NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Η αισθητική του συμβούλου σας, πρέπει να ταιριάζει με τη δική σας;

Η αισθητική του συμβούλου σας, πρέπει να ταιριάζει με τη δική σας;

Κάθε άνθρωπος έχει τη δική του γνώμη, τα δικά του πιστεύω, τη δική του αισθητική. Και είναι σωστό και θεμιτό όχι μόνο να τα έχει αλλά και να τα εκφράζει ελεύθερα.

Τι συμβαίνει όμως όταν εκείνος ο άνθρωπος, με τη διαφορετική αισθητική από τη δική σας, δεν είναι φίλος, σύντροφος ή έστω ένας απλός γνωστός σας, αλλά εκείνο το πρόσωπο που του έχετε εμπιστευθεί την ανάπτυξη της επιχείρησής σας;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους επιλέγουμε τη συνεργασία με ένα σύμβουλο και ανάμεσα σε αυτούς, είναι και η αισθητική του. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η αισθητική... είναι marketing, κάτι το οποίο μεγάλες εταιρείες κι επιχειρήσεις παγκοσμίου βεληνεκούς, το γνωρίζουν καλά! Βγάλτε από το μυαλό σας την έννοια της αισθητικής όπως έχει διαμορφωθεί στη κοινωνική και προσωπική σας ζωή. Στον επαγγελματικό τομέα η αισθητική δεν είναι απλά «μου αρέσει, δε μου αρέσει».

Σε μία επιχείρηση, ο όρος αισθητική πρέπει να αιτιολογείται. Πρέπει να θέτει ερωτήματα αλλά και να δίνει απαντήσεις για τους λόγους που μας οδήγησαν από το να σχεδιάσουμε ένα φυλλάδιο με τον τρόπο που το σχεδιάσαμε, για την επιλογή των χρωμάτων μίας εταιρικής ταυτότητας, ακόμη και για το αν ένα κείμενο σε ένα newsletter, πρέπει να έχει κεντρική στοίχιση ή όχι. Η αισθητική είναι εκείνη που “ντύνει” από τον πλέον πολυσύνθετο μηχανισμό μάρκετινγκ, μέχρι και την πιο απλή προωθητική ενέργεια. Και ερχόμαστε τώρα στο θέμα του συμβούλου. Του ανθρώπου δηλαδή που έχει υπολογίσει μία σειρά παραμέτρων για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας και πιστέψτε με, μέσα σε αυτές έχει συνυπολογίσει και την επαγγελματική του αισθητική η οποία μέσα από μία εξατομικευμένη στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, αισθητική προσέγγιση, επιδιώκει να σας προσφέρει ένα ολοκληρωμένο τελικό αποτέλεσμα. Το να μην υπάρχει ταύτιση ή έστω σύμπνοια ανάμεσα στην αισθητική του συμβούλου και την αισθητική του επιχειρηματία υποδηλώνει πολλά περισσότερα πράγματα από μία επιφανειακή διάσταση απόψεων. Φανερώνει πως υπάρχει ένα κενό και σε επικοινωνιακό επίπεδο, κάτι το οποίο μπορεί να διαταράξει όχι μόνο την εύρυθμη συνεργασία αλλά πολύ περισσότερο την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ!

Επί της ουσίας, το θύμα σε μια τέτοιου είδους ασυμφωνία, είναι η ίδια η επιχείρηση. Και είναι λογικό. Από τη στιγμή που εμπιστεύεστε τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τις ικανότητες ενός ανθρώπου που αποφασίζετε να συνεργαστείτε, δε νομίζετε πως πρέπει να εμπιστευθείτε και την αισθητική του; Όλα αυτά βεβαίως από τη στιγμή που έχετε δεχθεί σαν επιχειρηματίας ότι η αισθητική που έχετε για την επιλογή και αγορά ενός επίπλου για το σπίτι σας, δεν έχει καμία μα καμία απολύτως σχέση με την αισθητική που πρέπει να χαρακτηρίσει και να συνοδεύσει την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Στο θέμα της αισθητικής ισχύουν ακριβώς οι ίδιες προϋποθέσεις που ισχύουν στη μεταξύ συνεργασία ενός συμβούλου και ενός επιχειρηματία. Πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη, εκτίμηση και ειλικρινής προσπάθεια επικοινωνίας χωρίς παρωπίδες και τάσεις εγωπάθειας. Αυτό ισχύει και για τις δύο πλευρές!

Ολοκληρώνοντας, θα ήθελα να τονίσω πως όχι μόνο είναι απαραίτητο να έχετε τη δική σας αισθητική αλλά επιβάλλεται και να την επικοινωνείτε με σαφήνεια προς το συνεργάτη – σύμβουλό σας. Αν βρείτε τα κοινά σημεία αισθητικής που σας ενώνουν, τότε πολύ απλά έχετε ξεκλειδώσει όλες τις δυνατότητες ανάπτυξης της επιχείρησής σας, συνδυάζοντας αυτό που θέλετε σαν προσωπικότητα, με αυτό που χρειάζεστε σαν επιχειρηματίας! Και πιστέψτε με, αυτό αποτελεί και το σημαντικότερο παράγοντα για μία επιτυχημένη συνεργασία.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr