NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Σε ψηφιακά μονοπάτια οδηγείται - και - το λιανεμπόριο τροφίμων

Σε ψηφιακά μονοπάτια οδηγείται - και - το λιανεμπόριο τροφίμων

Σε ψηφιακά μονοπάτια οδηγείται σταδιακά - και - το λιανεμπόριο τροφίμων. Παρά το γεγονός ότι το τρόφιμο αποτελεί έναν από τους τομείς, όπου η πώληση εντός φυσικών καταστημάτων παραμένει πολύ ισχυρή τάση, η ψηφιοποίηση και αυτού του κλάδου προχωρά τάχιστα, με οδηγό τη γενιά των Millennials, που επιλέγει το ψηφιακό κανάλι, ακόμη και για την αγορά τροφίμων. Ενδεικτική είναι έρευνα της Mintel, σύμφωνα με την οποία, περίπου ένας στους δύο νέους στην Ευρώπη, ηλικίας 16 έως 24 ετών, προτιμά το online κανάλι έναντι των φυσικών καταστημάτων. Ενώ η αγορά τροφίμων και ειδών παντοπωλείου παρέμενε, επί ευρωπαϊκού εδάφους, προσηλωμένη στα φυσικά σημεία πώλησης, η γενιά των Millennials οδηγεί και το συγκεκριμένο κλάδο σε online οδό.

Παράθεση - epixeiro.gr

Η στρατηγική συμφωνία της αλυσίδας Carrefour με τη Google είναι ένα δείγμα του ψηφιακού μετασχηματισμού του κλάδου!

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Mintel, περίπου ένας στους δύο Γερμανούς (45%), ηλικίας 16 έως 24 ετών, έκανε τουλάχιστον μία αγορά τροφίμων τους τελευταίους έξι μήνες από το e-shop ενός φυσικού καταστήματος. Το ποσοστό αυτό είναι σαφώς μεγαλύτερο μεταξύ των νέων ανθρώπων, καθώς στο γενικό πληθυσμό διαμορφώνεται στο 31%. Στην Ισπανία, το ποσοστό των νέων που επέλεξε την ηλεκτρονική αγορά τροφίμων φθάνει το 46% έναντι 40% στο σύνολο του γενικού πληθυσμού, ενώ στη Γαλλία τα ποσοστά είναι 33% και 29% αντίστοιχα. “Με εξαίρεση τη Μεγάλη Βρετανία, όπου οι online αγορά τροφίμων βρίσκεται σε πιο “ώριμο” στάδιο, στην υπόλοιπη Ευρώπη η ψηφιακή αγορά βρίσκεται στα σπάργανα. Ωστόσο, αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, καθώς οι νέοι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τις online αγορές”, αναφέρει η έρευνα.

Συμφωνίες 

Μία από τις πρόσφατες συμφωνίες, αυτή ανάμεσα στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Carrefour με τη Google, υπογραμμίζει αυτή ακριβώς την τάση του ψηφιακού μετασχηματισμού στο λιανεμπόριο. Η αλυσίδα σουπερμάρκετ Carrefour ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία με τη Google, μέσω της οποίας η αλυσίδα καθίσταται ο πρώτος εταίρος του αμερικανικού κολοσσού στον τομέα της διατροφής και των νωπών προϊόντων. Η Carrefour διευκρινίζει, μάλιστα, ότι η επέκταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η οποία αποτέλεσε βασικό στόχο του προγράμματος ανασυγκρότησης του ομίλου που ανακοινώθηκε στις αρχές του έτους, θα αποφέρει έναν κύκλο εργασιών στην εταιρεία ύψους €5 δις το 2020.

Στη βάση της συμφωνίας, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, από τις αρχές του 2019, θα υπάρχει η δυνατότητα για τους καταναλωτές να παραγγέλνουν προϊόντα της Carrefour από οποιαδήποτε συσκευή διαθέτει την εφαρμογή Google Assistant, ήτοι μέσω “έξυπνων” τηλεφώνων, τηλεόρασης, υπολογιστή ή μέσω του συνδεδεμένου ηχείου και στη συνέχεια, να παραλαμβάνουν τα ψώνια τους ή να ζητούν παράδοση κατ' οίκον.

Τρόφιμα online 

Ήδη από τα τέλη του 2018, οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν μη εδώδιμα είδη από την πλατφόρμα της Google. Οι συναλλαγές των καταναλωτών θα γίνονται μέσω της πλατφόρμας της Google, η οποία θα μοιράζεται με την Carrefour τα προσωπικά τους δεδομένα, στοιχεία πολύ σημαντικά για την παροχή εξατομικευμένων προσφορών. Ωστόσο, όπως διαβεβαιώνουν οι διευθύνοντες της Carrefour, η εταιρεία θα συνεχίσει να είναι κάτοχος των προσωπικών δεδομένων των πελατών.

Με πληροφορίες από sepe.gr

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr