NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Πωλήσεις
ανάγνωση

Tennis Square - Η πρώτη cashless επιχείρηση στην Ελλάδα

Tennis Square - Η πρώτη cashless επιχείρηση στην Ελλάδα

Η χρήση των χρεωστικών/πιστωτικών καρτών έχει καταστεί ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα θέματα στην ελληνική κοινωνία. Η εμπειρία των capital controls ώθησε μεγάλο μέρος των καταναλωτών να υιοθετήσει τη χρήση καρτών ως μέσο πληρωμών στις επιχειρήσεις. Στην ελληνική αγορά κυκλοφορούν πάνω από 12 εκατομμύρια χρεωστικές κάρτες, εντούτοις, οι καταναλωτές τείνουν να αντιμετωπίζουν τις κάρτες μόνο ως μέσο δανεισμού έχοντας υπόψη την εμπειρία των πιστωτικών καρτών, η οποία έχει καταστεί λιγότερο ελκυστική στις μέρες μας.

Ωστόσο, η χρήση της κάρτας έχει αρκετά οφέλη, όπως η δυνατότητα αγοράς προϊόντων/υπηρεσιών με άτοκες δόσεις, η διευκόλυνση στη πληρωμή φόρων ή το πλεονέκτημα των εκπτώσεων και παροχών που δίνουν αρκετές επιχειρήσεις. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο δε, βρισκόμαστε στη βάση της λίστας για τη χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής θυσιάζοντας αρκετές ώρες στις ουρές των τραπεζών αντί για την ταχύτερη εξυπηρέτηση μέσω  του υπολογιστή.

Στο παραπάνω κλίμα έχουν προσαρμοστεί πολλές ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ αρκετές ιδρύθηκαν πάνω σε αυτή τη βάση.

Η Tennis Square ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2011 από τον Αποστόλη Τριάντη και το Δημήτρη Φιλίππου.  Έκτοτε στέγασε την Ακαδημία της στο Κέντρο Αντισφαίρισης του ΟΑΚΑ, ενώ πλέον έχει δημιουργήσει ένα υπερσύγχρονο Κέντρο Αντισφαίρισης στην οδό Πεντέλης 69 στο Μαρούσι με τέσσερα (4) γήπεδα τένις διεθνών προδιαγραφών ITF, χώρο εκγύμνασης αθλητών, αποδυτήρια ανδρών/γυναικών, cafe/bistrot, boutique/μαγαζί ειδών τένις, ιατρείο/φυσικοθεραπευτήριο και πρόσβαση ΑΜΕΑ σε όλους τους χώρους.  Σκοπός της Tennis Square είναι η καλλιέργεια του αθλήματος της Αντισφαίρισης, τόσο σε αγωνιστικό όσο και ψυχαγωγικό επίπεδο. 

Με το μοτο «Lets Go Cashless», η Tennis Square powered by Mastercard αποτέλεσε τη πρώτη επιχείρηση στην Ελλάδα που δεν δέχεται μετρητά παρά μόνο κάρτες. Με την υποστήριξη της Mastercard, η Ακαδημία έδωσε στους πελάτες της τη δυνατότητα να απολαμβάνουν ειδικές εκπτώσεις και προνόμια χρησιμοποιώντας κάρτες Mastercard.

Ποια είναι τα οφέλη του Cashless?

  • Μεγαλύτερη ασφάλεια στις συναλλαγές
  • Ευκολία και ταχύτητα
  • Καλύτερος έλεγχος συναλλαγών
  • Μειωμένα έξοδα λογιστικής διαχείρισης
  • Διαφάνεια

Υπάρχουν βέβαια και ορισμένες προκλήσεις:

  • η γενικότερη αποδοχή του εγχειρήματος
  • η έλλειψη εμπειρίας- τεχνογνωσίας
  • το timing
  • η διατήρηση καινοτόμου χαρακτήρα

 Αναφορικά με τη διαχείριση των παραπάνω προκλήσεων, ο κ. Τριάντης αναφέρει:

«Οι πελάτες στην αρχή ήταν αρκετά επιφυλακτικοί καθώς έπρεπε να χρησιμοποιήσουν τη κάρτα τους  ακόμα και για να αγοράσουν ένα μπουκαλάκι νερό. Στη συνέχεια, ωστόσο, εξοικειώθηκαν με το σύστημα και μερικές μέρες αργότερα η κυβέρνηση ανακοίνωσε τα capital controls αναγκάζοντας τους να προσαρμοστούν περισσότερο. Βέβαια, σημαντικό παράγοντα διαδραμάτισε η Mastercard όσον αφορά τον τομέα της τεχνογνωσίας και της υποστήριξης.

Ακόμη, η συγκεκριμένη καινοτομία έχει το πλεονέκτημα του μεγαλύτερου ελέγχου εσόδων από τη κρατική μηχανή και τέτοιες ενέργειες θα έπρεπε να προωθούνται από την ελληνική κυβέρνηση ή ακόμη και να επιβραβεύονται. Εντούτοις, η μικρομεσαία επιχειρηματικότητα δε στηρίζεται επαρκώς ενώ επιπλέον πολλές επιχειρήσεις φέρουν ένα δυσβάσταχτο φορολογικό βάρος στο οποίο δε μπορούν να ανταποκριθούν.»

Για το ξεκίνημα ο κ.Φιλίππου προσθέτει:

«Όταν βρισκόμασταν ακόμη στη διαδικασία προετοιμασίας της εγκατάστασης, συζητήσαμε με το κ.Τριάντη για ένα τρόπο λειτουργίας ο οποίος να διευκολύνει σε ότι αφορά τον έλεγχο και την ασφάλεια, τόσο για την επιχείρηση όσο και για τους πελάτες. Καθώς περνάμε πάρα πολύ χρόνο μέσα στο γήπεδο για τις προπονήσεις, θέλαμε να έχουμε τη δυνατότητα να ελέγχουμε τη λειτουργία της εγκατάστασης και τις οικονομικές συναλλαγές άμεσα και με ασφάλεια χωρίς να χρειάζεται να περνάμε ατελείωτες ώρες μετά το πέρας των προπονήσεων για να κλείνουμε ταμεία. Η αρχική σκέψη ήταν να υπάρχει μια εσωτερική κάρτα και ένα μόνο κεντρικό ταμείο αλλά περαιτέρω ζυμώσεις μας οδήγησαν στην απόφαση να πάμε ένα βήμα πιο πέρα και να δημιουργήσουμε τη πρώτη cashless επιχείρηση. Φυσικά η γνώση μας σε ότι αφορά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές μέχρι εκείνη τη στιγμή περιοριζόταν στη πλευρά του πελάτη κι έτσι η Mastecard, πρωτοπόρος στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ήταν ο ιδανικός συνεργάτης.

Εν κατακλείδι, αισθανόμαστε δικαιωμένοι και αν γυρνούσαμε το χρόνο πίσω, θα παίρναμε ξανά την ίδια απόφαση. Ο στόχος πλέον είναι να περάσουμε τις ηλεκτρονικές συναλλαγές της επιχείρησης στο επόμενο επίπεδο διευκολύνοντας ακόμη περισσότερο τη λειτουργία της επιχείρησης και βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών μας.

Η Tennis Square διευρύνει τους ορίζοντες της και συνεχίζει με νέες καινοτόμες ενέργειες στοχεύοντας σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία γύρω από το άθλημα της αντισφαίρισης. 

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr