NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

LAMDA: Παγωτά από τις Σέρρες «βασισμένα σε παλιές ελληνικές συνταγές»

LAMDA: Παγωτά από τις Σέρρες «βασισμένα σε παλιές ελληνικές συνταγές»

Με αφορμή την πρόσφατη διάκριση στα βραβεία «Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2018», ο Απόστολος Αδαμίδης, ιδιοκτήτης της σερραϊκής εταιρείας παγωτών LAMDA, μιλάει στο epixeiro.gr.

Μιλήστε μας για την ιστορία της εταιρείας LAMDA, το όραμα σας και το πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την παραγωγή παγωτών.

Η οικογένεια Αδαμίδη δραστηριοποιείται στον χώρο του παγωτού ως εμπορική επιχείρηση εδώ και 30 χρονιά. Κατά τη διάρκεια αυτών των ετών έχουμε συνεργαστεί με τις κορυφαίες εταιρείες της Ελλάδος άλλα και της παγκόσμιας αγοράς. Τα τελευταία 10 και πλέον χρονιά το παγωτό, όπως το ξέραμε, δεν υπάρχει. Νέες συνταγές αλλά και νέα υλικά στη βιομηχανία παγωτών έχουν αλλάξει τη γεύση και την υφή του. Αυτή η αλλαγή δημιούργησε ένα κενό στην αγορά άλλα συνάμα και μία πρόκληση για εμάς: να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε παγωτά βασισμένα σε παλιές ελληνικές συνταγές σε συνδυασμό με προσιτή τιμή. Και τα καταφέραμε. Όραμα μας είναι η καθιέρωση στη συνείδηση του καταναλωτή ως εταιρεία με ποιοτικά χαρακτηριστικά και καινοτόμα προϊόντα.

Ποια από τα προϊόντα σας θα λέγατε πως αποτελούν τις «σημαίες» της εταιρείας σας; Γενικώς, ποια θα λέγατε πως είναι η ιδιαιτερότητα των δικών σας παγωτών;

Κλασσική επιλογή αποτελεί το κασάτο το οποίο είναι το νούμερο 1παγωτό για τους Σερραίους, η Nutrella, παγωτό κρέμα με πραλίνα φουντουκιού, το σαραγλί και το κανταΐφι, είναι μερικά από τα κλασσικά άλλα και καινοτόμα παγωτά που κυκλοφορούν ήδη έξω στην αγορά. Πλήρες γάλα, κρέμα γάλακτος και φρέσκα αυγά είναι μερικά από τα συστατικά που κάνουν τα παγωτά μας ιδιαίτερα. Επίσης, η παράγωγη μας γίνεται σε μικρές παρτίδες έτσι ώστε να απολαμβάνετε τα προϊόντα μας όσο πιο σύντομα γίνεται από την ήμερα παράγωγης τους.

Σε ποιες περιοχές είναι διαθέσιμα τα παγωτά σας και με ποιους τρόπους; Είναι στα σχέδια σας κάποια περαιτέρω επέκταση, ίσως ακόμη και σε πόλεις όπως η Αθήνα ή η Θεσσαλονίκη;

Προς το παρόν, τα παγωτά μας είναι διαθέσιμα στο νομό Σερρών και στην ευρύτερη περιοχή του Στρυμονικού κόλπου. Πρώτος στόχος μας είναι η καθιέρωση στη σερραϊκή αγορά ως μια εταιρεία με ποιοτικά χαρακτηριστικά και καινοτόμα προϊόντα, παράλληλα όμως εξετάζουμε και σενάρια επέκτασης στην Θεσσαλονίκη.

Είναι εύκολο για μια εταιρεία παγωτού να ανταγωνιστεί τα γνωστά ονόματα της αγοράς, να δημιουργήσει μια πελατειακή βάση και να έχει κέρδος;

Η αλήθεια είναι πως στην προσπάθεια μας αυτήν έχουμε να ανταγωνιστούμε γίγαντες της παγκόσμιας αγοράς με ότι συνεπάγεται αυτό. Ωστόσο, με τις κατάλληλες ενέργειες και τη διαφορετική φιλοσοφία μας έχουμε δημιουργήσει πελατειακή βάση και κέρδη τα οποία επανεπενδύονται. Αυτό το «διαφορετικό» που έχουμε να προτείνουμε στην αγορά είναι το συγκριτικό μας πλεονέκτημα.

Γενικότερα, ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που έχετε αντιμετωπίσει ως επιχειρηματίας και πως τα επιλύσατε; Τι θα συμβουλεύατε κάποιον που έχει μια επιχειρηματική ιδέα και θέλει να την κάνει πράξη;

Έχουμε αντιμετωπίσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κάθε επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα. Με υπομονή και επίμονη καταφέρνουμε να τα επιλύουμε, ωστόσο το περιβάλλον δυστυχώς παραμένει έντονα εχθρικό για κάθε είδους επιχειρηματική προσπάθεια στην χωρά μας.

Η δική μου συμβουλή είναι να αγαπάει κάποιος αυτό που κάνει. η αγάπη είναι βασικός παράγοντας επιτυχίας στην ζωή του ανθρώπου. Χωρίς αυτήν δεν μπορεί να υπάρξει κάτι σπουδαίο. Και δεύτερον, να εξετάσει σε βάθος κατά ποσό αυτό που έχει να προτείνει στην αγορά λύνει ένα πρόβλημα η καλύπτει μία ανάγκη καλύτερα από αυτές που υπάρχουν ήδη η όχι.

Το παγωτό είναι ένα γλύκισμα που έχει συνδεθεί με το καλοκαίρι. Με βάση αυτό, είναι ένα προϊόν που μπορεί να παρουσιάσει σημαντικές πωλήσεις και τον χειμώνα;

Η αλήθεια είναι πως το παγωτό στην ελληνική αγορά παρουσιάζει έντονη εποχικότητα. Όσες προσπάθειες κι αν έχουν γίνει στο παρελθόν για την επιμήκυνση της καταναλωτικής περιόδου, δεν έφεραν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Στο μυαλό του Έλληνα το παγωτό ξεκινάει 25 Μαρτίου και τελειώνει 16 Αυγούστου. Δυστυχώς, οι παρωχημένες αντιλήψεις του Έλληνα καταναλωτή δεν βοηθούν την συγκεκριμένη αγορά.

Ποιες είναι οι ενέργειες που πραγματοποιείτε για την περαιτέρω διαφήμιση και προώθηση της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας;

Οι ενέργειες που έχουμε κάνει, όσον αφορά στην προώθηση της εταιρείας μας, σχετίζονται με προβολές σε τοπικά μέσα ενημέρωσης καθώς επίσης και σε στάσεις μέσων μαζικής μεταφοράς.

Τα παγωτά LAMDA διακρίθηκαν στα πρόσφατα βραβεία «Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2018». Πως προέκυψε αυτό το αποτέλεσμα και τι σημαίνει η συγκεκριμένη διάκριση για εσάς;

Προφανώς το αποτέλεσμα προέκυψε από την αξιολόγηση της σοβαρής προσπάθειας που κάνουμε ως εταιρεία. Η διάκριση αυτή είναι μία επιβράβευση των μέχρι τώρα προσπαθειών μας και μας δίνει κουράγιο και δύναμη για να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr