NEWSFLASH...
Startup
ανάγνωση

Toorbee: Δύο αδέλφια αναπτύσσουν την B2B «γέφυρα» μεταξύ Ευρώπης και Κίνας

Toorbee: Δύο αδέλφια αναπτύσσουν την B2B «γέφυρα» μεταξύ Ευρώπης και Κίνας

Ο Γιώργος Παπαχρήστος και ο Νίκος Παπαχρήστος, co-founders της Toorbee, της startup που στοχεύει στον εξερχόμενο τουρισμό της Κίνας, «το μέλλον της παγκόσμιας βιομηχανίας του τουρισμού» όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, μιλούν σήμερα στο epixeiro.gr με αφορμή και τον πρόσφατο γύρο χρηματοδότησης ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, στον οποίο συμμετείχε και το Velocity.Partners.

Πώς προέκυψε η δημιουργία της Toorbee και ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενο της; Πώς έγινε η επιλογή για στόχευση στην αγορά της Κίνας;

H Toorbee ξεκίνησε το 2016 ως μια προσπάθεια να γίνει η γέφυρα μεταξύ Ευρώπης και Κίνας, όσον αφορά στην in-destination spending αγορά του τουρισμού. Στην ιδέα αυτή καταλήξαμε μετά από αλλεπάλληλα ταξίδια στην Κίνα τα τελευταία οκτώ χρόνια. Αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τον εξερχόμενο τουρισμό της Κίνας, καθώς αποτελεί το μέλλον της παγκόσμιας βιομηχανίας του τουρισμού και η Ελλάδα ένα εξαιρετικό σημείο για να ξεκινήσεις.

H Κίνα αποτελεί το μέλλον της παγκόσμιας παραγωγής και κατανάλωσης και μια αγορά που είναι πολύ δύσκολο να εισέλθει κανείς. Λόγω κάποιων γνωριμιών που κάναμε όταν σπουδάζαμε στο εξωτερικό, ξεκινήσαμε να ταξιδεύουμε στην Κίνα από το 2011, οπότε αντιληφθήκαμε αμέσως την πορεία και την ταχύτητα των πραγμάτων εκεί.

Τι αναζητούν οι μεγάλοι OTA’s (online travel agents) της Κίνας από μια αγορά όπως η ελληνική; Ποια τα προϊόντα/υπηρεσίες που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ζήτηση;

Σίγουρα είναι ο πολιτισμός, η ιστορία, το φυσικό τοπίο και ο ελληνικός τρόπος ζωής. Υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με ιδιαίτερες εμπειρίες όπως φωτογραφία, prive ξενάγηση και μεταφορά είναι από τις πιο περιζήτητες.

Υπάρχει σήμερα η απαραίτητη προσφορά υπηρεσιών στην χώρα μας για να καλυφθεί η ζήτηση; Υπάρχουν σημαντικές επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργούνται από τη συγκεκριμένη ζήτηση;

Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα υπάρχουν, αρκεί να μπορούν να προσφερθούν όπως τα θέλει ο Κινέζος ταξιδιώτης. Ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζει κανείς τους Κινέζους ταξιδιώτες είναι τελείως διαφορετικός από αυτόν με τον οποίον προσεγγίζει κανείς τον Δυτικό ταξιδιώτη. Ο Κινέζος είναι με διαφορά ο μεγαλύτερος spender του κόσμου και αυτό από μόνο του αιτιολογεί μεγάλες επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Πόσοι είναι οι Κινέζοι τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα; Ποιοι οι προορισμοί που παρουσιάζουν την μεγαλύτερη ζήτηση; Δώστε μας μια στατιστική εικόνα.

Οι κινεζικές αφίξεις κυμαίνονται κοντά στις 300.000 με κορυφαίους προορισμούς την Αθήνα, την Σαντορίνη, την Μύκονο και τη Ζάκυνθο.

Θα λέγατε πως πραγματοποιούνται οι απαραίτητες ενέργειες για περαιτέρω προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού; Ποιες οι ενδεχόμενες προτάσεις σας προς τη νέα κυβέρνηση;

Οι βασικές κινήσεις που πρέπει να γίνουν είναι σίγουρα περισσότερες απευθείας πτήσεις και ευκολότερες διαδικασίες και επιλογές για την έκδοση βίζας. Τέλος, συνεργασίες κυβερνητικών και αυτοδιοικητικών φορέων με εταιρείες που γνωρίζουν την κινεζική αγορά και προσφέρουν τεχνολογικές λύσεις μπορούν να έχουν μεγάλο και θετικό αντίκτυπο.

Αποτελώντας μια B2B πλατφόρμα, συνδέετε κινεζικές με ελληνικές επιχειρήσεις. Ποιο είναι σήμερα το επιχειρηματικό περιβάλλον της Κίνας; Θα μπορούσατε να κάνετε μια σύγκριση με το ελληνικό;

Το επιχειρηματικό περιβάλλον της Κίνας είναι πολύ διαφορετικό, όχι μόνο από το ελληνικό, αλλά και από το παγκόσμιο. Η ταχύτητα των Κινέζων είναι μοναδική και σε συνδυασμό με το τεράστιο μέγεθος των πόρων που έχουν στη διάθεσή τους, οδηγεί σε ραγδαία εξέλιξη. Τέλος, το μέγεθος της κινεζικής αγορά παίζει επίσης σημαντικό ρόλο.

Ποιες οι ιδιαιτερότητες, οι δυσκολίες αν θέλετε, για μια startup που δραστηριοποιείται στην κινεζική αγορά, όσον αφορά και στην προσέλκυση πελατών;

Η δική μας στρατηγική είναι καθαρά B2B και αυτό χρειάζεται πολύ χρόνο για να χτίσεις προσωπικές σχέσεις και εμπιστοσύνη. Μια B2C στρατηγική για μια ξένη εταιρεία χρειάζεται τεράστιους πόρους και είναι πολύ δύσκολο να επιτύχει, χωρίς τοπικές συνεργασίες.

Ποιες οι συμβουλές σας προς άλλους startuppers που έχουν μια ιδέα, η οποία αφορά ενδεχομένως και τη διεθνή αγορά, και που θέλουν να την κάνουν πράξη; Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξουν στα πρώτα τους βήματα;

Τρία πράγματα: Επιμονή, υπομονή και σπουδαία συνεργειακή ομάδα. Όλα είναι άνθρωποι. Τέλος, είναι σημαντικό να κοιτούν από την αρχή προς το εξωτερικό, τόσο για χρηματοδότηση, όσο και για συνεργασίες.

Λάβατε πριν από μερικές εβδομάδες μια σημαντική επένδυση στην οποία συμμετέχει και το Velocity.Partners. Μιλήστε μας για αυτήν και για το πώς θα αξιοποιηθεί το συγκεκριμένο κεφάλαιο. Γενικότερα, ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι για την Toorbee;

Τα επόμενα μας βήματα έχουν να κάνουν με την ενίσχυση της ομάδας μας με ανθρώπους στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Κίνα. Τέλος, στοχεύουμε στην υλοποίηση κάποιων παγκόσμιων νέων συμφωνιών που έχουμε συνάψει με οργανισμούς που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία μας και τις οποίες θα ανακοινώσουμε το επόμενο διάστημα.


Για την επένδυση στην Toorbee, ο Κωνσταντίνος Μαύρος, partner του Velocity.Partners, δήλωσε στο epixeiro.gr: «Πιστεύουμε πως η Toorbee βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία για πολύ μεγάλο όγκο της τουριστικής αγοράς, τομέα σημαντικό για την ελληνική οικονομία. Η Toorbee έρχεται να εκσυγχρονίσει τη διαχείριση των τουριστικών εσόδων από τους Κινέζους επισκέπτες, ενώ οι λύσεις της εταιρείας εφάπτονται του χώρου των ηλεκτρονικών πληρωμών. Στην ομάδα της Toorbee βλέπουμε μια εταιρία η οποία μπορεί να εξελιχθεί σε διεθνή πρωταγωνιστή στη διαχείριση του διαρκώς αυξανόμενου τουριστικού κύματος από την Κίνα στην Ευρώπη αλλά και τις ΗΠΑ».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr