NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Events
ανάγνωση

Νέο επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice: Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών

Νέο επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice: Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών
04_04_2019 | 12:15
epixeiro icon Ειδήσεις | Events

Σήμερα γίνονται συνεχείς αναφορές για την ανάγκη ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών. Αδιαμφισβήτητα, η απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη πιστότητα και σε επανάληψη αγοράς.

Αν δείτε το sales funnel, θα παρατηρήσετε πως η εξυπηρέτηση των πελατών βρίσκεται σε τρία στάδια της διαδικασίας: τη στιγμή που ο δυνητικός πελάτης θα έρθει σε επαφή με την επιχείρηση και -ακόμα εντονότερα- μόλις ο δυνητικός πελάτης γίνει πελάτης και φυσικά σε όλες τις μετέπειτα επαφές του με την επιχείρηση. Σαφώς, ο στόχος της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης του πελάτη είναι να οδηγήσει σε μια θετική εικόνα για την επιχείρηση, που θα οδηγήσει στην αποτελεσματικότερη μορφή διαφήμισης για μια επιχείρηση: την «διαφήμιση» word of mouth. Από την πλευρά του ο επιχειρηματίας, εάν έχει θεσπίσει διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών, μειώνει το άγχος του, ορίζει ένα συγκεκριμένο επίπεδο ποιότητας στη συνολική παροχή του και εξελίσσεται.

Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του SBC TV Channel τον εμπορικό διευθυντή της Υuboto, Aνδρέα Κωνσταντινίδη, συζητούν για τις τεχνικές της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης των πελατών. Ερωτήσεις όπως: Τι αναζητά ένας πελάτης σήμερα από την επιχείρηση σε επίπεδο αντιμετώπισης; -Τι ορίζουμε ως ιδανική εξυπηρέτηση πελατών; -Ποιες είναι οι δεξιότητες που απαρτίζουν έναν ειδικό στην εξυπηρέτηση πελατών; -Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται στην εξυπηρέτηση του πελάτη; - Ποσό διαφορετική είναι η online και η offline εξυπηρέτηση ενός πελάτη; -Πως αντιμετωπίζουμε έναν δυσαρεστημένο πελάτη; απαντώνται στο επεισόδιο.

Παράλληλα, ο επιχειρηματίας Στέφανος Γάφος από τη Χίο εξηγεί πως εφαρμόζει την αποτελεσματική εξυπηρέτηση στην πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με απλό τρόπο τις βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών.

Η εκπομπή «Marketing in Practice», παραγωγή του μοναδικού οικονομικού -επιχειρηματικού καναλιού της χώρας, ασχολείται με τον κλάδο του Μάρκετινγκ και αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών παραδειγμάτων και προτάσεων μάρκετινγκ ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται oι βασικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε.

Χρηστικές επιχειρηματικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 4 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (marketingconsultant.gr).

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Αττικά TV μέσω Digea κάθε Τετάρτη 18.30 και σε επανάληψη κάθε Πέμπτη 12.30 και Κυριακή 21.00. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Βόρειο Αιγαίο) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Χαλκιδική, Πιερία, Ημαθία, Πέλλα και Κιλκίς) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε εβδομάδα, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα) κάθε Σάββατο 17.40, Ionian TV (Πελοπόννησος) κάθε Παρασκευή 17:30 και κάθε Τρίτη 14:30, Vergina TV (Κεντρική Μακεδονία) κάθε Δευτέρα & Τετάρτη 17.30), ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Κυριακή & Πέμπτη 19.30, ΚΑΝΑΛΙ 6 (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Πέμπτη 21:10 και Σάββατο 19:05.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 88 «Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών» εκπομπή μπορείτε να την δείτε εδώ: marketingconsultant.gr/apotelesmatiki-exypiretisi-pelaton.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr