NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

Otto Now: Η γερμανική Otto ξεκίνησε το επιχειρηματικό μοντέλο «ενοικιάζω αντί να αγοράσω»

Otto Now: Η γερμανική Otto ξεκίνησε το επιχειρηματικό μοντέλο «ενοικιάζω αντί να αγοράσω»

Τι θα λέγατε εάν είχατε τη δυνατότητα να ενοικιάσετε ένα πλυντήριο π.χ. της μάρκας Hanseatic έναντι 9,99 ευρώ μηνιαίως ή ένα Playstation 4 έναντι 14,99 ευρώ μηνιαίως; Η γερμανική Otto, η οποία κατέχει τη 2η θέση στη γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου με πωλήσεις τα 2,3 δισ. ευρώ (Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας, 2015), λάνσαρεχθες το νέο της επιχειρηματικό μοντέλο Otto Now, μέσω του οποίου ο πελάτης της θα έχει τη δυνατότητα να ενοικιάσει μέσα από ένα ευρύ φάσμα επιλεγμένων προϊόντων (προϊόντα τεχνολογίας, λευκές συσκευές, οικιακό εξοπλισμό αλλά και όργανα γυμναστικής και ηλεκτρικά ποδήλατα), αντί να τα αγοράσει από αυτήν.

Η ελάχιστη διάρκεια ενοικίασης ανέρχεται στους 3 μήνες, ενώ όσο αυξάνεται η διάρκεια ενοικίασης, τόσο μειώνεται και η αντίστοιχη τιμή της. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η παραπάνω υπηρεσία συνοδεύεται από ένα ευρύ δωρεάν πακέτο προσθέτων υπηρεσιών (αποστολή, στήσιμο-ρύθμιση, συντήρηση και επιστροφή).

Οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες (η χρήση υλικών αγαθών και όχι η κτήση τους θα είναι πλέον το ζητούμενο) έχουν κάνει τους εμπόρους να αναθεωρήσουν τον δικός τους ρόλο ύπαρξης, με τη μορφή του απλού εμπόρου και να βλέπουν τους εαυτούς τους ως παρόχους υπηρεσιών.

Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει τις συνδρομητικές υπηρεσίες – Δοκιμάζω προτού αγοράσω (Ybuy, Artsicle: Συνδρομητικές υπηρεσίες – Δοκιμάζω προτού αγοράσω), αλλά και την υπηρεσία της Enjoy (Enjoy: Ο νέος τρόπος πώλησης ηλεκτρικών συσκευών), ενώ σας είχα αναλύσει το επιχειρηματικό μοντέλο των συνδρομητικών υπηρεσιών του ηλεκτρονικού εμπορίου (abo-commerce ή subscription commerce).

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr