NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Nielsen: Πώς κινήθηκε η αγορά το Πάσχα

Nielsen: Πώς κινήθηκε η αγορά το Πάσχα

Σύμφωνα με έρευνα της NIelsen, οι συνολικές πωλήσεις σε αξία, που πραγματοποιήθηκαν από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) την εβδομάδα πριν το Πάσχα (22-28 Απριλίου 2019) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (9-15 Απριλίου 2018), παρουσίασαν θετική τάση στο +8,8%.

Τα Φρέσκα/ Χύμα Προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο +12,2%, ενώ τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά με ποσοστό +7,0%.

Ενδιαφέρον, σύμφωνα με την εταιρεία, αποτελεί το γεγονός ότι οι πωλήσεις του λιανεμπορίου και την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, παρουσιάζουν θετική τάση στο +4%, παρ’ όλο που η φετινή εβδομάδα είχε μια λιγότερη εργάσιμη ημέρα, λόγω Πρωτομαγιάς.

Γενικά, με βάση και τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς ως και τις 5 Μαΐου 2019, στο +6%, με την κατηγορία των Τροφίμων & Ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση μεταξύ των FMCGs, στο +5,1%.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr