Στα βήματα του Facebook: Το LinkedIn παρουσιάζει τα δικά του «Reactions»
Τη δυνατότητα να «αντιδρούν» στα διάφορα posts και με Reactions θα προσφέρει πλέον το LinkedIn, υιοθετώντας ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό με αυτό που διαθέτει, εδώ και αρκετό καιρό, το Facebook.
Η κυκλοφορία των Reactions, σύμφωνα με την εταιρεία, ξεκινάει από σήμερα, δίνοντας στα μέλη την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τις «αντιδράσεις» Like, Celebrate, Love, Insightful και Curious.
Στόχος είναι οι χρήστες «να κατανοούν καλύτερα την επίδραση που έχει το περιεχόμενο τους», με την εταιρεία να τονίζει πως η επιλογή των προαναφερθέντων έγινε με βάση τη σημασία που έχουν για τα μέλη ενός κοινωνικού δικτύου όπως το συγκεκριμένο.
Θα είναι διαθέσιμα σε όλους τους χρήστες της υπηρεσίας μέσα στους επόμενους μήνες, τόσο στο web όσο και στις mobile εφαρμογές.
Σχόλια