NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Το πλοίο της Cruise Inn ταξίδεψε και φέτος στο Αιγαίο μαζί με την Generation Y

Το πλοίο της Cruise Inn ταξίδεψε και φέτος στο Αιγαίο μαζί με την Generation Y

Η νεανική επιχειρηματικότητα και το ελληνικό καλοκαίρι ένωσαν τις δυνάμεις τους με τη διεξαγωγή μιας επιχειρηματικής κρουαζιέρας γεμάτης ευκαιρίες για τους νεαρούς συμμετέχοντες, αλλά και πολύ γνώση. Το πλοίο του Cruise Inn σάλπαρε για τρίτο χρόνο και η Generation Y – International e-Business Experts ήταν περήφανος χορηγός.

Η Generation Y με ηγετική θέση στο χώρο του digital business στην ελληνική και διεθνή αγορά γνωρίζοντας την σημασία του ηλεκτρονικού επιχειρείν, ήταν αρωγός αυτής της προσπάθειας και έθεσε στη διάθεση της διοργάνωσης συμμετέχοντες, οι οποίοι με την υποστήριξη, την επαγγελματική εμπειρία και την πολύχρονη σταδιοδρομία τους αποτέλεσαν σημαντικούς μέντορες για τους νεαρούς startupers.

Και πώς να μην αδράξουν την ευκαιρία να μάθουν τα πάντα για το ηλεκτρονικό επιχειρείν, όσοι επιβιβάστηκαν στο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal Cruises – “Celestyal Nefeli”,  όταν μεταξύ των μεντόρων υπήρχαν επαγγελματίες, με πολύχρονη σταδιοδρομία, όπως η Κατερίνα Στυλιανίδου και η Εύα Μπούζη;

Η επιλογή της κ. Στυλιανίδου - Chief Human Resources Officer της Generation Y ως μία από τις βασικές mentors της κρουαζιέρας αποδείχθηκε απόλυτα εποικοδομητική και χρήσιμη για τους νεαρούς συμμετέχοντες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να την συμβουλευτούν σε θέματα επιχειρηματικότητας, αλλά και να μάθουν πολλά από την εμπειρία της. Με πάνω από 20 χρόνια πορείας στο χώρο του business και με αξιοσημείωτη σταδιοδρομία στο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν, η Κατερίνα Στυλιανίδου μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες την εμπειρία της στη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών και την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας μιας επιχείρησης.

Όμως δεν ήταν η μόνη από τους εκπροσώπους της Generation Y που στήριξαν αυτόν τον θεσμό νεανικής επιχειρηματικότητας, που ενισχύει την καινοτομία σε κρίσιμους τομείς της ελληνικής οικονομίας όπως είναι ο τουρισμός, η γαστρονομία και η ναυτιλία. Μαζί της ήταν και η Εύα Μπούζη, Digital Marketing Manager, η οποία μίλησε με τους συμμετέχοντες και με λόγια απλά μετέδωσε τις γνώσεις της σχετικά με την επίτευξη επιχειρηματικών και επικοινωνιακών στόχων ενός brand.

Η Generation Y εκτός από το δυναμικό παρόν κατά τη διάρκεια της 7ήμερης κρουαζιέρας, είχε επίσης και αξιοσημείωτη παρουσία πριν αυτή ξεκινήσει. Λίγο πριν το πλοίο σαλπάρει, κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού bootcamp που πραγματοποιήθηκε, ο Head of Performance Marketing – Θάνος Παπαγιαννίδης και ο Head of Digital Marketing – Τάσος Αυγεραντώνης  παρουσίασαν στους συμμετέχοντες του Cruise Inn μια ομιλία σχετικά με τα μυστικά και τους μύθους γύρω από ένα πετυχημένο digital transformation.

Έρευνα, γνώσεις, στιγμές χαλάρωσης, εκδηλώσεις, αλλά και η ανάδειξη του μεγάλου νικητή ήταν μερικά μόνο από όσα συναρπαστικά βίωσαν οι συμμετέχοντες και οι μέντορες κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, με την ομάδα TravelQuest που παρουσίασε μια πρόταση για ένα interactive travel game να αναδεικνύεται ο μεγάλος νικητής της φετινής διοργάνωσης.

Η παρουσία της Generation Y και των εκπροσώπων της πάνω στο κρουαζιερόπλοιο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, όσο και πριν από την έναρξη αυτού  απέδειξαν για ακόμη μία φορά πώς η πίστη της εταιρίας στους νέους επιχειρηματίες της χώρας, αλλά και στις καινοτόμες ιδέες τους είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την άνθηση του εγχώριου επιχειρείν.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr