NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Ένας διάλογος μεταξύ του Άγιου Βασίλη και ενός ξωτικού!

Ένας διάλογος μεταξύ του Άγιου Βασίλη και ενός ξωτικού!
29_12_2016
Παναγιώτης Μητρούλιας Business Trainer and Executive Coach

Πώς είναι η εξυπηρέτηση πελατών στον Βόρειο Πόλο;

Άγιος Βασίλης: Δεν είναι το Πνεύμα των Χριστουγέννων θαυμάσιο;!!!

Κάνει τον γκρινιάρη ανέμελο, τον κατσούφη χαμογελαστό και τον τσιγκούνη γενναιόδωρο.

Ξωτικό: Τι κρίμα που κρατάει για λίγες μόνο μέρες.

Άγιος Βασίλης: Και αν θέλαμε να κρατήσουμε αυτή τη διάθεση περισσότερο;

Δεν θα ήταν υπέροχο όλοι οι άνθρωποι να βρίσκονται με τους δικούς τους ανθρώπους όλο το χρόνο; Να μοιράζονται, να προσφέρουν, και να νοιάζονται;

Ξωτικό: Μα πως; Τα Χριστούγεννα είναι μία φορά το χρόνο; Για αυτό είναι ξεχωριστά.

Άγιος Βασίλης: Και όμως κάθε μέρα έχουν την ανάγκη άλλων ανθρώπων και είναι τόσοι πολλοί που θέλουν να μοιράζονται και να βοηθούν.

Ξέρω τι πρέπει να γίνει.

 Φέτος, θα κάνω σε όλους τους ανθρώπους ένα δώρο. Θα τους δώσω το πνεύμα της εξυπηρέτησης πελατών.

Ένας διάλογος μεταξύ του Άγιου Βασίλη και ενός ξωτικού!

Ξωτικό: Ξέρεις Άγιε Βασίλη… Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά έχεις μείνει πίσω. Οι άνθρωποι ξέρουν τι είναι εξυπηρέτηση πελατών. ¨Έχουν αυτά τα τρομερά συστήματα απόκρισης κλήσεων με εξελιγμένη τεχνητή νοημοσύνη που τους μιλάς και σε καταλαβαίνουν, ή έχουν sites και e-shops που μπορείς να βρεις ότι θέλεις και να κάνεις χίλα δυο πράγματα.

Άγιος Βασίλης: Και τώρα εσύ ως επικεφαλής Λειτουργειών και Εξυπηρέτησης Πελατών για μερικές χιλιάδες χρόνια θες να μου πεις ότι αυτή είναι πραγματική εξυπηρέτηση πελατών;!

Ξωτικό: Καλά δε λέω, αλλά δεν θα μας πείραζε και μας μια τεχνολογική αναβάθμιση.

Άγιος Βασίλης: Συγκεντρώσουυυυ! Όχι άλλα έξοδα για το 2017.

Ξωτικό: Ωραία και θες να τους δώσεις το πραγματικό πνεύμα της εξυπηρέτησης πελατών. Μα αυτοί είναι γκρινιάρηδες, μουτρωμένοι, επιφυλακτικοί και δύστροποι. Θα το καταστρέψουν και αυτό.

Άγιος Βασίλης: Ναι αλλά έχουν τόσες δυνατότητες. Ο καθένας τους είναι μοναδικός, ξεχωριστός. Με ένα χαμόγελο, ένα ευχαριστώ, μια ειλικρινή φιλοφρόνηση, μπορούν να φτιάξουν τη μέρα ενός άλλου ανθρώπου.

Ξέρεις τι είχε πει ο Κάρολος;

Ξωτικό: Ποιος Κάρολος;

Άγιος Βασίλης: Ο Ντίκενς παιδί μου. Αυτός που έγραψε το βιβλίο «Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα».

Ξωτικό: Και λοιπόν τι είχε πει αυτός;

Άγιος Βασίλης: «το πνεύμα μέσα μας πρέπει να ταξιδέψει ανάμεσα στους συνάνθρωπους του και να ταξιδέψει πλατιά και μακριά».

Δεν έχουμε πάρα να τους δώσουμε το πνεύμα και οι καλύτεροι από αυτούς θα μοιραστούν περισσότερο, θα προσφέρουν περισσότερο και θα νοιαστούν περισσότερο.

Ξωτικό: Το πνεύμα το ρώτησες;

Άγιος Βασίλης: Ναι. Το καλύτερο του. Ξέρεις πως είναι. Ψοφάει για επικοινωνία.

Λοιπόν αποφάσισα φώναξε τον Ρούντολφ. Έχουμε ταξίδι. Χοχοχο, Χοχοχοοοο!!!!

Η εξυπηρέτηση πελατών ενσαρκώνει το πνεύμα των Χριστουγέννων καθώς συνδέεται με την προσφορά, την ανοιχτή επικοινωνία και έχει τη δύναμη να κάνει τους ανθρώπους ανοιχτόκαρδους και χαμογελαστούς. Η μόνη διαφορά είναι πως ο πνεύμα των Χριστουγέννων φεύγει με τις γιορτές, ενώ το Πνεύμα της εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να μείνει κοντά μας ολόκληρο το χρόνο.

Όσο υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να συνδέονται με άλλους ανθρώπους και να επικοινωνούν με ειλικρίνεια, ευγένεια και ανεπιτήδευτο ενδιαφέρον, η εξυπηρέτηση πελατών θα είναι τα Χριστούγεννα της καθημερινότητας μας.

Χαρούμενο και Δημιουργικό 2017!

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr