NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διαδίκτυο & Τεχνολογία
ανάγνωση

ΗΠΑ: Η αγορά ψηφιακής διαφήμισης ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 100 δισ. δολάρια

ΗΠΑ: Η αγορά ψηφιακής διαφήμισης ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 100 δισ. δολάρια

Τα ποσά που δαπανήθηκαν στην αμερικανική αγορά ψηφιακής διαφήμισης ξεπέρασαν, για πρώτη φορά, τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με έρευνα της PwC που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Interactive Advertising Bureau.

Βάσει των στοιχείων, το ποσό, για το 2018, ήταν κατά 21,8% υψηλότερο από εκείνο του 2017, ύψους 88,3 δισ. δολαρίων. Η διψήφια αύξηση της διαφήμισης μέσω διαδικτύου οφείλεται στο γεγονός ότι η τηλεοπτική διαφήμιση αυξήθηκε κατά 1,4% και του ραδιοφώνου κατά 1% από το 2017 έως το 2018. Εν τω μεταξύ, η διαφήμιση σε εφημερίδες μειώθηκε κατά 6,9% και η διαφήμιση σε περιοδικά κατά 2,1% το 2018.

Σύμφωνα με την έκθεση της IAB, τα κινητά και τα βίντεο οδηγούν την ανάπτυξη της ψηφιακής διαφήμισης, με τα κινητά να φτάνουν τα 69,9 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 40% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα ποσά για διαφημίσεις σε βίντεο αυξήθηκαν από 11,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017 σε 16,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018.

Μια από τις ανησυχίες σχετικά με τη βιομηχανία ψηφιακών διαφημίσεων είναι η κυριαρχία των Facebook και Google. Παρόλο που η έκθεση της IAB δεν αναφέρει συγκεκριμένες εταιρείες, μετρά τη συγκέντρωση όσον αφορά στα πόσα που θα διατεθούν στους 10 πρώτους πωλητές διαφημίσεων. Το 2018, αυτοί οι πωλητές συγκέντρωσαν το 77% των συνολικών δαπανών - η IAB αναφέρει ότι το ποσοστό έχει κυμανθεί μεταξύ 69% και 77% την τελευταία δεκαετία.

Όσον αφορά στις επιπτώσεις του GDPR και άλλων κανονισμών για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, ο David Silverman, partner της PwC δήλωσε: «Θα έχει σίγουρα σημαντικό αντίκτυπο, ιδίως στη χρήση δεδομένων και AI για τη βελτίωση της σχετικότητας και της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων».

Με πληροφορίες από Techcrunch

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr