NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διαδίκτυο & Τεχνολογία
ανάγνωση

LinkedIn: Νέα χαρακτηριστικά για τη στόχευση των κατάλληλων κοινών από τους διαφημιστές

LinkedIn: Νέα χαρακτηριστικά για τη στόχευση των κατάλληλων κοινών από τους διαφημιστές

Τρεις νέους τρόπους δίνει πλέον το κοινωνικό δίκτυο LinkedIn στους διαφημιστές, για τη στόχευση των κατάλληλων κοινών: πρόκειται για τα χαρακτηριστικά lookalike audiences, audience templates αλλά και τη στόχευση μέσω δεδομένων της Microsoft Bing.

Μέσω του πρώτου, οι διαφημιστές μπορούν να «ανακαλύψουν κοινά παρόμοια με εκείνα που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρησή» τους ενώ, μέσω του δεύτερου, του audience templates, προσφέρεται «μια επιλογή από περισσότερα από 20 προκαθορισμένα ακροατήρια B2B (και αυξάνονται) που σας βοηθούν να ξεκινήσετε πιο γρήγορα».

Και τα τρία νέα χαρακτηριστικά, όπως αναφέρει το κοινωνικό δίκτυο, θα είναι διαθέσιμα στους διαφημιστές μέσα στις προσεχείς εβδομάδες.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr