NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Events
ανάγνωση

14ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών: Εταιρική κουλτούρα, Εξυπηρέτηση και ανθρωποκεντρικές πρακτικές

14ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών: Εταιρική κουλτούρα, Εξυπηρέτηση και ανθρωποκεντρικές πρακτικές
13_06_2019 | 13:00

Με συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προηγούμενο ολοκληρώθηκε το 14ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) σε συνεργασία με τη Boussias Communications.

Το ετήσιο συνέδριο-θεσμός πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4 Ιουνίου 2019, στο Αμφιθέατρο της ΟΤΕAcademy με συμμετοχή Ελλήνων και διεθνών ομιλητών, οι οποίοι παρουσίασαν τις νέες τάσεις που αναμένεται να κυριαρχήσουν στην Εξυπηρέτηση των πελατών, με έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος και οι εφαρμογές του.

Το Συνέδριο άνοιξε ο κ. Frank Thibaut, Πρόεδρος ΔΣ του ΕΙΕΠ, δίνοντας τη σκυτάλη στους ομιλητές να μιλήσουν για τη σημασία της εταιρικής κουλτούρας, της Εξυπηρέτησης και των ανθρωποκεντρικών πρακτικών, οι οποίες αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα και τις αξίες της επιχείρησης, ενδυναμώνουν το προσωπικό και την αποτελεσματικότητά του και ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα των εταιρειών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αξία του ψηφιακού μετασχηματισμού και των social media για τις εταιρείες και τα αποτελέσματα που φέρνουν στην εμπειρία του πελάτη και την άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών. Ανάμεσα στους ομιλητές ήταν ο Dr. Oleg Konovalov, ο Peter Economides, η Billie Lou Sastre Montiel κ.α.

Ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΕΙΕΠ, κ. Frank Thibaut ανέφερε «Μας τιμά ιδιαίτερα που κορυφαίοι επαγγελματίες επιλέγουν να μοιραστούν την τεχνογνωσία τους στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής που διοργανώνουμε για 14η συνεχή χρονιά. Στο ΕΙΕΠ, όραμά μας είναι να ανεβάσουμε τον πήχη της Εξυπηρέτησης Πελατών μέσα από την εκπαίδευση και διάχυση άριστων πρακτικών Εξυπηρέτησης Πελατών. Το συνέδριο αυτό, αλλά και πολλές ακόμα δράσεις που διοργανώνουμε, ενισχύουν τις γνώσεις ελληνικών επιχειρήσεων και στελεχών τους και διαχέουν βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών

Συντονιστής του Συνεδρίου ήταν ο ηθοποιός κ. Δημήτρης Μακαλιάς, ο οποίος μαζί με τον ηθοποιό κ. Ζήση Ρούμπο, έδωσαν μια χιουμοριστική νότα, με ένα Comedy Act που ξεσήκωσε όλο το πλήθος.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου στο customerserviceconference.gr ή να επικοινωνήσετε με το ΕΙΕΠ στο info@customerservice.gr, 2106686370, ή στο Facebook.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr