NEWSFLASH...
Startup
ανάγνωση

Mojestik: Η βραβευμένη εταιρεία που διαθέτει premium ζωοτροφές μέσω συνδρομών

Mojestik: Η βραβευμένη εταιρεία που διαθέτει premium ζωοτροφές μέσω συνδρομών

Ο Ηλίας Παντελάκης, founder της Mojestik, μιας εταιρείας με έδρα τη Θεσσαλονίκη που δραστηριοποιείται μέσω διαδικτύου στην αγορά της ξηράς τροφής για ζώα συντροφιάς, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr, μετά και την πρόσφατη διάκριση στα «Βραβεία Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2019».

Πώς προέκυψε η ενασχόληση σας με το επιχειρείν και η δημιουργία της Mojestik;

Από μικρή ηλικία μεγάλωσα σε επιχειρηματικό περιβάλλον και, παρότι στις αρχές της επαγγελματικής μου καριέρας εργάσθηκα σε πολυεθνικές εταιρίες, εν τέλει με κέρδισε το επιχειρείν. Πέρα από την επιχειρηματική επιρροή, είχα λατρεία και με τα σκυλιά και μεγάλωσα με αυτά στο σπίτι μας. Έζησα λοιπόν από πρώτο χέρι την ανάγκη την οποία λύνουμε σήμερα με την Mojestik.

Δώστε μας μια στατιστική εικόνα από τις πωλήσεις και τους πελάτες που έχει η εταιρεία σας. Έχει καλυφθεί η αρχική επένδυση, όσον αφορά και στην ύπαρξη κέρδους;

Η εταιρία, χρόνο με τον χρόνο, αυξάνει τα μεγέθη της και αποκτά όλο και περισσότερους ενεργούς συνδρομητές. Πλέον, μετράμε χιλιάδες συνδρομητές σε όλη την Ελλάδα και «τρέχουμε» με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης χρόνο με τον χρόνο. Η εταιρία επενδύει σε δημιουργία νέων συνταγών και νέων τροφών για να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της.

Ποιο το μέγεθος της αγοράς στην οποία απευθύνεστε, ποιος ο ανταγωνισμός σε αυτήν, στην Ελλάδα, και ποια τα δικά σας προτερήματα;

Η αγορά στην Ελλάδα παρουσιάζει αυξανόμενη τάση και ο ανταγωνισμός είναι αρκετά μεγάλος με πάνω από 40 ετικέτες τροφής. Προσπαθούμε να παρουσιάζουμε λύσεις και προϊόντα τα οποία να είναι αποτέλεσμα μελέτης της αγοράς και γρήγορης ανταπόκρισης. Καθώς οι περισσότερες από τις ανταγωνιστικές εταιρίες βρίσκονται στο εξωτερικό, είναι πιο δύσκολο να αφουγκραστούν την ελληνική αγορά και να ανταποκριθούν γρήγορα, πράγμα το οποίο είναι μέσα στους δικούς μας στόχους και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Μιλήστε μας για τη διαδικασία παραγωγής των ζωοτροφών της εταιρείας σας. Τι θα ξεχωρίζατε από αυτήν, ποιες οι καινοτομίες; Ποια τα χαρακτηριστικά μιας premium ζωοτροφής;

Η παραγωγή μας γίνεται με προηγμένα μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας τα οποία επιτρέπουν το «μαγείρεμα» των συνταγών σε χαμηλές θερμοκρασίες, προστατεύοντας τα θρεπτικά συστατικά που απορρέουν από τις πρώτες ύλες. Έχουμε αρκετές καινοτομίες, τόσο παραγωγικές όσο και συσκευαστικές, όπως εκείνη με τις εσωτερικές συσκευασίες που επιτρέπουν στον πελάτη να κρατάει την τροφή του μικρού του φίλου πιο φρέσκια και να μεταφέρει μέρος της τροφής πιο εύκολα. Η κατηγοριοποίηση των τροφών σε Premium, Super Premium κ.α. στην αγορά γίνεται λίγο αυθαίρετα από τον κάθε παραγωγό. Εμείς, θεωρούμε σαν Premium κατηγορία τις τροφές μας στις οποίες πρώτο συστατικό (κατά παρουσία μέσα στην τροφή) είναι το κρέας και όχι τα σιτηρά.

0mojestic_interview2.png?mtime=20190713163148#asset:133276

Υιοθετείτε το σύστημα των συνδρομών. Είναι κάτι που προτιμούν οι πελάτες σας, σε σύγκριση με την «απλή» αγορά; Μπορεί το συνδρομητικό μοντέλο να λειτουργήσει και σε άλλους τομείς, στην Ελλάδα;

Βλέπουμε πως το καινοτόμο μοντέλο της συνδρομής έχει λειτουργήσει στην περίπτωσή μας και το προτιμούν αρκετοί πελάτες. Είναι μια υπηρεσία που λύνει τα χέρια σε σχέση με την απλή αγορά. Είναι ένα μοντέλο που εφαρμόζεται και αλλού (βλ. παιδικές πάνες Agnotis) αλλά είναι συγκεκριμένα τα χαρακτηριστικά των αγορών που θα μπορούσε να τεθεί σε εφαρμογή.

Ως εταιρεία, ασχολείστε με την παραγωγή, διανομή και εμπορία των προϊόντων σας, προσφέροντας τις ζωοτροφές από την παραγωγή απευθείας στους πελάτες. Υπάρχουν δυσκολίες σε αυτό το μοντέλο; Ποια τα πλεονεκτήματα;

Σαν νέο μοντέλο διάθεσης, προφανώς έχει τις δυσκολίες του. Μπορούμε και ελέγχουμε όλη την αλυσίδα, από την παραγωγή στην τελική διάθεση, και αυτό μας βοηθά να μεταφέρουμε τα σωστά μηνύματα στον πελάτη μας και να του δώσουμε όση περισσότερη πληροφόρηση γίνεται για το προϊόν μας. Εξετάζουμε, βεβαίως, και την είσοδο στο παραδοσιακό κανάλι διανομής, εφόσον φυσικά μπορούμε να μεταφέρουμε την ίδια πληροφορία στον τελικό πελάτη χρησιμοποιώντας συνεργάτες του κλάδου.

Γενικότερα, ποια η άποψη σας για το σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον της χώρας μας; Τι χρειάζεται για να υποστηριχθεί το επιχειρείν;

Θεωρώ πως η Ελλάδα είναι μια χώρα όπου το επιχειρηματικό «μικρόβιο» υπάρχει σε αρκετό κόσμο. Παρά την μακρόχρονη οικονομική κρίση την οποία πέρασε η οικονομία μας, έδειξε σημάδια αντοχής και ανάκαμψης. Αυτό που χρειάζεται είναι ένα σταθερό πλαίσιο χωρίς πολλές μεταβολές και μέτρα τα οποία να υποστηρίζουν τις νέες προσπάθειες με κίνητρα προς κάθε επίδοξο επιχειρηματία. Υπάρχουν πολλά αξιόλογα projects που ξεκινάνε κάθε χρόνο στην χώρα μας και θεωρώ πως μπορούν να μεγαλώσουν εντός και εκτός συνόρων μέσα σε ένα φιλόξενο πλαίσιο λειτουργίας.

Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι διακριθήκατε και στα πρόσφατα βραβεία του Στέλιου Χατζηιωάννου. Μιλήστε μας για αυτό.

Αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά και τιμή που βραβευτήκαμε από το Stelios Philanthropic Foundation, από τον ίδιο τον Sir Στέλιο Χατζηιωάννου. Η βράβευση αυτή αποτελεί μια απόδειξη πως οι προσπάθειές μας έχουν αντίκρισμα. Ευχαριστούμε πάρα πολύ τους πελάτες μας οι οποίοι με τις επιλογές τους μας τιμούν και μας βοηθούν να αναπτυσσόμαστε συνεχώς. Το έργο του Stelios Philanthropic Foundation είναι ένα έργο στήριξης στην ελληνική νεανική επιχειρηματικότητα και βοηθάει πολλές νέες ομάδες να συνεχίσουν να υλοποιούν τους στόχους τους και εμείς δεν μπορούμε παρά να τους ευχαριστήσουμε θερμά για την τιμητική, αυτή, διάκριση.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της Mojestik, οι αμέσως επόμενοι στόχοι;

Η Mojestik έχει ως στόχο της την συνεχή ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών της. Σε αυτή τη λογική σχεδιάζουμε νέα προϊόντα τα οποία θα κυκλοφορήσουν μέσα σε ένα σύντομο χρονικό πλαίσιο και θα συμπληρώσουν την ήδη πλήρη γκάμα μας. Στο μέλλον σκοπεύουμε να επεκτείνουμε την δραστηριότητά μας και σε νέες αγορές.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr