NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

AirHelp: Αυτές είναι οι αεροπορικές «που θα σας μεταφέρουν στον προορισμό σας εγκαίρως»

AirHelp: Αυτές είναι οι αεροπορικές «που θα σας μεταφέρουν στον προορισμό σας εγκαίρως»
27_06_2019 | 16:11 27_06_2019 | 16:12
epixeiro icon Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες

Η AirHelp ανακοίνωσε ποιες αεροπορικές εταιρείες έχουν την καλύτερη απόδοση στην χρονική ακρίβεια της πτήσης.

Η AirHelp προβλέπει ότι μόνο στην Ευρώπη το 2019, θα υπάρχουν πάνω από 700.000 διαταραχές στις πτήσεις. Αυτό σημαίνει ότι φέτος το καλοκαίρι, πάνω από 4 εκατομμύρια άνθρωποι θα μπορούν να είναι επιλέξιμοι για αποζημίωση βάσει του Ευρωπαϊκού κώδικα για τα δικαιώματα των επιβατών των αεροπορικών αερογραμμών, σύμφωνα με το νόμο EC 261.

Η επιλογή της αεροπορικής εταιρείας με την οποία θα ταξιδέψει κάποιος, συχνά επηρεάζεται από παράγοντες όπως το κόστος και η διάρκεια, αλλά με τις καθυστερήσεις πτήσεων και άλλες διαταραχές να αυξάνονται σε ετήσια βάση, η επιλογή της εταιρείας με την οποία μπορούν να πετάξουν μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο καθυστέρησης καθώς και τα πρόσθετα έξοδα.

Από το σύνολο 72 καλύτερων παγκοσμίως αεροπορικών εταιρειών, οι 3 καλύτερες σε επίδοση ήταν οι Garuda Indonesia στην πρώτη θέση με το 91% των πτήσεων της να είναι ακριβείς στην ώρα τους (αναχώρηση και/ή προσγείωση εντός 15 λεπτών από την προγραμματισμένη ώρα), ακολουθεί στη δεύτερη θέση η μόνη εταιρεία της Ευρώπης, από την Ελλάδα, η Olympic Air και η Azul Airlines από τη Βραζιλία με 90% και 84% στην ακρίβεια χρόνου αντίστοιχα.

Ο Παναγιώτης Διβάνης, ειδικός της AirHelp για τα δικαιώματα των επιβατών επισήμανε ότι οι καλοκαιρινές διακοπές είναι το νούμερο ένα ταξίδι όλων και πρέπει να οργανώνονται και να προγραμματίζονται σωστά έτσι ώστε να μπορεί ο ταξιδιώτης να εξοικονομεί χρήματα καθώς και να αποφεύγει οποιαδήποτε ταλαιπωρία μπορεί να προκύψει ενόψει καλοκαιριού και μεγάλου όγκου επιβατών.

Οι Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, Olympic Air και Aegean Airlines, βρέθηκαν στην 31η και 48η θέση αντίστοιχα αφήνοντας το δικό τους στίγμα στην παγκόσμια κατάταξη. Η τελική θέση των εταιρειών κρίθηκε από τρεις βασικούς παράγοντες, την χρονική ακρίβεια, την ποιότητα των υπηρεσιών και την διεκπεραίωση αιτήσεων αποζημίωσης. Μολονότι οι συγκεκριμένες εταιρείες έχουν υψηλά ποσοστά στην ακρίβεια χρόνου, 9.0 και 7.4 αντίστοιχα και στην ποιότητα των υπηρεσιών τους 8.5 και 8.7, τερματίζουν σ΄ αυτές τις θέσεις λόγω των χαμηλών ποσοστών τους στις διεκπεραιώσεις των αιτήσεων αποζημίωσης επιβατών.

Με τις περσινές καλοκαιρινές απεργίες της SAS να είναι ακόμα πρόσφατη ανάμνηση, ο CEO, Rickard Gustafson, εξέφρασε την ανησυχία του για το τι θα γίνει αυτό το καλοκαίρι, σε συνέντευξη στη Σουηδική εφημερίδα, Expressen, «Είμαι πολύ ανήσυχος γι’ αυτό το καλοκαίρι. Για την ικανότητα του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας να χειριστεί την κυκλοφορία στην Ευρώπη, δεν υπάρχει. Θα υπάρξουν ακυρώσεις πτήσεων, καθυστερήσεις και χάος».

Τα στοιχεία της AirHelp, με περισσότερες από 700 χιλιάδες διακοπές πτήσεων να προβλέπονται για το 2019, αυτό το καλοκαίρι, μόνο στην Ευρώπη, δείχνουν ότι η ανησυχία του Gustafson είναι δικαιολογημένη.

Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό νόμο EC 261, εάν η πτήση καθυστερήσει πάνω από τρεις ώρες, ή εάν δεν έγινε η επιβίβαση – ο επιβάτης μπορεί να δικαιούται οικονομική αποζημίωση έως €600.

Όλοι οι επιβάτες που αναχωρούν από αεροδρόμιο της Ευρώπης είναι προστατευμένοι από το νόμο EC 261, και οι επιβάτες που πετούν μέσα στην Ευρώπη από άλλους παγκόσμιους προορισμούς μπορεί να προστατεύονται επίσης όταν πετούν με Ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία.

Να σημειωθεί ότι οι διαταραχές στις πτήσεις που έχουν προκληθεί από άλλες υπαιτιότητες εκτός ελέγχου των αεροπορικών εταιρειών δεν αποζημιώνονται. Οι επιβάτες έχουν χρόνο μέχρι και τρία χρόνια να αιτηθούν για οικονομική αποζημίωση ως αποτέλεσμα μιας προβληματικής πτήσης. Εάν κάποιος βρίσκεται σε ένα αεροδρόμιο για περισσότερες από δύο ώρες λόγω διακοπής της πτήσης, έχει το δικαίωμα να το γνωρίζει. Αυτό σημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να παρέχουν στους επιβάτες γεύματα, ποτά, πρόσβαση στην επικοινωνία και στέγαση όταν χρειάζεται.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr