NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διαγωνισμοί
ανάγνωση

Lighthouse e-volution Αwards 2017: Στο Travelplanet24 (Tripsta) το βραβείο του «Καλύτερου ελληνικού e-shop»

Lighthouse e-volution Αwards 2017: Στο Travelplanet24 (Tripsta) το βραβείο του «Καλύτερου ελληνικού e-shop»

Σε μία γρήγορη και «ζωντανή» τελετή πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου η απονομή των Lighthouse e-volution Awards 2017, στην αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, επιβραβεύοντας τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν της χρονιάς.

Στην τελετή απονομής, την οποία παρουσίασε με το μοναδικό του ύφος και χιούμορ ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, παρευρέθηκαν περισσότερα από 550 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η βράβευση του Travelplanet24 (Tripsta) ως το καλύτερο ελληνικό e-shop. Πρόκειται για μια από τις σημαντικότερες καινοτομίες των Lighthouse e-volution Awards, σε συνεργασία με τον GRECA.

Η συγκεκριμένη διάκριση στέλνει το διακριθέν ελληνικό e-shop να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στα European E-Commerce Awards στη Βαρκελώνη, στο πλαίσιο του παγκόσμιου συνεδρίου ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα βραβεία διοργανώνονται για έκτη συνεχή χρονιά από την εταιρεία Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA). 

Κριτική Επιτροπή 

Την αξιολόγηση των βραβείων ανέλαβε κριτική επιτροπή απαρτιζόμενη από εμπειρογνώμονες του χώρου, καθηγητές Πανεπιστημίων και εκπροσώπους σχετικών φορέων. Συγκεκριμένα, την Κριτική Επιτροπή αποτέλεσαν οι: Καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Φώτης Αντωνόπουλος, Πρόεδρος, GRECA, Αδάμ Βρεχόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παναγιώτης Κουρουθανάσης, Επίκουρος Καθηγητής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Τμήμα Πληροφορικής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Γιώργος Λεκάκος, Επίκουρος Καθηγητής Ψηφιακού Περιεχομένου, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δημήτρης Πλαγιάννης, Corporate Strategy Advisor, Mellon Group & Γενικός Γραμματέας & Έφορος μελών, ΕΙΠ της ΕΕΔΕ, Γιάννης Σύρρος, Γενικός Διευθυντής, ΣΕΠΕ, Νίκος Φαλδαμής, Πρόεδρος, HePIS, Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator ELTRUN, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τους Experts της Επιτροπής αποτέλεσαν οι: Νίκος Βαρβαδούκας, Board Member GRECA, Marketing & e-Commerce Professional, Μαρίνα Βασιλαρά, e-Business Director, Apivita, Αλέξανδρος Ερμάν, Συνιδρυτής, Snatch.gr (Digilex), Πάνος Κοντόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, WEDIA Digital Agency, Ηλίας Μακρής, E-commerce Manager, Pharmacy295, Στέλιος Πετρίδης, General Manager, Converge ICT Services & Solutions, Γιώργος Σωτηρόπουλος, Co-founder - Client Services Director, Linkwise, Μιχάλης Τσικνάκης, Γενικός Διευθυντής, Κόσμος Σπορ, Αποστόλης Τσολακίδης, Head of Digital, Pizzafan.gr, Στέφανος Φαλκονάκης, eCommerce & Consumer Engagement Strategist, ΑΒ Βασιλόπουλος. 

Γ. Δουκίδης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής: «Πολλές και ποιοτικές οι φετινές συμμετοχές» 

Όπως σημείωσε και ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων, Καθ. Γεώργιος Δουκίδης, ο ανταγωνισμός ήταν και φέτος πολύ μεγάλος, με τις υποψηφιότητες στα βραβεία να ξεπερνούν τις 280 σε όλες τις κατηγορίες. «Οι φετινές συμμετοχές ήταν πολλές και ποιοτικές με τη συμμετοχή των γνωστών ηλεκτρονικών καταστημάτων, αλλά και νέων προσπαθειών ιδιαίτερα από την επαρχία. Οι αναδυόμενες τάσεις (και βέλτιστες πρακτικές) συμβαδίζουν με τα βασικά συμπεράσματα από την ετήσια έρευνα ηλεκτρονικού εμπορίου του ELTRUN:

  • • Ωριμότητα του κλάδου όσον αφορά την αναπτυξιακή προοπτική, την αύξηση πωλήσεων και τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες προς τους πελάτες 
  •  Επιτυχημένη είσοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου  σε νέες κατηγορίες όπως τρόφιμα, εκπαίδευση, νομικές υπηρεσίες, μεταφορές κλπ 
  • Το disruption που φέρνει το ηλεκτρονικό εμπόριο σε κλάδους όπως τουρισμός, ασφάλειες, ένδυση, φαρμακεία κλπ, αλλά και σε B-B εφοδιαστικές αλυσίδες 
  • Καινοτομίες που κάνουν τη διαφορά,σε διαδικασίες και υπηρεσίες, καθώς και σοβαρές επενδύσεις  σε R&D και relaunching/redesign 
  • Ψηφιακές υπηρεσίες και προωθητικές ενέργειες που αναβαθμίζουν το customer experience και δημιουργούν το περιβάλλον για το shopper engagement 
  • Συνεργασικές ψηφιακές στρατηγικές των brands  με τα e-shops • Χρήση του κινητού ως βασικού μέσου για σημαντικές ψηφιακές συναλλαγές και της ηλεκτρονικής τραπεζικής». 

Δείτε τα βραβεία και τους νικητές εδώ

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr