NEWSFLASH...
Startup
ανάγνωση

Το άλλο με τον...Τοτό το ξέρεις;

Το άλλο με τον...Τοτό το ξέρεις;

Τον Νοέμβριο ’15 μία μικρή startup με έδρα τη Ρόδο επιλέγει να διεισδύσει στην αγορά του Price Comparison και καταφέρνει μέσα σε λίγους μήνες λειτουργίας να συγκεντρώσει περισσότερα από 600 Eshops.Σήμερα με 900+ συνεργαζόμενα Eshops, ακλουθώντας τα trends της αγοράς στον τομέα του eCommerce και λαμβάνοντας υπόψη και τη «στροφή» στο mCommerce λανσάρεται πλέον η νέα έκδοση. Συνδυάζοντας μηχανή αναζήτησης και σύγκριση τιμών  έχει ως αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται περισσότερο ως μία «πρωτοποριακή» πλατφόρμα για την ανάπτυξη του online shopping. Ο Μιχάλης Ίκουτας (co-founder) μίλσηε στο epixeiro.gr για το Totos.gr

Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς, από ποιους και γιατί δημιουργήθηκε το Totos.gr και ποιος  ο σκοπός του;

To Totos.gr δημιουργήθηκε από την Κατερίνα Μωραΐτη και εμένα στο ξεκίνημα. Από τις πρώτες κιόλας μέρες στην ομάδα εντάχθηκαν οι Κώστας Γατσής και η Μαριάνθη Μανιά. Η ομάδα μας πλέον έχει μεγαλώσει αρκετά, απασχολώντας άμεσα ή έμμεσα περισσότερα από 16 άτομα, ενώ στους co-founders έχει προστεθεί και η "Another Circus Design Agency".

Πρόκειται για ένα Shopping Search Engine που απευθύνεται στην ελληνική αγορά, ωστόσο υπάρχουν προοπτικές επέκτασης και σε άλλες χώρες. Ήδη μελετάμε συγκεκριμένες από αυτές στις οποίες το Totos.gr μπορεί να αναπτυχθεί.

Έπειτα από έρευνα, διαπιστώσαμε κενό στο B2B κομμάτι της συγκεκριμένης αγοράς. Υπάρχουν δύο βασικοί ανταγωνιστές αυτή τη στιγμή με τον έναν εξ αυτών να καταλαμβάνει μερίδιο σε τέτοιο μέγεθος που καθιστά την αγορά ατύπως μονοπωλιακή. Αυτή η συνθήκη έχει δημιουργήσει αίσθημα ασφυξίας στα ελληνικά e-shops. Το Totos.gr αποτελεί λοιπόν το τρίτο brand της αγοράς και φέρνει στο κάδρο την επιλογή που λειτουργεί και προς όφελος τόσο των επιχειρηματιών όσο φυσικά και των καταναλωτών.

Παράθεση - epixeiro.gr

Η σημαντικότερη επένδυση σε μια startup είναι να περιβάλλεσαι από σωστούς και ακέραιους συνεργάτες που έχουν αγάπη και πάθος γι’ αυτό που «χτίζεται»-Μιχάλης Ίκουτας-

Τι το ξεχωριστό προσφέρει το Totos.gr, σε ποιους απευθύνεται και ποια τα οφέλη; Σε τι διαφέρει από άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες;

Στο B2B κομμάτι εμείς αποτελούμε την πλέον συμφέρουσα λύση προσφέροντας παρόμοιες και σε συγκεκριμένους τομείς πιο εύχρηστες υπηρεσίες από τους καθιερωμένους παίκτες.

Ως προς το κομμάτι B2C η υπηρεσία μας είναι πολύ διαφορετική, αφού συνδυάζουμε το Price Comparison με το Shopping Research Engine. Αυτό σημαίνει ότι όταν o πελάτης κάνει την αναζήτησή του και εντοπίσει το αντικείμενο που επιθυμεί, θα έχει την ευκαιρία να δει, παράλληλα και ταυτόχρονα με αυτό, μια σειρά από άλλες σχετιζόμενες επιλογές προϊόντων, προκαλώντας αυθόρμητες αγορές. Ουσιαστικά δίνουμε τη διάσταση των επιλογών ενός πραγματικού καταστήματος στη διαδικτυακή αγορά, από την οποία επωφελούνται τόσο οι επιχειρήσεις, που κατά αυτόν τρόπο αυξάνουν τις πωλήσεις τους, όσο και οι πελάτες που έχουν περισσότερες επιλογές για να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Μέσα στο επόμενο έτος έρχεται η ολοκλήρωση των mobile apps - iOS, Android - σε συνδυασμό με την καινοτόμα λειτουργία της νέας έκδοσης – Suggested Keywords. Πείτε μας δυο λόγια για αυτό.

Τα Suggested Keywords ουσιαστικά καταργούν τον σημερινό τρόπο αναζήτησης συντομεύοντας κατά πολύ τον χρόνο. Στο Totos.gr φτάνεις στο επιθυμητό προϊόν πολύ πιο εύκολα χρησιμοποιώντας τα. Από την άλλη η ολοκλήρωση των Apps και ο σχεδιασμός αυτών ώστε να γίνονται όλα σχεδόν μόνο με τη χρήση του αντίχειρα καθιστά την εμπειρία του χρήστη ακόμα πιο εύκολη.

totos_m1.png?mtime=20171207160828#asset:71281

Ποια ήταν η ιδέα, η έμπνευση πίσω από το όνομα Totos.gr;

Η ιδέα προέκυψε με αστείο τρόπο… Έκανα ντους ακούγοντας μουσική. Ένα συγκεκριμένο τραγούδι μου προκάλεσε συνειρμό σκέψεων και επί τόπου βγήκα τρέχοντας και αγόρασα το domain! Κοιτώντας το πρακτικό κομμάτι πρόκειται για ένα δισύλλαβο, εύηχο, ευκολομνημόνευτο όνομα που είναι πολύ δύσκολο να γίνει misspell. Παράλληλα ο συσχετισμός με τον (γνωστό σε όλους μας) Τοτό παρέχει τεράστιες δυνατότητες στις προωθητικές ενέργειες και στο Marketing.

Τι εμπόδια συναντήσατε στις αρχές και πώς τα ξεπεράσατε;

Το βασικότερο εμπόδιο που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν το γεγονός πως η πρώτη ημέρα λειτουργίας μας συνέπεσε με το κλείσιμο των τραπεζών και την επιβολή των capital controls στη χώρα μας! Τα εμπόδια βέβαια είναι καθημερινά και συνεχώς προκύπτουν νέα, όταν -στην Ελλάδα της κρίσης- κάθεσαι στην καρέκλα του επιχειρηματία. Ο μόνος τρόπος να τα ξεπερνάς, είναι τα εντάξεις στην καθημερινότητά σου και να τα βλέπεις ως πρόκληση για να εξελιχθείς και να βελτιωθείς.

Τι θέλετε να δείτε το Totos.gr να κατορθώνει σε 5 χρόνια από τώρα;

Ευελπιστούμε να έχουμε κερδίσει ένα μερίδιο της ελληνικής αγοράς, αλλά και στις λοιπές χώρες, τις οποίες βολιδοσκοπούμε, να έχουμε καταστεί ένας υπολογίσιμος παίκτης στο συγκεκριμένο χώρο, παρουσιάζοντας συνεχώς καινοτόμες ιδέες.

totos_m2.png?mtime=20171207160848#asset:71282

Μπορεί κανείς να ξεκινήσει μια startup χωρίς λεφτά και χωρίς επενδυτές;

Μπορεί, αρκεί να έχει το σθένος και να διαθέτει ικανότητα επίλυσης προβλημάτων για να προσπεράσει τις δυσκολίες που παρουσιάζονται στην αρχή. Ωστόσο,ένα μικρό κεφάλαιο είναι απαραίτητο. Είναι σχεδόν αδύνατο να τα καταφέρεις με μηδενικό κεφάλαιο.

Τι συμβουλές έχετε να δώσετε σε επιχειρηματίες που τώρα είναι στο ξεκίνημα;

Η σημαντικότερη επένδυση σε μια startup είναι να περιβάλλεσαι από σωστούς και ακέραιους συνεργάτες που έχουν αγάπη και πάθος γι’ αυτό που «χτίζεται». Παράλληλα, θα πρέπει και ο επιχειρηματίας να έχει συνειδητοποιήσει την ευθύνη που έχει απέναντι στους συνεργάτες του για την πορεία του εγχειρήματος. Κάθε μέρα που περνά πρέπει να γίνεται καλύτερος από την προηγούμενη για να μπορεί να εμπνέει και τους συνεργάτες του στο δρόμο της συνεχούς εξέλιξης. Λένε πως μια ομάδα είναι τόσο δυνατή όσο ο πιο αδύναμος κρίκος της.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr