NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

eFashion: Τα εικονικά δοκιμαστήρια..στο έλεος των δοκιμών

eFashion: Τα εικονικά δοκιμαστήρια..στο έλεος των δοκιμών

Στο παρελθόν, είχα αναφερθεί σε μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η βιομηχανία της ένδυσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αυτής της επιλογής του σωστού μεγέθους των ρούχων.

Παράλληλα, σας είχα παρουσιάσει την καινοτόμο τεχνολογία της UPcload μέσω της οποίας γίνεται αυτοματοποιημένη συλλογή των διαστάσεων του σώματος μέσω μια συνηθισμένης Webcam (δικτυακή κάμερα) και ενός CD. Με βάση αυτές τις μετρήσεις, ο διαδικτυακός καταναλωτής μπορεί να παραγγείλει ρουχισμό στο σωστό μέγεθος, χωρίς κανένα πρόβλημα, ενώ μπορούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στα συνεργαζόμενα με την UPcload (online) καταστήματα με το UPcload προφίλ τους, το οποίο λειτουργεί ως «διαβατήριο».

{youtube}hVWkAnJFUI8{/youtube}

Αντίστοιχη υπηρεσία προσφέρει η αγγλική Metail, η οποία όμως σε αντίθεση με την UPcload δε συλλέγει τις διαστάσεις του χρήστη αλλά του ειδώλου του (Avatar). Ειδικότερα, ο χρήστης φορτώνει τη φωτογραφία του ή επιλέγει ένα προκατασκευασμένο πρόσωπο και μετέπειτα εισαγάγει τις διαστάσεις του. Όταν ετοιμάσει το μοντέλο του, ο χρήστης μπορεί να δοκιμάσει το επιθυμητό ένδυμα στα συνεργαζόμενα διαδικτυακά καταστήματα μέσω του εικονικού δοκιμαστηρίου.

{youtube}b6oSVRGJHks{/youtube}

Παρόμοιες υπηρεσίες προσφέρουν επίσης η Mipso και η TrueFit, η Myvirtualmodel, η Fits.me η οποία χρησιμοποιεί τη χρονοβόρα ρομποτική τεχνική μέσω της οποίας μπορούν να συλλεχθούν ενδιαφέροντα συγκριτικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις διαστάσεις του σώματος, καθώς η Fitiquette και η Clothes Horse.

{youtube}EFxGrkfOM0o{/youtube}

Επιπλέον, η mifitto προσφέρει αντίστοιχη υπηρεσία για την επιλογή του σωστού μεγέθους υποδυμάτων, ενώ η True & Co προσφέρει αντίστοιχη υπηρεσία για τη σωστή επιλογή σουτιέν.

trueandco.com

Μέχρι στιγμής, καμία τεχνολογία δεν κατάφερε να επιβάλει τα δικά της στάνταρ και ως εκ τούτου οι διαδικτυακοί έμποροι και οι επώνυμες μάρκες δοκιμάζουν εναλλακτικά τις παραπάνω υπηρεσίες. Έτσι την υπηρεσία της Metail δοκιμάζουν μεταξύ άλλων η Zalando, η Warehouse και η F&F, ενώ την υπηρεσία της UPcload δοκιμάζουν μεταξύ άλλων η OTTO, η Hemdwerk, η Fairqueen και η The North Face. Tην υπηρεσία της TrueFit δοκιμάζει η Macy's, η Zenga, η Gilt και η OTTO, ενώ ην υπηρεσία της Clothes Horse δοκιμάζει η Bonobos.

Μονάχα στις Η.Π.Α. ο συνολικός τζίρος για προϊόντα μόδας ανέρχεται σε 400 δισ. δολάρια, από τα οποία όμως μόνο το 10 τοις εκατό αντιστοιχούν σε διαδικτυακές πωλήσεις. Το μεγάλο αγκάθι, λοιπόν, των διαδικτυακών πωλήσεων προϊόντων μόδας εξακολουθεί να είναι το υψηλό ποσοστό επιστροφής ρούχων (40% - 50% των συνολικών παραγγελιών), εξαιτίας της μη σωστής επιλογής ρούχων, κάτι που αυξάνει τον λογαριασμό των διαδικτυακών εμπόρων.

Η ανεύρεση ιδανικών επιχειρηματικών μοντέλων, τέτοιων που να λύνουν τα παραπάνω προβλήματα τόσο των καταναλωτών αλλά και των εμπόρων φαίνεται δύσκολο εγχείρημα. Ίσως, όμως, η συστηματική καταγραφή όλων των δεδομένων για κάθε ρούχο ξεχωριστά, ανεξάρτητα από τους προμηθευτές ή μάρκα και η κεντρική διαχείρισή τους από έναν προμηθευτή δεδομένων, να αποτελέσει τη νέα επιχειρηματική ευκαιρία για τις νεοφυείς επιχειρήσεις. Εφόσον λειτουργoύν με επιτυχία αντίστοιχα επιχειρηματικά μοντέλα για στατιστικά δεδομένα (Statista.com), γιατί να μην πετύχει και με δεδομένα διαστάσεων ρούχων; Αρκεί να δοκιμάσουμε!

Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr