NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διαδίκτυο & Τεχνολογία
ανάγνωση

Η Μ. Βρετανία εξετάζει την αγορά της ψηφιακής διαφήμισης - Facebook & Google στο στόχαστρο

Η Μ. Βρετανία εξετάζει την αγορά της ψηφιακής διαφήμισης - Facebook & Google στο στόχαστρο

Η αρμόδια Αρχή για θέματα ανταγωνισμού της Μεγάλης Βρετανίας ξεκίνησε έρευνα με επίκεντρο τις Facebook και Google, όσον αφορά στην κυριαρχία τους γύρω από την αγορά της ψηφιακής διαφήμισης.

Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) ανακοίνωσε ότι αξιολογεί αν οι διαδικτυακές πλατφόρμες βλάπτουν τους καταναλωτές και τον ανταγωνισμό στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων της Βρετανίας, κάνοντας ειδική αναφορά στις δύο εταιρείες, οι οποίες κατέχουν συνδυαστικά το 61% των εσόδων από την ψηφιακή διαφήμιση στην χώρα.

Η CMA υπογράμμισε ότι εξετάζει συγκεκριμένα ανησυχίες ότι οι καταναλωτές δεν έχουν επαρκή έλεγχο των δεδομένων τους και του τρόπου με τον οποίο κερδίζουν έσοδα από αυτά οι διάφορες ηλεκτρονικές πλατφόρμες, αναφέροντας ότι εξετάζεται, επίσης, εάν η κυριαρχία των Google και Facebook στην ψηφιακή διαφήμιση περιορίζει την είσοδο και τον ανταγωνισμό από άλλους παρόχους.

«Παρόλο που οι πλατφόρμες προσφέρουν δωρεάν τις υπηρεσίες τους, μια πιο ανταγωνιστική αγορά μπορεί να οδηγήσει στην αποζημίωση των καταναλωτών για τα δεδομένα τους ή να παράσχει στους καταναλωτές μεγαλύτερο έλεγχο όσον αφορά στον τρόπο χρήσης αυτών» τονίζει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση της CMA.

Η CMA δήλωσε ότι θα δημοσιεύσει τα πορίσματα της έρευνας της το αργότερο έως τις 2 Ιουλίου του 2020.

Με πληροφορίες από CNBC

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr