Έρευνα γύρω από τον τρόπο που η Amazon συλλέγει δεδομένα από τους εμπόρους που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της και τον τρόπο που η ίδια χρησιμοποιεί τις συγκεκριμένες πληροφορίες ξεκινάει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Όπως δήλωσε η αρμόδια επίτροπος για θέματα ανταγωνισμού, Margrethe Vestager, η ΕΕ εξετάζει εάν η Amazon αποκτά πλεονέκτημα απέναντι στους πωλητές, με βάση τα στοιχεία που συγκεντρώνει. Σύμφωνα με την ίδια, η έρευνα βρίσκεται σε προκαταρκτικό στάδιο, με την ομάδα της «να προσπαθεί να κατανοήσει το θέμα στην πλήρη έκταση του».
«Το ερώτημα αφορά στα δεδομένα» που συλλέγει η εταιρεία τόνισε η Vestager. «Χρησιμοποιείς αυτά τα δεδομένα για τους δικούς σου υπολογισμούς, γύρω από το ποιο είναι το το νέο "big thing", τι είναι αυτό που θέλει ο κόσμος, τι προσφορές ζητάνε, τι τους κάνει να προχωρούν σε αγορές; Αυτό μας έκανε να ξεκινήσουμε την έρευνα».
Η συγκεκριμένη εξέλιξη έρχεται μετά από πρόστιμο 4,3 δισεκατομμυρίων ευρώ που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στη Google γύρω από θέματα μονοπωλιακών πρακτικών.
Με πληροφορίες από Bloomberg
Σχόλια