NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

New Shoes : Η εξέλιξη του affiliate marketing στα γυναικεία παπούτσια

New Shoes : Η εξέλιξη του affiliate marketing στα γυναικεία παπούτσια

Το new-shoes.gr δραστηριοποιείται στην online αγορά γυναικείων υποδημάτων πάνω από 6 χρόνια, από όταν το τοπίο του Ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν ακόμα άδειο. Μέσω του affiliate marketing και συνεργασίες με εταιρείες όπως η Linkwise και η Commission Junction, έχει καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια να κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο, χωρίς ωστόσο να παραμένει στάσιμο, αφού από το ξεκίνημα του ώς μία "απλή" σελίδα αφιερωμένη στα γυναικεία παπούτσια, έχει εξελιχθεί σε μία υπερσύγχρονη διαδικτυακή πλατφόρμα που σκοπός της είναι από τη μία η διευκόλυνση του χρήστη στη εύρεση της πιο συμφέρουσας αγοράς, και από την άλλη η εξασφάλιση ενός υψηλού convertion rate για τα συμμετέχοντα καταστήματα.

Στο New Shoes πιστεύουμε πως η online αγορά γυναικείας μόδας διέπεται από κάποιες παθογένειες, πάνω κάτω κοινές με τις περισσότερες αγορές, με πιο χαρακτηριστική το branding το οποίο αν και αποτελεί εξαιρετική στρατηγική για οποιαδήποτε εταιρεία, δημιουργεί σε βάθος χρόνου, μια ανισότητα απέναντι σε νεότερα brands που ίσως να αξίζουν να τα δουν περισσότερα μάτια. Το brand loyalty του ανταγωνισμού, αποτέλεσμα προσπάθειας χρόνων, μειώνει κατα πολύ την αποδοτικότητα οποιασδήποτε προωθητικής ενέργειας ενός νέου eshop, και οι ευκαιρίες να φτάσουν τα προϊόντα του στις οθόνες των καταναλωτών, χωρίς υψηλό κόστος, είναι δυστυχώς λίγες. Το affiliate marketing έχει την δυναμική να λύσει αυτό το πρόβλημα, όμως οι περισσότεροι affiliates προτιμούν να προωθούν τα καταστήματα ή τα Brands που ψάχνει πιο πολύ το αγοραστικό κοινό.

Η δυνατότητα προβολής ακόμα και του πιο μικρού ηλεκτρονικού καταστήματος, μέσα από έξυπνους αλγόριθμους που λαμβάνουν υπόψη ώς κύρια metrics κατάταξης των προϊόντων το convertion rate του καταστήματος σε σχέση με το click-through rate και τον αριθμό των προϊόντων του, αποτελεί βασικό εργαλείο στη προσπάθεια μας να μειωθεί η επιρροή του branding στα ranking factors των προϊόντων, δίνοντας έμφαση σε δεδομένα που, κατα την γνώμη μας, αντικατοπτρίζουν πιο σωστά το customer intent. Έτσι εξασφαλίζουμε ότι ο χρήστης θα δει τα παπούτσια που θα ικανοποιήσουν την αναζήτηση του ανεξαρτήτως καταστήματος ή brand, εκτός και αν τα περιλαμβάνει η αναζήτηση.

Ωστόσο, το βασικό χαρακτηριστικό που κάνει το New Shoes να ξεχωρίζει από τις γνωστές μηχανές σύγκρισης τιμών και προϊόντων, είναι ο διαφορετικός τρόπος που προσεγγίζει το θέμα της εύρεσης γυναικείων παπουτσιών.

Οι γυναίκες, σε αντίθεση με τους άνδρες, δεν ξέρουν πάντα τι θέλουν. Πολλές φορές, ίσως τις περισσότερες, ξεκινάνε την αναζήτηση τους χωρίς να έχουν κάτι το συγκεκριμένο στο μυαλό τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις η παραδοσιακή προβολή των προϊόντων ανα κατηγορία, π.χ. Μπότες ή Μποτάκια, όχι μόνο δεν βοηθάει, αλλά μπορεί και να αποτελέσει αποτρεπτικό παράγοντα πολύ νωρίς στο αγοραστικό ταξίδι. Το new-shoes.gr δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να ακολουθήσει τελείως διαφορετικά μονοπάτια από την αρχή της αναζήτησης του αφού η κατηγορία παπουτσιού είναι απλά ένα ακόμα φίλτρο το οποίο μπορεί να παραβλεφθεί τελείως καταλήγοντας σε σελίδες με παπούτσια από διάφορες κατηγορίες, τα οποία όμως μοιράζονται κάποιο κοινό χαρακτηριστικό, όπως για παράδειγμα το ύψος του τακουνιού, το χρώμα, την τιμή ή το νούμερο.

Το αποτέλεσμα δίνει στην επισκέπτρια την δυνατότητα να βρει πιο εύκολα αυτό που δεν ήξερε ότι ήθελε, και έτσι με αυτό τον τρόπο μετατρέπεται το traffic από γενικές ή informative αναζητήσεις σε traffic με buyer's incentive και κατ' επέκταση σε πωλήσεις. Με άλλα λόγια εξασφαλίζουμε υψηλό customer satisfaction, όχι απλά λόγω του εύχρηστου UI ή του όμορφου design, αλλά κυρίως λόγω του προϊόντος, και συγχρόνως αυξάνουμε την πίτα του ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργώντας νέες πωλήσεις για τα καταστήματα με τα οποία συνεργαζόμαστε.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr