NEWSFLASH...
Δημόσια Διοίκηση
ανάγνωση

We care: Η νέα δομή για τους τουρίστες των νησιών του Νοτίου Αιγαίου

We care: Η νέα δομή για τους τουρίστες των νησιών του Νοτίου Αιγαίου
08_11_2016 | 17:29 15_11_2016 | 12:43

Η βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους τουρίστες και η καλύτερη εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, ώστε να γίνουν η καλύτερη, ''ζωντανή'' διαφήμιση των νησιών του Νοτίου Αιγαίου στο εξωτερικό, είναι ο στόχος της νέας, πρωτοποριακής δομής που ξεκινά να υλοποιείται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Με τον διακριτικό τίτλο «We care-south Aegean islands» και με σύνθημα “πείτε μας την εμπειρία σας, βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι” η δομή αυτή θα προτρέπει τους επισκέπτες των νησιών να μιλούν για την εμπειρία και τις εντυπώσεις τους από τις διακοπές τους, θετικές ή αρνητικές, στην διαδικτυακή πλατφόρμα που θα λειτουργήσει ειδικά για τον σκοπό αυτό.

Ο στόχος είναι κυρίως η συλλογή των αρνητικών σχολίων, παραπόνων ή καταγγελιών των τουριστών και η παροχή βοήθειας για την ταχύτερη δυνατή διευθέτησή τους, ώστε οι επισκέπτες να φεύγουν ικανοποιημένοι από τη χώρα μας. Επιδίωξη της δομής θα είναι η εξωδικαστική διευθέτηση των ζητημάτων που προκύπτουν και, σε κάθε περίπτωση, εκτός της χρονοβόρας και συχνά δαιδαλώδους διαδικασίας που προβλέπεται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και συνεπάγεται μεγάλη ταλαιπωρία για τον καταγγέλλοντα.

Παράλληλα, η επεξεργασία των στοιχείων που θα προκύψουν μέσα από αυτήν την διαδικασία, ως μετρήσιμα πλέον δεδομένα, θα βοηθήσει στην κατεύθυνση της βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες, στους τομείς όπου καταγράφονται τα περισσότερα παράπονα. Αντιστοίχως, θα υπάρχει επιβράβευση για εκείνους που συγκεντρώνουν τις περισσότερες θετικές κριτικές και σχόλια και συμβάλλουν στην θετική εμπειρία με την οποία ο επισκέπτης αναχωρεί για την χώρα του.

Το «We care-south Aegean islands» αποτελεί μια ιδέα του εντεταλμένου περιφερειακού συμβούλου για θέματα επιχειρηματικότητας κ. Παναγιώτη Κουνάκη, που πήρε την μορφή μιας κατ΄ αρχήν μελέτης για την δημιουργία και την λειτουργία της δομής, από τον οικονομολόγο κ. Αυγερινό Αυγερινού και τη δικηγόρο κ. Μαρία Θεοδώρου. Η μελέτη αυτή έχε τεθεί σε διαβούλευση με τους τοπικούς τουριστικούς φορείς, προκειμένου να λάβει την οριστική μορφή της και να ξεκινήσει η υλοποίησή της, κατ' αρχή πιλοτικά στη Ρόδο με σκοπό να επεκταθεί σε ολόκληρο το Νότιο Αιγαίο.

Σε συνέντευξή Τύπου όπου παρουσιάστηκε το «We care-south Aegean islands» o κ. Κουνάκης τόνισε πόσο σημαντικό είναι ο επισκέπτης να φεύγει ικανοποιημένος από τα νησιά μας. Αυτό προϋποθέτει την ύπαρξη μιας δομής που θα διαχειρίζεται παράπονα και καταγγελίες, με στόχο την εξυπηρέτηση του επισκέπτη και την αποτροπή του κινδύνου δυσφήμισης του τουριστικού προορισμού. «Στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου επενδύουμε στον τουρισμό με ένα τρόπο μελετημένο, σοβαρό και καινοτόμο. Νοιαζόμαστε για τον επισκέπτη μας, νοιαζόμαστε για τα νησιά μας. Αυτό το ενδιαφέρον επιδιώκουμε να εκφράσουμε με το “we care”. Οι καιροί έχουν αλλάξει και μαζί τους άλλαξαν και οι απαιτήσεις. Δεν είναι δυνατόν σήμερα να αντιμετωπίζουμε τον τουρισμό με λογικές του 1970» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Κουνάκης.

Από την πλευρά του ο κ. Αυγερινού δήλωσε: «Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα είναι ότι υπάρχει απόλυτη ανάγκη να γίνει μία συντονισμένη προσπάθεια ανάπτυξης των σχέσεων με τους επισκέπτες. Να υπάρξει μείωση των αρνητικών σχολίων και των αρνητικών εμπειριών, των τουριστών και βελτίωση στην εικόνα του προορισμού μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η περιφέρεια νοτίου Αιγαίου στην προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος προτείνει αυτή τη δομή «We care-south Aegean islands» που θα βοηθήσει πολύ στον έλεγχο και την επίλυση των παραπόνων των επισκεπτών και στην αποτροπή των αρνητικών δημόσιων σχολίων που είναι ιδιαίτερα επιβλαβή στην εικόνα του προορισμού

«Αυτό που θέλουμε να επιτευχθεί με το we care είναι όχι να υποκατασταθεί ο ρόλος των δικαστηρίων, αλλά να δοθεί και μία άλλη δυνατότητα στους θιγόμενους για πιο εύκολη και αποτελεσματική έκφραση της αντίδρασής τους και των παραπόνων τους και μία συνδρομή ώστε αυτό το παράπονο να αξιοποιηθεί και να μη φοβούνται να επανέλθουν στον προορισμό», ανέφερε η κα Θεοδώρου.

Καταλήγοντας, ο κ. Κουνάκης τόνισε: «Βέβαια θα υπάρχουν και επισκέπτες μας οι οποίοι θα έχουν να πουν και πολύ καλά λόγια για εμάς, αυτοί θα βραβεύονται ως πρεσβευτές του καλού μας τουριστικού προϊόντος. Θεωρώ ότι ένας προορισμός χαρακτηρίζεται πολλές φορές και από μία κακή συμπεριφορά. Αυτό που θα θέλαμε είναι να διαχειριστούμε αυτή τη ζημιά που γίνεται για τον προορισμό, και να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τις κακές συμπεριφορές των επιχειρηματιών. Το 2017 δεσμευόμαστε ότι θα το καταφέρουμε έστω και πιλοτικά στη Ρόδο και σταδιακά θα επεκταθεί και στα υπόλοιπα νησιά της περιφέρειας».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr