NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών
ανάγνωση

Αγαπητοί Marketers κάντε το όπως η Google και η Adidas!

Αγαπητοί Marketers κάντε το όπως η Google και η Adidas!

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως οι marketers βρίσκονται καθημερινά σε ένα αέναο κυνήγι καταναλωτών.

Προσπαθούν να δημιουργήσουν αξία στο καταναλωτικό κοινό, να το κερδίσουν από ανταγωνιστές και να εδραιώσουν τα brand τους μέσα σε μία πολυποίκιλη και ταυτόχρονα σκληρή αγορά, όπου επιβιώνουν οι πιο ευφυείς, πρωτότυπες, αλλά και καλά μελετημένες στρατηγικές. Ιδιαίτερα μέσα από το Digital Marketing, όπου συνεχώς εμφανίζονται νέες πρακτικές και τεχνικές και o καταναλωτής βομβαρδίζεται μέσα από Social Media, Newsletters, Google Ads κ.ά., είναι έντονη πλέον η ανάγκη για διαφορετικές προσεγγίσεις.

Κατανοήστε την ανάγκη του καταναλωτή όπως ακριβώς κάνει η Google και η Adidas!

Ποια μέθοδο χρησιμοποιούν η #Google, η #Adidas, η #Microsoft και άλλες εταιρείες - κολοσσοί από το σχεδιασμό μέχρι την προώθηση των προϊόντων-υπηρεσιών τους και πώς καταφέρνουν να έχουν πάντα επιτυχία;

Με τη χρήση της εθνογραφικής μεθόδου!

Όπως αναφέρει η Μαριάννα Φωτιάδου, EU Program Manager AHF Europe, στον οργανισμό AIDS Healthcare Foundation Europe:

«Σήμερα, κάθε επιχείρηση χρησιμοποιεί ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους έρευνας, προκειμένου να κατανοήσει τις καταναλωτικές τάσεις και ανάγκες. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μεγάλη στροφή προς τις ποιοτικές μεθόδους, μία εκ των οποίων είναι και η εθνογραφία. Η μέθοδος αυτή έχει τις ρίζες της στον χώρο της κοινωνικής ανθρωπολογίας και χρησιμοποιείται σήμερα από πολλές εταιρίες στο πεδίο της επιχειρησιακής ανάπτυξης. Γιατί όμως εταιρίες όπως η Google και η Microsoft χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη μέθοδο; Πολύ απλά, γιατί η μέθοδος αυτή αναδεικνύει πληροφορίες-κλειδιά σχετικά με το καταναλωτικό κοινό, γνώση που με τη σειρά της μεταφράζεται σε πετυχημένα προϊόντα και υψηλά ποσοστά πωλήσεων.»

Η ίδια μέσα από ένα νέο online σεμινάριο στο Skillbox.gr, Κάν'το όπως η Adidas και η Google: H χρήση της εθνογραφικής μεθόδου, παρουσιάζει την εθνογραφική μέθοδο και αναλύει γιατί εταιρείες όπως η Google και η Microsoft τη χρησιμοποιούν.

Η εθνογραφία μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες επαγγελματιών από το χώρο του Marketing, επιχειρήσεων, managers οργανισμών, Project Managers, πωλητών εταιριών, σχεδιαστών προϊόντων (product designers), web developers, ανθρώπων που σχεδιάζουν να ξεκινήσουν μια επιχείρηση, επαγγελματιών στο χώρο της Καινοτομίας και να επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ερωτήματα που μπορεί να ανακύψουν στον καθένα μας όπως:

  • Γιατί πρέπει να χρησιμοποιούμε την έρευνα στο σχεδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Τι είναι η εθνογραφία.
  • Πώς χρησιμοποιείται η μέθοδος από επιχειρήσεις και οργανισμούς παγκοσμίως.
  • Ποιος, πού, πότε, πώς χρησιμοποιεί την εθνογραφία.
  • Πώς εφαρμόζεται η μέθοδος στο σχεδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών, το marketing και το team management.
  • Πώς μπορείτε να σχεδιάσετε τη δική σας εθνογραφική έρευνα.
  • Τι πρέπει να αποφύγετε όταν σχεδιάζετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

απαντώνται ενδελεχώς και με οδηγό την εμπειρία της Μαριάννας Φωτιάδου μέσα από επιτυχημένα project όπου η ίδια χρησιμοποίησε αυτή τη μέθοδο.

Δείτε ένα εισαγωγικό video!

Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα με την προβολή του video. Επικοινωνήστε μαζί μας αν επιθυμείτε να το αναφέρετε.

Κατανοήστε σε βάθος τις ανάγκες των καταναλωτών σας, καθώς Good marketing makes the company look smart. Great marketing makes the customer feel smart.” – Joe Chernov

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr