NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Βιβλία
ανάγνωση

Ο πρώτος εύληπτος οδηγός Luxury Branding παγκοσμίως από τον δημιουργό του λ /lambda

Ο πρώτος εύληπτος οδηγός Luxury Branding παγκοσμίως  από τον δημιουργό του λ /lambda
07_02_2017 | 16:40
epixeiro icon Ειδήσεις | Βιβλία

“The 11 Steps to a Luxury Brand” από τον Γιώργο Κολλιόπουλο

Ο entrepreneur Γιώργος Κολλιόπουλος, Founder και CEO της Speiron και δημιουργός του λ/ lambda/, του πρώτου πολυτελούς ελαιόλαδου στον κόσμο, εξέδωσε τον περασμένο Ιανουάριο το πρώτο του βιβλίο.

Το ανατρεπτικό αυτό βιβλίο έχει τον τίτλο “The 11 Steps to a Luxury Brand - The First Practical Luxury Branding Guide in the world” και αποκαλύπτει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί κάποιος να προσθέσει πολύ υψηλή προστιθέμενη αξία σε μια ιδέα και να δημιουργήσει ένα διαχρονικό Luxury Brand.

Η προσωπική εμπειρία και οι δοκιμασμένες στρατηγικές που ακολούθησε ο Γιώργος Κολλιόπουλος για το λ /lambda/ τον οδήγησαν να αποκρυπτογραφήσει τα 4 Μυστικά Κλειδιά, όπως ονομάζονται στο βιβλίο, που είναι απαραίτητα σε κάθε Luxury Brand και να καταγράψει τα 11 Βήματα που χρειάζονται για τη δημιουργία ενός αντίστοιχου προϊόντος.  

Το βιβλίο διατίθεται σε έκδοση Kindle από το Amazon και είναι ο πρώτος εύληπτος οδηγός Luxury Branding γραμμένος από επιχειρηματία παγκοσμίως. Ταυτόχρονα, όμως, αποτελεί κι έναν εξαιρετικά απλό στην κατανόηση οδηγό, που στοχεύει να βοηθήσει κάθε entrepreneur με μοναδικό όραμα και πάθος για να πετύχει στην παγκόσμια αγορά.

Εκδότης: Tropos Branding, Kindle edition, αγγλικά, 312 σελίδες , τιμή: €9.90.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr