NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Στρατηγική συνεργασία μεταξύ Eurolife ERB και Salesforce

Στρατηγική συνεργασία μεταξύ Eurolife ERB και Salesforce

Η Eurolife ERB επέλεξε την εταιρεία Salesforce ως στρατηγικό συνεργάτη για την ανάπτυξη και υλοποίηση καινοτόμου συστήματος CRM στην ασφαλιστική αγορά

Η επιλογή της Salesforce αναφέρεται πως «βασίστηκε στην πολυετή και αποδεδειγμένη διεθνή εμπειρία που διαθέτει η εταιρεία, μέσα από την υλοποίηση σημαντικών έργων που αφορούν σε πολυεθνικούς Ομίλους του χρηματοοικονομικού και ασφαλιστικού κλάδου και όχι μόνον. Γι΄ αυτό και η πλατφόρμα Salesforce είναι το κορυφαίο CRM σύστημα στον κόσμο, το οποίο έχουν επιλέξει περισσότερες από 150.000 εταιρείες, ενώ η εταιρεία έχει αναγνωρισθεί από το Forbes ως η πιο καινοτόμος εταιρεία τεχνολογίας της τελευταίας δεκαετίας».

Με αφορμή την υπογραφή της συμφωνίας συνεργασίας ανάμεσα σε Eurolife ERB και Salesforce, ο κ. Νίκος Γιαννακάκης, Chief Technology & Growth Officer της Eurolife ERB δήλωσε: «Ως ένας από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς Ομίλους στην Ελλάδα, έχουμε αποδείξει ότι αποτελεί στρατηγική επιλογή να αναπτυσσόμαστε με τέτοιο τρόπο που να συμβάλει και στη συνολική ανάπτυξη και εξέλιξη του κλάδου της ασφάλισης στην Ελλάδα, σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα. Μέσα από τη συνεργασία μας με την Salesforce, πρωτοπορούμε φέρνοντας στην  αγορά της Ελλάδας την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας CRM. Στόχος μας είναι να διαθέτουμε τα πιο πρωτοποριακά συστήματα, τα οποία θα μας επιτρέπουν να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία για κάθε πελάτη ξεχωριστά, αλλά και συνολικά μια σχέση εμπιστοσύνης που θα διατηρήσει και θα αυξήσει την πελατειακή μας βάση. Άρα, βλέπουμε τη συγκεκριμένη επένδυση, ως κάτι περισσότερο από μία απλή πρωτοποριακή εφαρμογή υψηλής τεχνολογίας. Θεωρούμε ότι πρόκειται για υλοποίηση στην πράξη της φιλοσοφίας της Eurolife ERB, να φέρει το μέλλον της ασφάλισης ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές».

Ο κ.Richard McGuiness, Regional Senior Vice President της Salesforce τόνισε αντίστοιχα: «Ως κορυφαίος ασφαλιστικός Όμιλος στην Ελλάδα η Eurolife ERB δίνει έμφαση στο πώς μπορεί να αξιοποιήσει την τεχνολογία για να αντιληφθεί καλύτερα τους πελάτες της και να τους προσφέρει αντίστοιχες υπηρεσίες. Με το Salesforce Service Cloud η εταιρεία θα είναι σε θέση να καλύψει κάθε ανάγκη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Παράλληλα, η cloud-based CRM πλατφόρμα της Salesforce επιτρέπει στο σύνολο των ανθρώπων της Eurolife ERB, απ΄ όπου κι βρίσκονται και μέσω οποιασδήποτε συσκευής να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα που χρειάζονται, καθώς και άμεση πληροφόρηση για το πώς βλέπει, αντιλαμβάνεται και αξιολογεί ο πελάτης αυτές τις υπηρεσίες, που είναι φυσικά και το πιο σημαντικό». 

Το σύνολο του έργου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του 2019 και στην πλήρη του ανάπτυξη του θα προσφέρει:

  • Αναβαθμισμένη οργάνωση της πληροφορίας μέσω προηγμένης τεχνολογίας ανάλυσης δεδομένων, για ακόμα καλύτερη και σε βάθος κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων των πελατών και την παροχή θετικής και εξατομικευμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης, με τη χρήση Artificial Intelligence
  • Αμεσότερη και αποτελεσματικότερη επικοινωνία μέσα από πολλά και διαφορετικά σημεία επαφής
  • Περαιτέρω αυτοματοποίηση των καθημερινών εργασιών
  • Βελτίωση της αποτελεσματικότητας των εργασιών που απαιτούν εμπλοκή επιμέρους διευθύνσεων/ τμημάτων
  • Κοινή χρήση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, απ’ όλα τα μέλη της ομάδας, από οποιοδήποτε σημείο ή συσκευή
... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr