NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Events
ανάγνωση

Απόλυτα επιτυχημένο το πρώτο δημοσιογραφικό κάλεσμα της Axia Hospitality προς τα βρετανικά ΜΜΕ

Απόλυτα επιτυχημένο το πρώτο δημοσιογραφικό κάλεσμα  της Axia Hospitality προς τα βρετανικά ΜΜΕ
20_03_2018 | 12:30
epixeiro icon Ειδήσεις | Events

Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας του ελληνικού τουρισμού, αλλά και της ανάδειξης των ξενοδοχείων – μελών της σε παγκόσμιους προορισμούς, η Axia Hospitality πραγματοποίησε την περασμένη Πέμπτη 15 Μαρτίου στο Λονδίνο, το πρώτο International Tweet Up  της εταιρείας.

Στην εκδήλωση που φιλοξενήθηκε στο κεντρικό εστιατόριο Meraki, παραβρέθηκαν περισσότεροι από 30 εκπρόσωποι των σημαντικότερων βρετανικών Μέσων Ενημέρωσης, όπως Conde Nast Traveller, Tatler,  Vanity Fair,   Porter, House and Garden,  Times,  Daily Mail, Daily Telegraph, Express κ.ά. Εditors, travel writters, αλλά και bloggers είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα openings νέων ξενοδοχείων, καθώς και για νέες υπηρεσίες και νέες εμπειρίες που προσθέτουν στο μενού της φιλοξενίας τους υφιστάμενες ξενοδοχειακές μονάδες που συνεργάζονται με την Αxia Hospitality. 

AXIA-HOSPITALITY-ΣΤΟ-ΛΟΝΔΙΝΟ2.jpg?mtime=20180320121948#asset:81026

Το 1ο International Tweet Up της Axia Hospitality τίμησαν επίσης με την παρουσία τους η κα Έμυ Αναγνωστοπούλου, Director του γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας, ο κος Πάνος Παπαδόπουλος, PR & Media Manager του γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας καθώς και ο πρώην Γ. Γραμματέας του ΕΟΤ και νυν Ειδικός Σύμβουλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού κος Δημήτρης Τρυφωνόπουλος.

«Σταθερός στόχος της  Axia Hospitality ήταν και παραμένει να αναδείξει τα ξενοδοχεία, με τα οποία συνεργάζεται σε παγκόσμιους προορισμούς.

Στο πλαίσιο αυτού του σκοπού, η ομάδα της Axia Hospitality  ταξιδεύει αδιάκοπα και πρωτοστατεί σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις και τα roadshows του Τουρισμού, (από το Μεξικό και το Λονδίνο, μέχρι τις Κάννες και του Ντουμπάι). Όλοι γνωρίζουμε ότι η αύξηση της ζήτησής των ξενοδοχείων

είναι απολύτως ανάλογη με την αναγνωρισιμότητα που έχουν επιτύχει παγκοσμίως  τα ξενοδοχεικά brands ανά τον κόσμο. Και η αναγνωρισιμότητα μπορεί να προκύψει μόνο μέσα από συγκεκριμένες και στοχευμένες ενέργειες επικοινωνίας και marketing. Αυτός είναι και ο στόχος του πρώτου International Press Τweet Up της εταιρείας μας» ανέφερε στην εναρκτήρια ομιλία του ο κος Γιάννης Κυρίτσης, Ιδρυτής και Δ/νων Σύμβουλος της Axia Hospitality.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η εκδήλωση της περασμένης Πέμπτης  στο Λονδίνο αποτελεί μία πρωτοφανή ιδιωτικής πρωτοβουλίας ενέργεια προβολής ξενοδοχείων στο εξωτερικό, αλλά και την αφετηρία μίας σειράς αντίστοιχων εκδηλώσεων στις σημαντικότερες για τον ελληνικό τουρισμό αγορές ανά την Ευρώπη.   

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr