Η Adobe ανακοίνωσε πως συμφώνησε να εξαγοράσει την εταιρεία Marketo, η οποία ασχολείται με το marketing automation, έναντι ενός ποσού που φτάνει τα 4,75 δισεκατομμύρια δολάρια.
Την εταιρεία είχε εξαγοράσει η Vista Equity, τον Μάιο του 2016, έναντι 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, καταφέρνοντας τώρα να την δώσει με κέρδος.
Η Marketo έχει 5.000 πελάτες και παρέχει μια πλατφόρμα η οποία προσφέρει B2B marketing λύσεις σε ένα διασυνδεδεμένο περιβάλλον. Η Adobe σχεδιάζει να την ενσωματώσει στο Experience Cloud.
Η εταιρεία αναμένει την ολοκλήρωση του deal κατά τη διάρκεια του τέταρτου οικονομικού τριμήνου της για το 2018, εφόσον δοθούν και οι σχετικές εγκρίσεις από τις ρυθμιστικές Αρχές.
Σχόλια