NEWSFLASH...
Startup
ανάγνωση

H Sealsmile ανοίγει την πόρτα της κινεζικής αγοράς

H Sealsmile ανοίγει την πόρτα της κινεζικής αγοράς

Ο Δρ. Γονίδης Φώτης έχει ζήσει στην Ελλάδα, Ολλανδία , Αγγλία και στην Τουρκία και έχει εργαστεί σε ερευνητικές θέσεις και στην αυτοκινητοβιομηχανία. Στην επιστροφή του στην Ελλάδα εργάστηκε σαν ερευνητικός συνεργάτης και πήρε το διδακτορικό του στον τομέα του Cloud Computing. Παράλληλα συμμετέχει ενεργά στο οικοσύστημα των Startups και Business Angels. Είναι ενεργό μέλος του World Business Angels Investment Forum και του Triple Helix Association. Από το 2016 εργάζεται στην ανάπτυξη της πλατφόρμας της SealSmile.

Η SealSmile είναι η πλατφόρμα που συγκεντρώνει σε ένα μέρος τα μεγαλύτερα Κινέζικα ηλεκτρονικά καταστήματα και ο σκοπός της είναι να δώσει στο χρήστη μια ολοκληρωμένη, ασφαλή και ευχάριστη εμπειρία αγορών. Τα τελευταία χρόνια οι αγορές από την Κίνα γνωρίζουν τεράστια αύξηση, σε παγκόσμιο επίπεδο, και  η τάση είναι συνεχώς ανοδική. Ταυτόχρονα, δεν υπάρχουν ευρέως καθιερωμένες λύσεις που να δίνουν στον χρήστη ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον αγορών από όλα τα δημοφιλή Κινέζικα καταστήματα. Έχοντας δει το σχετικό κενό στον συγκεκριμένο κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ο Δρ. Γονίδης αποφάσισε να το εκμεταλλευτεί επαγγελματικά και να το μετατρέψει, από μια ιδέα, σε μια Startup.

Πώς ακριβώς λειτουργεί, σε ποιους απευθύνεται και τι οφέλη υπάρχουν;

Μέσα από τη SealSmile ο χρήστης έχει τη δυνατότητα:

  1. Να μελετήσει και να συγκρίνει προϊόντα από περισσότερα από 60 δημοφιλή ηλεκτρονικά Κινέζικα πολυκαταστήματα.
  2. Να επιλέξει ανάμεσα από περισσότερα 1000 κουπόνια και προσφορές.
  3. Να διαβάσει κριτικές προϊόντων και καταστημάτων, οδηγούς αγορών και πληροφορίες σχετικές με την παραγγελία ώστε να νιώσει ασφαλής κατά την αγορά του.
  4. Να απολαύσει μια σειρά από υπηρεσίες, όπως προσωποποιημένη υποστήριξη αλλά και απευθείας διαμεσολάβηση με το κατάστημα σε περίπτωση ανάγκης.

H SealSmile απευθύνεται σε όσους θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα και χρόνο στις ηλεκτρονικές τους αγορές. Οι στατιστικές αναφέρουν ότι η μεγαλύτερη μερίδα αγοραστών, εκτός της Κίνας, βρίσκεται στην Αμερική, στη Ρωσία, στην Ευρώπη και στη Βραζιλία. Επιπλέον, υπάρχει ένα ακόμα πιο μεγάλο κοινό που κάνει συστηματικά ηλεκτρονικές αγορές αλλά δεν έχει ανακαλύψει ακόμα την Κινέζικη αγορά. Σαν SealSmile απευθυνόμαστε και σε αυτό το κοινό.

Παράθεση - epixeiro.gr

Κάθε επιχειρηματική ιδέα, για να είναι ελπιδοφόρα και ελκυστική σε επενδυτικά κεφάλαια, οφείλει να ξεφεύγει από τα όρια της Ελλάδας και να στοχεύει σε μια παγκόσμια αγορά

Ποια ήταν η ιδέα, η έμπνευση πίσω από την δημιουργία;

Μας αρέσει να αγοράζουμε από την Κίνα, μιας και μπορείς να βρεις εκπληκτικά προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές. Είναι μια παγκόσμια τάση, που οδήγησε ήδη στη δημιουργία πολλών αξιόλογων κινέζικων καταστημάτων, με όλο και περισσότερες επιλογές και φυσικά καλύτερες τιμές. Πλέον, η έρευνα αγοράς για να βρεις το προϊόν που θέλεις στην καλύτερη τιμή απαιτεί πολύ χρόνο. Αυτή είναι η ιδέα πάνω στην οποία βασίστηκε η SealSmile. Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα όπου ο χρήστης θα μπορεί να βρει συγκεντρωμένα όλα τα μεγάλα κινέζικα ηλεκτρονικά καταστήματα μαζί με τα κουπόνια και τις προσφορές τους καθώς επίσης και οδηγούς αγορών και αξιολογήσεις προϊόντων.

Τι σημαίνει επιτυχία για εσάς; Ποια είναι τα επιτεύγματά σας ως τώρα;

Η πλατφόρμα της SealSmile λειτουργεί σε beta στάδιο από τον προηγούμενο Δεκέμβρη και επίσημα μόλις ένα μήνα. Σε αυτό το σύντομο διάστημα έχουμε «κλείσει» συνεργασίες με περισσότερα από 60 δημοφιλή Κινέζικα ηλεκτρονικά πολυκαταστήματα και έχουμε δημιουργήσει ήδη 4-ψηφιο τζίρο για τα καταστήματα που συνεργαζόμαστε. Αυτό για μας είναι ήδη επιτυχία. Δεν αντιλαμβανόμαστε όμως την επιτυχία σαν κάτι στατικό. Συνεχώς, επαναπροσδιορίζουμε τη σημασία της και θέτουμε ολοένα υψηλότερους στόχους για την επίτευξή της.

H Sealsmile ανοίγει την πόρτα της κινεζικής αγοράς

Πήρατε μια απόφαση να επιχειρήσετε μέσα στην οικονομική κρίση της Ελλάδας; Πώς αντέδρασαν τα κοντινά σας φιλικά/συγγενικά πρόσωπα;

Πιστεύω ότι η Ελλάδα έχει και το δυναμικό και την ικανότητα να παράξει ποιοτικές και καινοτόμες υπηρεσίες. Είναι αποδεδειγμένο γεγονός πλέον. Η περίοδος της κρίσης αποτελεί μια ευκαιρία να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί. Όπως ανέφερε και ο διεθνούς φήμης Brand Strategist Peter Economides: “This is the best time to be Greek”. Στην SealSmile υποστηρίζουμε αυτήν την πεποίθηση.

Συγκεκριμένα, η SealSmile απευθύνεται κυρίως στις διεθνείς αγορές της Αμερικής, Ρωσίας και Ευρώπης, και ως εκ τούτου η ελληνική κρίση δεν έχει σημαντικό αντίκτυπο για εμάς.

Πώς ονειρεύεστε να δείτε την SealSmile σε 5 χρόνια από τώρα;

Στη SealSmile είμαστε φιλόδοξοι και αισιόδοξοι για τη μελλοντική μας πορεία. Σε διάστημα πολύ μικρότερο από 5 χρόνια θέλουμε να κάνουμε τη SealSmile το one-stop διαδικτυακό μέρος για αγορές από Κίνα σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό θα το πραγματοποιήσουμε με μια σειρά από ενέργειες και υπηρεσίες που έχουμε ήδη προγραμματίσει.

Παρ’ όλο  που δε μπορώ να αναφέρω λεπτομέρειες, αξίζει να σημειώσω ότι επενδύουμε στο να αυξάνουμε διαρκώς τα συνεργαζόμενα καταστήματα, να παρέχουμε αυξημένη ασφάλεια και υποστήριξη στους χρήστες μας, και να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε τιμές πιο χαμηλές ακόμα και από τα ίδια τα συνεργαζόμενα καταστήματα!

H Sealsmile ανοίγει την πόρτα της κινεζικής αγοράς

Μπορεί μια startup να ξεκινήσεις χωρίς χρήματα και επενδυτές;

Αν μου επιτρέπεται, θα χρησιμοποιήσω μια φράση σε ελεύθερη μετάφραση, του Reid Hoffman, ιδρυτή του LinkedIn. “Το να ξεκινάς μια Startup είναι σαν να πηδάς από ένα βράχο και πριν πέσεις στο έδαφος πρέπει να συναρμολογήσεις ένα αεροπλάνο.” “You jump off a cliff and you assemble an airplane on the way down.”

Όπως συμβαίνει δηλαδή στην πλειοψηφία των startups, ξεκινάς με ελάχιστους πόρους και καλείσαι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να αναπτύξεις ένα προϊόν το οποίο θα είναι ανταγωνιστικό και κερδοφόρο. Ναι, είναι εφικτό.  Αλλά πρέπει να είσαι αφοσιωμένος στο στόχο σου, να κινείσαι γρήγορα και να φροντίζεις να αξιοποιείς το κάθε “ευρώ” στο μέγιστο βαθμό.

Τι συμβουλές έχετε να δώσετε σε επιχειρηματίες που τώρα είναι στο ξεκίνημα;

Θα συμβούλευα τους νέους επιχειρηματίες να είναι μεθοδικοί και να παραμένουν συγκεντρωμένοι στο στόχο τους, ώστε να καταφέρνουν να “πιάνουν” τα “milestones” που θέτουν. Πρέπει να είναι σίγουροι ότι έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους και αξιοποιούν στο μέγιστο, το κάθε ευρώ που ξοδεύουν. Επίσης η εξωστρέφεια, πρέπει να είναι στο μυαλό του Έλληνα επιχειρηματία. Κάθε επιχειρηματική ιδέα, για να είναι ελπιδοφόρα και ελκυστική σε επενδυτικά κεφάλαια, οφείλει να ξεφεύγει από τα όρια της Ελλάδας και να στοχεύει σε μια παγκόσμια αγορά. 

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr