Το jamjar έγινε premium - Οι συνδημιουργοί του marketplace μας μιλούν για το νέο βήμα [Συνέντευξη]
Οι δύο συνδημιουργοί της πλατφόρμας jamjar, η Βέρα Παπαγγελοπούλου και η Εύα Επιτροπάκη, μας παρουσιάζουν το γνωστό marketplace και μας αναλύουν την είσοδο του στον χώρο του premium.
Το jamjar έγινε γνωστό ως το marketplace για χειροποίητα και custom-made προϊόντα από ιδιώτες και μικρές επιχειρήσεις. Πλέον, περνάτε και στον χώρο του Premium. Τι θα βρουν οι καταναλωτές στη συγκεκριμένη ενότητα;
Β.Π.: Στα πέντε χρόνια που λειτουργεί το jamjar, έχουμε κατορθώσει να κτίσουμε σταδιακά και συστηματικά ένα επιτυχημένο και συνεχώς αναπτυσσόμενο online marketplace αφιερωμένο στα youniquely created προϊόντα των πιο ταλαντούχων Ελλήνων δημιουργών. Στο jamjar, μπορεί κανείς να ανακαλύψει μια τεράστια ποικιλία από μοναδικές δημιουργίες και πρωτότυπα προϊόντα, μακριά από τα συνηθισμένα, που έχουν σχεδιάσει, υλοποιήσει και επιμεληθεί επιλεγμένοι ιδιώτες αλλά και επαγγελματίες που έχουν αντίστοιχα επιλέξει το jamjar ως το βασικό κανάλι online πώλησης και προώθησης των προϊόντων τους.
Λίγες μέρες πριν, εγκαινιάσαμε τη νέα μας ενότητα, το jamjar premium, αφιερωμένo στις youniquely designed δημιουργίες. Ρούχα, υποδήματα, κοσμήματα, αξεσουάρ και είδη σπιτιού κορυφαίων σχεδιαστών και loved brands που στην πλειοψηφία τους έχουν μεγάλη πορεία στο χώρο και που έχουν καταφέρει να αφήσουν το δικό τους στίγμα στην αγορά.
Πως προέκυψε η απόφαση εμπλουτισμού του marketplace σας με το Premium;
E.E.: Διατηρώντας πάντα ως κεντρικό μας στόχο το να προσφέρουμε στους πελάτες μας τη δυνατότητα να βρουν προϊόντα που δεν θα βρουν πουθενά αλλού, όλα συγκεντρωμένα στην εύκολη, ασφαλή και έμπιστη πλατφόρμα του jamjar, αποφασίσαμε να εντάξουμε τη νέα ενότητα στην οποία παρουσιάζονται προϊόντα υψηλής αισθητικής και design από καταξιωμένους σχεδιαστές και αγαπημένα στο κοινό brands.
Έτσι, οι πελάτες μας θα απολαμβάνουν πλέον μια πραγματικά «one of a kind» shopping εμπειρία, καθώς όχι μόνο θα συνεχίσουν να ανακαλύπτουν τα ιδιαίτερα προϊόντα των νέων ταλαντούχων δημιουργών του jamjar, αλλά θα μπορούν παράλληλα να βρουν και να αγοράσουν τις μοναδικές δημιουργίες των σχεδιαστών που γνωρίζουν, αγαπούν, ακολουθούν και εμπιστεύονται.
Αντίστοιχα, έτσι, θα προσφέρουμε και στους σχεδιαστές μια αξιόπιστη online πλατφόρμα, ένα αποδοτικό κανάλι online προώθησης, ένα πολυκατάστημα το οποίο θα μπορούν να εμπιστευθούν, τόσο όσον αφορά στη λειτουργικότητα - και άρα στην εμπορικότητα - αλλά και στην αισθητική. Στόχος μας είναι να γίνουμε και για εκείνους ένας πραγματικά σταθερός στενός συνεργάτης που θα τους δίνει τη δυνατότητα να αυξήσουν έξυπνα τις online πωλήσεις τους, διασφαλίζοντας παράλληλα το brand τους.
Με ποιους designers και brands συνεργάζεστε για αυτό το κομμάτι; Θα υπάρξουν και νέες προσθήκες στη λίστα;
Ε.Ε.: Όπως και στο jamjar, επιλέγουμε πολύ προσεχτικά τους νέους μας συνεργάτες μας, με προσήλωση στην ποιότητα, την αισθητική, το design και την καινοτομία. Στη νέα αυτή ενότητα συμμετέχουν ήδη οι Orsalia Parthenis, Chaniotakis, Madame Shoushou, Vally Kontidis, Sarina Beza, Afroditi Goula, Iride dePortu, de.bour, Christina Warren, KAKURU, DEBBIE TZIMA, KLEOS concept, ενώ αναμένεται να προστεθούν πολύ σύντομα και άλλοι σχεδιαστές με σκοπό να εμπλουτιστούν σταδιακά και όλες μας οι κατηγορίες.
Αναφέρετε πως τα προϊόντα του Premium είναι, και αυτά, «youniquely designed». Μιλήστε μας για αυτό.
Β.Π.: Πρεσβεύουμε τη μοναδικότητα και καθετί ιδιαίτερο που αναδεικνύει την προσωπικότητα αυτού που το επιλέγει. Εξού και το λογοπαίγνιο που συνοδεύει το εμπορικό μας σήμα. To «youniquely» εμπεριέχει δύο έννοιες αλληλοσυμπληρωματικές, το εσύ (you) και τυ μοναδικό (unique) οι οποίες συνθέτουν αυτό ακριβώς που θέλουμε για όλους τους πελάτες και τους συνεργάτες μας: να ανακαλύψουν τις πιο μοναδικές πτυχές του εαυτού τους.
Youniquely created για το jamjar και youniquely designed για το premium, αφού πρόκειται για προϊόντα σε κάθε περίπτωση μοναδικά, που δεν αποτελούν κομμάτια μαζικής παραγωγής και μέσω των οποίων εκφράζονται τόσο εκείνοι που τα σχεδιάζουν και τους δίνουν πνοή, όσο και εκείνοι που τα επιλέγουν για τους ίδιους ή τους δικούς τους ανθρώπους.
Ποια είναι η ανταπόκριση που υπάρχει από το αγοραστικό κοινό για τη συγκεκριμένη ενότητα;
Β.Π.: Αν και το premium είναι ένα πολύ φρέσκο εγχείρημα, έχει δείξει ήδη τη δυναμική του και πιστεύουμε ότι θα καλύψει με επιτυχία την ανάγκη που διακρίναμε στην αγορά, τόσο από την πλευρά των designers, όσο και από την πλευρά των αγοραστών.
Όπως και να έχει, πάντως, αντιμετωπίζουμε το νέο section ως μία ξεχωριστή οντότητα με δικό της πλάνο, εκ νέου στόχευση στο δυνητικό κοινό, προώθηση και development. Όπως πάντα, δηλώνουμε αισιόδοξες, αλλά πάνω από όλα έτοιμες για νέες προκλήσεις και εμπειρίες.
Αντιμετωπίζουμε το νέο section ως μία ξεχωριστή οντότητα με δικό της πλάνο, εκ νέου στόχευση στο δυνητικό κοινό, προώθηση και development
Προχωράει ομαλά η συνύπαρξη του Premium με το «παραδοσιακό» marketplace του jamjar; Υπάρχουν ενδεχόμενες αλλαγές που θα πρέπει να περιμένουν όσοι παρουσιάζουν τα προϊόντα τους στο marketplace;
Ε.Ε.: Το premium αποτελεί μια τελείως ανεξάρτητη ενότητα, με τις δημιουργίες των σχεδιαστών να παρουσιάζονται ξεχωριστά από τα προϊόντα του jamjar. Έτσι, διευκολύνεται η περιήγηση του πελάτη και αποσαφηνίζεται το προϊοντικό πορτφόλιο κάθε ενότητας, ώστε να μπορεί και εκείνος να επιλέξει κάθε φορά σε ποιο section θα περιηγηθεί και ποια προϊόντα θα βάλει στο καλάθι του, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες και επιθυμίες του.
Παράλληλα και πέραν της εμπειρίας του πελάτη που αναβαθμίζεται, θεωρούμε πως ο διακριτικός αυτός διαχωρισμός διατηρεί τις ισορροπίες ανάμεσα σε όλους τους συμμετέχοντες, οριοθετεί εμπορικά τα sections του marketplace μας και διασφαλίζει συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού. Σκοπός μας είναι να αναδείξουμε τους σχεδιαστές που μας έκαναν την τιμή να συμμετάσχουν, διασφαλίζοντας όμως παράλληλα τους μακροχρόνιους στενούς μας συνεργάτες – δημιουργούς, που αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της πλατφόρμας μας.
Μετά από πέντε χρόνια στην αγορά και τρία χρόνια στρατηγικής συνεργασίας με την Skroutz, πως θα χαρακτηρίζατε την έως τώρα εμπειρία σας; Υπήρξαν προβλήματα και, αν ναι, πως τα αντιμετωπίσατε;
Β.Π.: Η ένταξη της SKROUTZ A.Ε. στη μετοχική σύνθεση της JAMJAR A.E το 2015 και η αξιοποίηση της πολύτιμης εμπειρίας της ομάδας της, τόσο σε τεχνικό όσο και σε εμπορικό επίπεδο, μας έχει βοηθήσει και έχει δώσει στο jamjar μεγάλη ώθηση. Ως γνωστόν, όμως, έχουμε να αντιμετωπίσουμε καθημερινά τις προκλήσεις και τα προβλήματα κάθε Έλληνα επιχειρηματία. Επιπροσθέτως, έχουμε χτίσει ένα μοντέλο αρκετά καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα, γεγονός που μας υποχρεώνει πολύ συχνά να «σκαρφιζόμαστε» λύσεις σε ζητήματα που εκ πρώτης μοιάζουν δισεπίλυτα. Καλούμαστε να επιστρατεύσουμε τη δημιουργικότητά και το πείσμα που μας χαρακτηρίζει, να ψάξουμε, να διαβάσουμε και να δοκιμάσουμε στην πράξη τις αποφάσεις μας.
Μελλοντικά σας σχέδια; Που θα επικεντρώσετε τις προσπάθειες σας, όσον αφορά στην περαιτέρω ανάπτυξη του jamjar;
Ε.Ε.: Η απόλυτη προτεραιότητα για εμάς είναι να προσφέρουμε μια μοναδική, μια ασυναγώνιστη εμπειρία σε πελάτη και δημιουργό. Συγκεκριμένα, θέλουμε οι πελάτες μας να απολαμβάνουν μια εξαιρετικά εύκολη περιήγηση, να βρίσκουν προϊόντα που δεν θα βρουν αλλού, να καλύπτουν κάθε είδους ανάγκη για τη γυναίκα, τον άντρα, το παιδί και το σπίτι, να αγοράζουν είτε ό,τι χρειάζονται είτε ό,τι ανακαλύπτουν γρήγορα και με ασφάλεια και να εξυπηρετούνται άριστα.
Να ψωνίζουν από το jamjar, να φεύγουν ενθουσιασμένοι, να μοιράζονται τη χαρά τους με φίλους και γνωστούς και να μας επισκέπτονται ξανά και ξανά. Να νιώθουν μοναδικοί, ξεχωριστοί και να εμπνέονται από τις υπέροχες ιστορίες τις οποίες μοιράζονται δημιουργοί και σχεδιαστές μέσα από τη δουλειά τους.
Αντίστοιχα, εργαζόμαστε σκληρά ώστε οι δημιουργοί αλλά και οι σχεδιαστές που συμμετέχουν να βρίσκουν διέξοδο και τρόπο να προωθήσουν τα προϊόντα τους online έξυπνα, να έχουν συστηματικά και σταθερά πωλήσεις, να αποκτούν κοινό ή να διευρύνουν το πελατολόγιο τους και να αναβαθμίζουν το brand τους, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Σχόλια