NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διαδίκτυο & Τεχνολογία
ανάγνωση

Η Facebook φέρνει αλλαγές στα κριτήρια των στοχευμένων διαφημίσεων

Η Facebook φέρνει αλλαγές στα κριτήρια των στοχευμένων διαφημίσεων

Στο πλαίσιο μιας νομικής διευθέτησης με ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων, η Facebook ανακοίνωσε ότι θα τερματίσει ορισμένες επιλογές στόχευσης για διαφημίσεις οι οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία διακρίσεων.

Η εταιρεία δήλωσε ότι οποιοσδήποτε τοποθετεί αγγελίες για στέγαση, δουλειά ή πιστωτικές υπηρεσίες δεν θα μπορεί να στοχεύσει χρήστες βάσει ηλικίας, φύλου ή ταχυδρομικού κώδικα. Παράλληλα, θα προσφέρει 5 εκατομμύρια δολάρια για την κάλυψη νομικών και άλλων σχετικών δαπανών.

Η εταιρεία αναφέρει ότι θα δημιουργήσει ένα εργαλείο που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προβολή των στοχευμένων διαφημίσεων στέγασης, μια κίνηση παρόμοια ΜΕ τη βάση δεδομένων που ανέπτυξε μετά από διαμάχη σχετικά με τις στοχευμένες πολιτικές διαφημίσεις.

«Οι διαφημίσεις στέγασης, απασχόλησης και πίστωσης είναι ζωτικής σημασίας για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να αγοράσουν σπίτια, να ξεκινήσουν σταδιοδρομίες και να αποκτήσουν πρόσβαση σε πιστώσεις», τόνισε η chief operating officer, Sheryl Sandberg. «Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για να αποκλείσουν ή να βλάψουν τους ανθρώπους» πρόσθεσε χαρακτηριστικά.

Με πληροφορίες από Facebook, Verge

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr