιστώθηκαν τα μεγαλύτερα προβλήματα και σημειώθηκαν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, όπως ο τομέας της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών, του ηλεκτρονικού εμπορίου και των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr