NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Top Stories από το Διαδίκτυο
ανάγνωση

7 λάθη που πρέπει να αποφεύγουν οι επαγγελματίες στα Social Media

7 λάθη που πρέπει να αποφεύγουν οι επαγγελματίες στα Social Media

Για έναν επαγγελματία που προσπαθεί να εδραιωθεί, το διαδίκτυο κρύβει πολλές παγίδες. Έτσι, λοιπόν, είναι πολύ σημαντικό να αποφεύγονται κάποια συνηθισμένα λάθη που μπορεί να στοιχίσουν την εικόνα του.

Ποια είναι τα συνηθισμένα λάθη που πρέπει να αποφύγετε αν ανήκετε και εσείς σε αυτήν την κατηγορία;

1. Προσωπικά και καθόλου επαγγελματικά posts στο LinkedIn 

Για κάποιον που είναι εξοικειωμένος με το συγκεκριμένο site αυτό είναι ένα σίγουρο "όχι". Μην ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης φτιάχτηκε για επαγγελματικούς σκοπούς και οτιδήποτε "χαλάει" τη σοβαρή σας εικόνα πρέπει να αποφεύγεται. Για παράδειγμα, φωτογραφίες από τις διακοπές σας, τα κατοικίδια σας κλπ. Αντιθέτως, δημοσιεύοντας πράγματα που ενισχύουν την επαγγελματική σας εικόνα, δείχνει στους άλλους πόσο σημασία δίνετε σε αυτήν.  

2. Ορθογραφικά και γραμματικά λάθη 

Όπως και στα βιογραφικά έτσι και στα προφίλ σας πρέπει να μην υπάρχουν ορθογραφικά και γραμματικά λάθη. Τα συγκεκριμένα λάθη δείχνουν ότι δεν πήρατε στα σοβαρά αυτό που γράψατε, ότι δεν το διπλο-τσεκάρατε και άρα δεν είστε ένας συνεπής επαγγελματίας.

3. Ασάφεια στο μήνυμα και τους στόχους του

Σαν επαγγελματίες, το κοινό σας περιμένει από εσάς έναν σκοπό για καθετί που έχετε να πείτε. Πριν στείλετε κάτι σκεφτείτε: Ποιος είναι ο στόχος του post; Είναι σχετικό με το κοινό που στοχεύει; Το λεξιλόγιο μειώνει αυτό που θέλετε να πείτε;  Είτε πρόκειται για απλά κάτι ενημερωτικό είτε για παρότρυνση σε δράση πάντα πρέπει να υπάρχει στόχος. Αυτό σας κρατά στην επαγγελματική κατηγορία των μέσων και όχι στην απλή κοινωνική εκδοχή τους.

4. Προσωπικός και επαγγελματικός λογαριασμός μαζί

Αυτό το κάνουν πολλοί επαγγελματίες και είναι κάτι που πρέπει να σταματήσει γιατί προκαλεί αμφίρροπα συναισθήματα στο κοινό. Και αυτό γιατί όπως είναι λογικό προβάλλονται οι προσωπικές σας απόψεις, που ασυναίσθητα μπορεί να δημιουργήσει μια διαφορετική εικόνα στους πελάτες σας για εσάς.

5. Κοινοποίηση περιεχομένου μόνο από το site σας

Αν το κάνετε αυτό τότε λέτε στο κοινό σας ότι οι απόψεις σας είναι αυτές που μόνο μετράνε. Πρόσφατο update της Google "τιμωρεί" τα site που συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο. Όσο περισσότερη αξία προσδίδετε στο κοινό σας, τόσο αξία παίρνετε και εσείς. Δεν έχει σημασία από πού έρχεται η συγκεκριμένη αξία.

6. Δημοσίευση εμπιστευτικών πληροφοριών 

Τα social media είναι ανοιχτά σε ένα κοινό δισεκατομμυρίων ανθρώπων και μεταξύ αυτών και των ανταγωνιστών σας που σας παρακολουθούν και ψάχνουν αδυναμίες.

7. Δημιουργία εχθρών 

Όλοι έχουμε κάνει κάποιο σχόλιο που δεν άρεσε σε όλους. Κάθε αρνητικό σχόλιο στοχεύει ένα άτομο ή μια κοινωνική ομάδα και αυτό αυτόματα δημιουργεί εχθρούς και μια κακή εικόνα για τον ίδιο τον επαγγελματία. Μην απογοητεύετε τους άλλους και τις ιδέες τους, την κουλτούρα τους και τις ομάδες τους. Αυτό αποδεικνύει την έλλειψη τακτικής και πειθαρχίας.

Συμπεράσματα Ό,τι κάνετε στο διαδίκτυο σε αυτό το πλαίσιο

  • πρέπει να θυμάστε ότι είστε ένας επαγγελματίας και έτσι πρέπει να φέρεστε στους άλλους.
  • Δώστε αξία στις δημοσιεύσεις σας και το κοινό σας θα το καταλάβει.
  • Θέστε στόχους και πείτε κάτι όταν έχετε κάποιο λόγο για να το πείτε.
  • Αποφύγετε τα παραπάνω λάθη που είναι λίγα από κάποια που συνήθως γίνονται.

πηγή: lifehack.org

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr