NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διαδίκτυο & Τεχνολογία
ανάγνωση

Facebook: Όλα όσα ανακοίνωσε στην F8 2019 - Νέα χαρακτηριστικά για όλες τις πλατφόρμες

Facebook: Όλα όσα ανακοίνωσε στην F8 2019 - Νέα χαρακτηριστικά για όλες τις πλατφόρμες

Μια σειρά νέων χαρακτηριστικών παρουσίασε για τις πλατφόρμες της η Facebook, κατά τη διάρκεια της φετινής F8, με την υπόσχεση για νέες λειτουργίες και εμπλουτισμένα features σε Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger, με την ιδιωτικότητα στο επίκεντρο.

Αρχικά, η εταιρεία ανακοίνωσε το Project Lightspeed, μέσω του οποίου θα προχωρήσει στην παρουσίαση μιας εντελώς ανανεωμένης έκδοσης του Messenger η οποία θα απαιτεί 30MB για εγκατάσταση - 70MB λιγότερα από τη σημερινή. Παράλληλα, θα ανοίγει σε λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα.

Στη συνέχεια, βρίσκουμε το «Close Friends and Family», έναν χώρο στον οποίο θα εμφανίζεται περιεχόμενο από τους φίλους και τα μέλη της οικογένειας με τα οποία ο χρήστης επικοινωνεί συχνότερα. Σε αυτό θα εντοπίζονται φωτογραφίες, βίντεο και άλλα χαρακτηριστικά που βρίσκονται υπό ανάπτυξη.

Ακόμη περισσότερη σημασία θα δίνει η πλατφόρμα στα βίντεο. Βάσει αυτού, θα παρουσιάσει ένα νέο χαρακτηριστικό κοινής προβολής βίντεο. «Θα μπορείτε να μοιράζεστε απλά ένα βίντεο από το Facebook στο Messenger και να καλείτε άλλους να το παρακολουθούν μαζί σας, σε πραγματικό χρόνο, κατά τη διάρκεια μηνυμάτων ή σε συνομιλία μέσω βίντεο» όπως αναφέρεται.

Παράλληλα, θα διατεθεί και μια desktop έκδοση του Messenger, για Windows και MacOS. Επί του παρόντος, αυτή βρίσκεται σε δοκιμαστικό σχέδιο, με τη διάθεση της να προγραμματίζεται για την τρέχουσα χρονιά. Τέλος, η εταιρεία υπόσχεται πώς θα κάνει όλες τις συνομιλίες του Messenger κρυπτογραφημένες, από «άκρο σε άκρο».

Νέα λειτουργίες θα διατεθούν όμως και για τα chatbots που λειτουργούν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για τους 300,000 developers που τα χρησιμοποιούν. Έτσι, θα προστεθούν περισσότερα templates (μέσω των οποίων τα bots μαθαίνουν να κάνουν τυποποιημένες ερωτήσεις), ενώ θα προστεθούν ακόμη περισσότερα επαγγέλματα στη λίστα εκείνων για τα οποία υποστηρίζεται η δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού απευθείας από το Messenger.

Όσον αφορά στο Facebook αυτό καθαυτό, η εταιρεία ανακοίνωσε τον επανασχεδιασμό του, τόσο στο desktop όσο και στο mobile, φέρνοντας στο επίκεντρο τα Groups, με νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, όπως το ανανεωμένο personalized feed αλλά και την εμπλουτισμένη λειτουργία discovery.

Στα σημαντικά και η δυνατότητα απευθείας πληρωμής στο Facebook για προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο Marketplace, η διάθεση του Facebook Dating σε ακόμη περισσότερες χώρες (όχι όμως και στην Ελλάδα), το «Meet New Friends» για εύρεση νέων φίλων βάσει της συμμετοχής τους στις ίδιες κοινότητες αλλά και μια νέα καρτέλα για τα Events.

Για το Instagram, η Facebook ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει δοκιμές γύρω από το χαρακτηριστικό που κρύβει τον αριθμό των likes στα posts. Η δοκιμή θα γίνει μόνο στον Καναδά και μόνο ο κάτοχος του λογαριασμού θα μπορεί να δει τον σχετικό αριθμό για το εκάστοτε post. Άλλωστε, κάτι τέτοιο είχε γίνει γνωστό και πριν από μερικές ημέρες, μέσω σχετικής διαρροής.

Για την ίδια πλατφόρμα, ανακοινώθηκε πως από την επόμενη εβδομάδα οι χρήστες θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές απευθείας από τα διάφορα posts των creators, χωρίς να φεύγουν από το Instagram. Οι τελευταίοι απλώς θα χρειάζεται να «tagάρουν» τα σχετικά προϊόντα στα posts τους. Με αυτόν τον τρόπο, τα brands θα έχουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν ακόμη μεγαλύτερα κοινά.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr