NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Παγκόσμιας φήμης ελληνικό ελαιόλαδο ξεκίνησε ως όραμα

Παγκόσμιας φήμης ελληνικό ελαιόλαδο ξεκίνησε ως όραμα

Ο Κινέζος φιλόσοφος Κονφούκιος είχε πει κάποτε «Διάλεξε μια δουλειά που σ' αρέσει και δε θα χρειαστεί να δουλέψεις ούτε μια μέρα στη ζωή σου» και όπως και να έχει είναι δύσκολο να διαφωνήσει κανείς μαζί του. Εκείνος που σίγουρα θα συμφωνούσε είναι ο Γιώργος Κοροπούλης, αρχιτέκτονας στα χαρτιά αλλά πλέον διαπιστευμένος γευσιγνώστης ελαιόλαδου.

Σπάνιο φαινόμενο, ειδικά στην χώρα μας, να δει κανείς ένα αρχιτέκτονα να τα αφήνει όλα για να ασχοληθεί με την παραγωγή ελαιόλαδου. Στην περίπτωση του Γιώργου Κοροπούλη όμως το ελαιόλαδο δεν πρόκειται για ένα απλό προϊόν αλλά για το πάθος του. Έχοντας μεγαλώσει σε μια οικογένεια με παράδοση στον τομέα αυτό του δημιουργήθηκε το όραμα να παράγει το καλύτερο ελαιόλαδο και να το κάνει γνωστό τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων. To 2010 αποφάσισε να το τολμήσει αφήνοντας πίσω την αρχιτεκτονική του καριέρα και ιδρύοντας την εταιρία Osis (από την αρχαία λέξη ώσις = ώθηση), ξεκινώντας έτσι την νέα πορεία του. Κύριο όπλο του ήταν το πάθος του για ποιοτικό ελαιόλαδο και η δημιουργικότητα του. Ο στόχος του, από την άλλη, ήταν να δημιουργήσει ένα επώνυμο προϊόν, το καλύτερο ελαιόλαδο από την καλύτερη ελαιοπαραγωγική περιοχή. Θέλησε δηλαδή να αναδείξει όχι μόνο το προϊόν αλλά και τις αρετές της περιοχής παραγωγής του, τη Λακωνία, σε όλον τον κόσμο.

Με τον τρόπο αυτό, ύστερα από 3 χρόνια προετοιμασίας, εκπαίδευσης και δουλειάς βγήκε στην αγορά το ελαιόλαδο Maleas, ένα βιολογικό εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο που παράγεται εξ’ ολοκλήρου από τοπική παραγωγή ελιών Λακωνίας. Μέσα σε τρεις μόνο μήνες από την κυκλοφορία του το Maleas επιλέχθηκε από το Harrods και το Merkur Hoher Markt της Βιέννης. Σήμερα, το ελαιόλαδο αυτό διατίθεται με 6 ετικέτες, έχει όλες τις δυνατές πιστοποιήσεις και έχει βραβευτεί με 12 παγκόσμια βραβεία για την ποιότητα του.

Το όνομα Maleas είναι εμπνευσμένο από το ομώνυμο ακρωτήρι, που είναι πανάρχαιας ιστορικής σημασίας για την περιοχή της Λακωνίας. Δεν είναι τυχαίο που ακόμα και ο φάρος του ακρωτηρίου κοσμεί την ετικέτα του μπουκαλιού. Όπως λέει και ο ίδιος ο κ. Κοροπούλης ο τόπος και η ιστορία είναι άμεσα συνδεδεμένη με το προϊόν, το design είναι η ψυχή του προϊόντος.

Ο στόχος του κ. Κοροπούλη πέτυχε, έχει δημιουργήσει ένα προϊόν που απευθύνεται σε ποιοτικές αγορές, είναι ευρέως γνωστό και αναδεικνύει τον τόπο του, την Λακωνία αλλά και την χώρα μας. Κατάφερε να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα με εξαιρετική επιτυχία χάρη στο πάθος του και στον συναισθηματισμό του. Κατάφερε να δημιουργήσει ένα ποιοτικό προϊόν που κατέχει κορυφαία θέση στις παγκόσμιες αγορές επειδή όπως λέει ο ίδιος πιστεύει ότι η επιχειρηματικότητα οφείλει να σέβεται τη φύση, τον άνθρωπο-καταναλωτή και τις αρχές του. Πιστεύει επίσης ότι, σε όλα τα συστήματα ο άνθρωπος οφείλει να είναι πρωταγωνιστής και ότι μόνο με τη συμμετοχή του καθενός μας στα τεκταινόμενα εξελίσσεται ο κόσμος.

Μότο του; «Θα μας κρίνει όλους η ιστορία».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr