NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Digital Marketing
ανάγνωση

E-mail Marketing για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις: Εσείς γνωρίζετε τα σωστά βήματα;

E-mail Marketing για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις: Εσείς γνωρίζετε τα σωστά βήματα;

Στην εποχή που κυριαρχούν τα social media, ποιος ασχολείται πια με e-mails;

Τα social media αποδείχτηκαν τα τελευταία χρόνια ένας διασκεδαστικός, έξυπνος και πολλές φορές απρόβλεπτος τρόπος προώθησης του εκάστοτε brand. Ποιος όμως marketeer ξέχασε το e-mail marketing και την αδιαμφισβήτητη αποτελεσματικότητά του;

Το E-mail Marketing σας βοηθά να προωθείτε το brand, να συνδέεστε με το κοινό σας και να αυξάνετε τις πωλήσεις σας. Εκτός από την προώθηση προϊόντων, μπορείτε να μοιράζεστε νέα και ιστορίες που ενδιαφέρουν τους καταναλωτές σας και να χτίζετε σιγά σιγά ένα ισχυρό community που σας εμπιστεύεται και σας προτιμά.

Ας δούμε κάποια βασικά βήματα για τα πρώτα σας e-mail campaigns!

Πώς δημιουργούμε μια e-mail list;

Η λίστα επαφών μας είναι απαραίτητη και οφείλουμε να τη δημιουργήσουμε με νόμιμο τρόπο και αφού ενημερώσουμε τους subscribers, που παραχωρούν το e-mail τους ή εγγράφονται στο site μας. Αποφύγετε ν΄ αγοράσετε ή να αποκτήσετε με οποιοδήποτε τρόπο e-mail lists γιατί είναι παράνομο και θα υποστείτε κυρώσεις. Επιπρόσθετα, φροντίστε να ενημερώνετε όσους συμπληρώνουν τη φόρμα εγγραφής στο site και να παίρνετε γραπτή έγκριση ότι αποδέχονται την χρήση των στοιχείων τους για την αποστολή e-mails.

Κάποιοι τρόποι για να συγκεντρώσετε e-mails και ν’ αυξήσετε τα leads της δικής σας επιχείρησης είναι:

  • Στο κατάστημα ή στον χώρο σας μετά την αγορά
  • Σε εταιρικά events
  • Από τη φόρμα εγγραφής στο website σας
  • Με διαφημίσεις που στοχεύουν στην αύξηση των leads

Mην ξεχνάτε να προσθέτετε κάποιο κίνητρο για την εγγραφή στο newsletter σας! Μπορεί να είναι κάποια έκπτωση ή δώρο με την πρώτη αγορά.

Στη συνέχεια, κατηγοριοποιήστε τις επαφές σας και προσθέστε δημογραφικά στοιχεία. Ορίστε σωστά segments ανάλογα με το industry, τις περιοχές που δραστηριοποιείστε και φυσικά το φύλο και τις ηλικίες.

Προσοχή: Προσθέστε κλητική στο όνομα! Πολλές φορές το αμελούμε στην Ελλάδα!

Γιατί χρειάζεστε μια e-mail marketing πλατφόρμα;

Αφού ολοκληρώσατε αυτή τη διαδικασία και συγκεντρώσατε έναν ικανοποιητικό αριθμό emails, χρειάζεστε μια e-mail marketing platform, για να οργανώσετε καλύτερα τη δουλειά σας. Για παράδειγμα, το MailChimp.com είναι εύκολο στη χρήση και σας βοηθά να δημιουργήσετε εύκολα templates και φόρμες για τα ενημερωτικά και προωθητικά e-mails σας. Το καλύτερο σας το αφήσαμε για το τέλος: Είναι εντελώς δωρεάν (μέχρι 12.000 e-mails), αν η ηλεκτρονική σας βάση δεν ξεπερνά τους 2000 subscribers! Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε όσες κατηγορίες θέλετε, για να διευκολυνθείτε και να εξυπηρετήσετε τους στόχους σας.

Τι πρέπει να προσέξετε στις πρώτες σας καμπάνιες;

  1. Προσωποποιήστε τα emails: Έτσι αποφεύγετε το ενδεχόμενο, το email σας να πάει στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα (junk).
  2. Προσέξτε το subject: Εδώ χρειαζόμαστε καλό copy (μικρότερο από 35 χαρακτήρες και emoji). Σκεφτείτε ποια φράση θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του χρήστη, για ν’ ανοίξει τελικά το e-mail!
  3. Ενδιαφέρον περιεχόμενο: Προσέξτε το content, επιλέξτε όμορφα visuals και χωρίστε το e-mail σας σε ενότητες με ξεκάθαρα headings και μικρά κείμενα.
  4. Call to Action: Μην ξεχνάτε την προσθήκη ενός CTA button. Έτσι ο πελάτης σας θα οδηγηθεί αμέσως στη σελίδα/προσφορά/υπηρεσία που του προτείνετε.
  5. Προσθέστε τα social media accounts σας: Στο τέλος του e-mail πρέπει να συμπεριλάβετε τα social media icons που οδηγούν στους social media λογαριασμούς σας.

Mην αμελείτε να στέλνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα e-mails, ώστε να ενημερώνετε τους συνδρομητές σας για τα νέα της εταιρείας σας, τις προσφορές σας και προσεχή events! Αν είστε συνεπείς απέναντί τους και εφαρμόσετε σωστές πρακτικές, θα δείτε πολύ σύντομα αποτελέσματα!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr