NEWSFLASH...
Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
ανάγνωση

Fraud Line: Η λύση στην ενδοεταιρική απάτη

Fraud Line: Η λύση στην ενδοεταιρική απάτη

​Η Χριστίνα Παπαζησίμου, η Έλενα Γεωργιάδη και ο Βασίλης Σταματόπουλος ιδρυτές της Fraud Line μίλησαν το epixeiro.gr

Η Χριστίνα, η Έλενα και ο Βασίλης συνδυάζοντας τις γνώσεις τους στην νομική, τις πολιτικές επιστήμες και τους υπολογιστές δημιούργησαν μια πλατφόρμα  που συμβάλει στην καθιέρωση της επιχειρηματικής ηθικής καθώς και στη μείωση και αντιμετώπιση των περιστατικών εσωτερικής απάτης, προς όφελος των εταιριών, των οργανισμών, των μετόχων, των εργαζομένων και της κοινωνίας.

Η καινοτόμος ηλεκτρονική πλατφόρμα εμπιστευτικών/ανώνυμων καταγγελιών της Fraud Line, δίνει την δυνατότητα σε εργαζόμενους που ευαισθητοποιούνται να παρέχουν πληροφορίες για περιστατικά απάτης εύκολα και ανώνυμα ή εμπιστευτικά από τον υπολογιστή τους ή το έξυπνο κινητό τους τηλέφωνο.

Τι ακριβώς είναι η Fraud Line;

Η Fraud Line αξιολογεί τους κινδύνους από απάτη, προκειμένου να εντοπιστούν σημεία έκθεσης της εταιρίας και να δοθούν λύσεις.

Η κατάρτιση και διάχυση κώδικα δεοντολογίας, που απηχεί τις αρχές και τις αξίες της εταιρίας, είναι ιδιαίτερα σημαντική για την ανάπτυξη εταιρικής κουλτούρας και εργασιακής ηθικής. Ποιο είναι το σωστό και ποιο το λάθος δεν είναι πάντα αυτονόητο για όλους.

Μέσω των βιωματικών σεμιναρίων πρόληψης της απάτης που προσφέρει η Fraud Line οι εργαζόμενοι ενημερώνονται και ευαισθητοποιούνται απέναντι στην απάτη. Αποδομούνται  στρεβλές αντιλήψεις και οι εργαζόμενοι μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τα σημάδια της απάτης και να την αντιμετωπίζουν.

Η καινοτόμος ηλεκτρονική πλατφόρμα ανωνύμων καταγγελιών της Fraud Line επιτρέπει την ανώνυμη προειδοποίηση και ενημέρωση για περιστατικά απάτης εύκολα από υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο.  Η πλατφόρμα επιτρέπει τη διατήρηση ανοιχτού διαύλου επικοινωνίας με τους εργαζόμενους που ευαισθητοποιούνται, προστατεύοντας ταυτόχρονα την  ανωνυμία  τους. 

Δυστυχώς στην Ελλάδα ορισμένοι αντιλαμβάνονται ακόμα την έννοια του “whistleblower”, του εργαζόμενου που προειδοποιεί ή παρέχει πληροφορίες για περιστατικά απάτης, ως κάτι αρνητικό, χωρίς να αντιλαμβάνονται πως μία καταγγελία μπορεί να προστατεύσει την εταιρία και να σώσει θέσεις εργασίας.

Η Fraud Line επίσης προσφέρει υπηρεσίες αξιολόγησης περιστατικών, κατάρτισης σχεδίου δράσης αντιμετώπισης κρουσμάτων καθώς και νομική συμβουλευτική για ανάκτηση απωλειών.

Πως προέκυψε η ιδέα;

Έχετε αναρωτηθεί πώς καταλήγει ένας εργαζόμενος οποιασδήποτε βαθμίδας να βλάψει την εταιρία/οργανισμό του για να αποκομίσει ο ίδιος όφελος; Με δικαιολογίες όπως “είμαι ξεχωριστός, αξίζω παραπάνω”, “είναι για το καλό της εταιρίας”, “θα το κάνω μία μόνο φορά” μπορεί να καθησυχάσει τη συνείδησή του.  Εάν υπάρχει οικονομική ανάγκη (ειδικά την εποχή της κρίσης) και ταυτόχρονα η εταιρία δεν έχει φροντίσει για επαρκείς μηχανισμούς ελέγχου,  δημιουργούνται ιδανικές συνθήκες διάπραξης απάτης εντός της εταιρίας.

Πώς ζημιώνονται οι εταιρίες εξαιτίας τέτοιων περιστατικών; Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι απώλειες από την ενδοεταιρική απάτη ανέρχονται κατά μέσο όρο στο 5% του τζίρου τους. Η φήμη τους πλήττεται ανεπανόρθωτα, χάνονται θέσεις εργασίας, δημιουργείται άσχημο εργασιακό περιβάλλον, μειώνονται οι μισθοί, οι εταιρίες συρρικνώνονται ή και κλείνουν.

Η Χριστίνα Παπαζησίμου, η Έλενα Γεωργιάδη και ο Βασίλης Σταματόπουλος εντόπισαν το μέγεθος του προβλήματος και το κενό στην αγορά και έτσι ίδρυσαν την Fraud Line, η οποία προσφέρει υπηρεσίες κανονιστικής συμμόρφωσης με εξειδίκευση στην πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοεταιρικής απάτης σε ανταγωνιστικές μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις Η Fraud Line προκρίθηκε και συμμετέχει στο πρόγραμμα egg - enter•grow•go, μια πρωτοβουλία της Eurobank και του Corallia.

«Όλοι έχουμε γίνει λίγο ή πολύ μάρτυρες τέτοιων φαινομένων και όλοι έχουμε πληγεί άμεσα ή έμμεσα από την απάτη, είτε το γνωρίζουμε είτε όχι. Η εμπειρία μας έδειξε ότι τα μέτρα που λαμβάνονται είναι δυσανάλογα σε σχέση με το μέγεθος του προβλήματος. Οι παραδοσιακοί μηχανισμοί ελέγχου λειτουργούν κατά βάση πυροσβεστικά και αφού έχει γίνει η μη αναστρέψιμη ζημιά. Δεν θα ήταν λοιπόν προτιμότερο  αντί της εκ των υστέρων αντιμετώπισης να δίνεται βάση στην πρόληψη;» λένε οι ίδιοι.

Ποιος ο στόχος τους για το μέλλον;

«Στόχος μας είναι να αλλάξουμε νοοτροπίες, να βελτιώσουμε την εταιρική κουλτούρα, να εγκαθιδρύσουμε την εργασιακή ηθική και να προστατεύσουμε εργαζόμενους, εργοδότες, πελάτες και μετόχους από την απάτη. Να κάνουμε τις επιχειρήσεις πιο ανταγωνιστικές θωρακίζοντας τις από την απάτη.

Το όραμά μας είναι να δούμε την Fraud Line όχι μόνο να εξελίσσεται στον ηγέτη των υπηρεσιών κατά της ενδοεταιρικής απάτης στην Ελλάδα αλλά και να παρέχει μελλοντικά ένα ολοκληρωμένο σύνολο ηλεκτρονικών υπηρεσιών κατά της απάτης στην μορφή Software as a Service στις διεθνείς αγορές.»  μας είπαν.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr