NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

«Σε μένα θα τύχει;» Η νέα ανατρεπτική καμπάνια από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος [video]

Ένα διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας επέλεξε, για το 2018, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) για να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για την αξία της ασφάλισης και να συμβάλλει με αυτόν τον τρόπο στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης. Πιστή στο κεντρικό της μήνυμα «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω» η ΕΑΕΕ δημιούργησε μία φρέσκια και ανάλαφρη ψηφιακή καμπάνια με 4 videos μικρής διάρκειας, τα οποία έχουν τίτλο «Σε μένα θα τύχει;» καυτηριάζοντας με χιουμοριστικό τρόπο την τάση που έχουμε οι περισσότεροι να πιστεύουμε ότι το απρόοπτο είναι απίθανο να τύχει σε εμάς τους ίδιους.

Τα ζευγάρια, οι πρωταγωνιστές της ψηφιακής καμπάνιας της ΕΑΕΕ, η Κατερίνα Ζαρίφη με την Μαρία Μπεκατώρου, ο Λευτέρης Ελευθερίου με τον Θανάση Τσαλταμπάση, συνομιλούν και διαφωνούν με χιουμοριστικό τρόπο για το εάν πρέπει να κάνουν ασφάλιση και τελικά ποια είναι η αξία της στη σημερινή εποχή. Η Κατερίνα με τη Μαρία διαφωνεί για το εάν πρέπει να κάνουν μία ασφάλιση για το σεισμό ή ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα ενώ ο Λευτέρης με τον Θανάση μιλούν με το δικό τους μοναδικό τρόπο για το εάν έχει αξία ένα πρόγραμμα υγείας ή μία ασφάλιση αυτοκινήτου. 

Η νέα καμπάνια της ΕΑΕΕ θα έχει διάρκεια 2 μήνες, και επιδιώκει να προβληματίσει το κοινό για τις συνέπειες του εφησυχασμού και του μη έγκαιρου προγραμματισμού. Τα 4 videos δείχνουν με ανθρώπινο, συμβολικό, και απλό τρόπο ότι τα απρόοπτα μπορούν να τύχουν σε όλους και για αυτόν ακριβώς το λόγο η ιδιωτική ασφάλιση είναι ένας σημαντικός σύμμαχος για κάθε μικρή ή μεγάλη ανατροπή της ζωής μας.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr