NEWSFLASH...
Διεθνή
ανάγνωση

Tristian Walker: Ένας Αμερικανός επιχειρηματίας με μία πρωτοποριακή ιδέα

Tristian Walker: Ένας Αμερικανός επιχειρηματίας με μία πρωτοποριακή ιδέα

Μια συμφωνία 24 εκατ. δολλαρίων για προϊόντα περιποίησης αντρών.

O Αμερικανός επιχειρηματίας, Tristan Walker είναι σίγουρα ένας επιχειρηματίας με φαντασία. Είναι ένας επιχειρηματίας που εντόπισε το πρόβλημα και σκέφτηκε τη λύση του, μία καινοτόμος λύση που μόνο επιτυχία μπορούσε να φέρει. Ποια είναι η επιχειρηματική ιδέα του Tristian; Ξυραφάκια που διευκολύνουν τους έγχρωμους άντρες στη διαδικασία του ξυρίσματος !

Ως πρώην διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης του Foursquare και επιχειρηματίας στην Andreessen Horowitz, ο Tristan Walker ήξερε ότι μπορεί να βρει ανθρώπους να επενδύσουν σε μια εταιρεία του αν σκεφτόταν μια έξυπνη ιδέα.  Έχοντας  σκεφτεί εκατοντάδες ιδέες από τις μεταφορές εμπορευμάτων έως οικονομικές υπηρεσίες, η έμπνευση του ήρθε όταν σκέφτηκε τα προϊόντα περιποίησης για τους έγχρωμους άντρες και  ίδρυσε την εταιρεία του Walker and Company το 2013.

Tristian Walker: Ένας Αμερικανός επιχειρηματίας με μία πρωτοποριακή ιδέα

Γιατί τα ξυραφάκια αυτά είναι τόσο καινοτόμα;

Σύμφωνα με τον ίδιο καθώς μεγάλωνε και ιδιαίτερα κατά τα χρόνια της εφηβείας του , του ήταν υπερβολικά δύσκολο να βρει προϊόντα περιποίησης που να μην του δημιουργούν προβλήματα όπως σπυράκια και ξηροδερμία, προϊόντα που να μην του δημιουργούν πόνο!

Έτσι, ξεκίνησε μία έρευνα  και ανακάλυψε ότι ο ερεθισμός από το ξύρισμα είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει το 80% των έγχρωμων ανδρών και περίπου 30-40% όλων των υπόλοιπων. Τότε είναι που σκέφτηκε «αυτό είναι μια φοβερή ευκαιρία».

Έτσι αποφάσισε να ιδρύσει μία δική του εταιρεία που θα ειδικεύεται στην κατασκευή ξυραφιών που θα λύνουν αυτό το πρόβλημα. Ξανά δημιούργησε, λοιπόν,  ένα ανανεωμένο μοντέλο ξυραφιού μίας λεπίδας, διπλής όψεως ασφαλείας και πραγματοποίησε κλινικές δοκιμές για να επιβεβαιώσει ότι το ξυραφάκι αυτό, σε συνδυασμό με λάδια και κρέμες θα ήταν αποτελεσματικά σε όλους όσους θέλουν πιο απαλό δέρμα.  Όλα μαζί (ξυραφάκι και κρέμες) έρχονται σε ένα πακέτο το οποίο παραδίδεται κατ΄όικον.

Είχε δίκιο ότι ήταν μια φοβερή ευκαιρία. Εν τέλει, έκλεισε μια συμφωνία 24 εκατ. δολαρίων και τα προϊόντα τώρα  βρίσκονται στα ράφια του Target.

Η επόμενη κίνηση; Να επεκταθούν και σε μια σειρά ξυραφιών για γυναίκες.

Ο Tristian αποτελεί ένα ακόμα παράδειγμα ότι η έμπνευση μπορεί να βρεθεί ακόμα και στα πιο απλά καθημερινά πράγματα το  μόνο που χρειάζεται είναι επιμονή και να πιστεύεις σε αυτό που κάνεις!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr