NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Αναστάσης Λώζος, PURE Greece: «Το wellness είναι η νέα τάση στον τουρισμό»

Αναστάσης Λώζος, PURE Greece: «Το wellness είναι η νέα τάση στον τουρισμό»

Ο Αναστάσης Λώζος, Διευθύνων Σύμβουλος της PURE Greece, μιλάει στο epixeiro.gr για το wellness, «μία ολόκληρη βιομηχανία αξίας 3,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων», αλλά και για το PURE Wellness Rooms, το πρόγραμμα ευεξίας που έφτασε και στην Ελλάδα.

Το wellness αρχίζει να γίνεται τάση στον τουρισμό και ειδικότερα στα ξενοδοχεία. Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν συνδέσει την ευεξία με την υγιεινή διατροφή. Το wellness είναι μόνο αυτό ή και κάτι παραπάνω;

Ο όρος wellness μεταφράζεται σε ευεξία. Αν και εγώ προσωπικά προτιμώ τον όρο ευζωία. Με αυτό εννοούμε όλες τις παραμέτρους που μας βοηθούν να ζήσουμε τη ζωή μας στο μέγιστο βαθμό με υγεία, πνευματικά και σωματικά. Αυτό σημαίνει ότι η υγιεινή διατροφή είναι μόνο ένας από τους παράγοντες με τους οποίους επιτυγχάνουμε την ευζωία.

Σε ότι αφορά τον τουρισμό, οι υπόλοιποι παράγοντες είναι η αναζωογόνηση και η χαλάρωση, η ποιότητα της ανάπαυσης και του ύπνου, οι αυθεντικές και μοναδικές εμπειρίες και το νόημα των διακοπών, η αποφυγή ασθενειών και η διατήρηση της υγείας μέσω της σωστής διαχείρισης - σωματικά και ψυχικά- του εαυτού μας. Φυσικά, η ευεξία δεν είναι απλά μία τάση. Είναι μία ολόκληρη βιομηχανία αξίας 3,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων τα 0,5 τρισεκατομμύρια δολάρια αποδίδονται στον τουρισμό ευεξίας.

Πιστεύετε ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να υιοθετήσει αυτή τη διεθνή τάση;

Η τάση αυτή είναι μία πραγματικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο, τα τελευταία χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι τόσο η Ελλάδα, όσο και οποιαδήποτε άλλη τουριστική χώρα, δεν μπορεί να την αγνοήσει. Οι ενέργειες και οι δράσεις του Global Wellness Institute, ενός οργανισμού που ασχολείται αποκλειστικά με το χώρο αυτό, δείχνουν ότι η τουριστική αγορά είναι έτοιμη να υποστηρίξει ακόμα περισσότερο τους επισκέπτες που ενδιαφέρονται για wellness tourism. Μάλιστα, πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι οι επισκέπτες αυτοί ξοδεύουν 130% περισσότερο από τον μέσο ταξιδιώτη, παγκοσμίως. Ποιος δεν θα ήθελε λοιπόν να υποδέχεται αυτούς τους τουρίστες στη χώρα του ή στο ξενοδοχείο του; Επιπλέον, μία ακόμη σημαντική κατηγορία τουριστών, οι Millennials, είναι φανατικοί οπαδοί του ολιστικού τρόπου ζωής και το wellness είναι στην κορυφή της λίστας τους σε ότι αφορά τις επιλογές τους σε οικογενειακά ξενοδοχεία ή θερινά θέρετρα.

Τα πρώτα προγράμματα ευεξίας ξεκίνησαν από γνωστές ξενοδοχειακές αλυσίδες. Μπορούν να εφαρμοστούν και σε μικρότερα ξενοδοχεία; Υπάρχουν πλεονεκτήματα για τις μικρότερες μονάδες;

Το wellness είναι στάση ζωής, πράγμα που σημαίνει ότι δεν απαιτεί απαραίτητα μεγάλα έξοδα ή πολύπλοκες εγκαταστάσεις. Αυτό που χρειάζεται είναι μία συνέπεια στην παρακολούθηση και την υποστήριξη των δράσεων που κάποια μονάδα αποφασίζει να υλοποιήσει. Δεν είναι απαραίτητο όλα τα ξενοδοχεία να προσφέρουν ακριβές εγκαταστάσεις spa ή εξειδικευμένα προγράμματα αρωματοθεραπείας.Όμως όταν κάποιος αποφασίζει να προσφέρει προγράμματα massage στους πελάτες του, δεν μπορεί να τοποθετεί ένα κρεβάτι σε έναν σκοτεινό, υπόγειο βοηθητικό χώρο και να το παρουσιάζει ως μία επιπλέον παροχή με παράλογα υψηλές χρεώσεις. Οι ταξιδιώτες πλέον έχουν αρκετές εμπειρίες και είναι σε θέση να συγκρίνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες και να τις αξιολογήσουν. Στην εποχή μας, δεν θα διστάσουν να ανεβάσουν ένα post στα social media, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, επικρίνοντας οποιαδήποτε μονάδα δεν καλύπτει τις ανάγκες τους, ανεξαρτήτως μεγέθους. Αυτό είναι και το πλεονέκτημα των μικρών ξενοδοχειακών μονάδων στις οποίες ο ιδιοκτήτης είναι συνήθως δίπλα στον πελάτη, σε όλη τη διάρκεια της διαμονής του. Καταφέρνουν, δηλαδή, να προσφέρουν προσωποποιημένα προγράμματα και έχουν την ευελιξία να προσαρμόζονται γρήγορα στις ανάγκες των πελατών τους. 

Το wellness αφορά μόνο στα ταξίδια αναψυχής ή και τα επαγγελματικά;

Η ευεξία ή ευζωία ξεκινάει από ένα υγιεινό πρωινό και καταλήγει σε έναν υπέροχο ύπνο με πολλές ενδιάμεσες δραστηριότητες, όπως μία θεραπεία spa, massage, πολλά προγράμματα εκγύμνασης και διαλογισμού και ένα πλήθος δραστηριοτήτων, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε ταξιδιώτη. Όταν λοιπόν κάποιος αποφασίζει να ακολουθήσει αυτή τη στάση ζωής δεν έχει σημασία αν βρίσκεται σε επαγγελματικό ταξίδι ή σε διακοπές, καθώς τα παραπάνω έχουν γίνει συνήθειες, που εφαρμόζει στο καθημερινό του πρόγραμμα.

Το τελευταίο διάστημα φέρατε στην Ελλάδα ένα νέο πρόγραμμα ευεξίας, το PURE Wellness Rooms, που σημειώνει μεγάλη ανάπτυξη στο εξωτερικό. Ποια είναι η φιλοσοφία του και τι ακριβώς περιλαμβάνει;

Με τα PURE Wellness Rooms δημιουργούμε χώρους και δωμάτια ευεξίας, βελτιώνοντας θεαματικά την αίσθηση της διαμονής και προσφέροντας στον επισκέπτη μια μοναδική εμπειρία ύπνου.

Ακολουθώντας μια πιστοποιημένη διαδικασία 7 σταδίων, καθαρίζουμε τον αέρα και τις επιφάνειες από μικροσωματίδια και μικροοργανισμούς και υποσχόμαστε να διατηρήσουμε συνθήκες αντίστοιχες με αυτές που αισθάνεται κάποιος σε ένα βουνό με φρέσκο και καθαρό αέρα υψηλών προδιαγραφών.

Για τον επισκέπτη που θα το διαλέξει, αυτό συνεπάγεται μια μικρή προσαύξηση στο κόστος διαμονής, την οποία αποδέχεται με χαρά, καθώς του προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία ύπνου και μια πραγματική αίσθηση ξεκούρασης και ενέργειας το επόμενο πρωί. Για τον ξενοδόχο, δεν απαιτείται καμία αλλαγή στις συνήθειες του housekeeping και η λύση που παρέχουμε είναι turn-key (με το κλειδί στο χέρι). Μετά το τέλος της εγκατάστασης, προσφέρουμε παράλληλα εκπαίδευση στο προσωπικό και στα τμήματα πωλήσεων και marketing, υποστήριξη στα social media και προωθητικό υλικό. Στη συνέχεια, παρακολουθούμε την εξέλιξη του προγράμματος σε μηνιαία βάση με στόχο τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητάς του και αξιολογώντας συνεχώς την εμπειρία των πελατών.

Σε ποιους απευθύνεται το PURE Wellness Rooms Greece; Στα ξενοδοχεία πόλης ή και στα θερινά καταλύματα;

Αναμφίβολα, απευθύνεται και στους δύο τύπους καταλυμάτων. Αρχικά, πριν 15 χρόνια, όταν το πρόγραμμα ξεκίνησε στην Αμερική, ήταν στοχευμένο σε μια ιδιαίτερη κατηγορία επισκεπτών, αυτούς που είχαν ευαισθησίες ή αλλεργίες. Είχε τεράστια επιτυχία και τα τελευταία χρόνια άρχισε να εξάγεται στην Ασία και την Ευρώπη. Παράλληλα, η άνθιση της κατηγορίας του wellness tourism, σε συνδυασμό με την απαίτηση μεγάλων ξενοδοχειακών ομίλων που συνεργάζονται με την PURE,  οδήγησε την εταιρία στο να αναθεωρήσει τη στρατηγική της. Έτσι, παρόλο που ξεκινήσαμε ως μια εταιρία με στόχο τα ξενοδοχεία πόλης και τους business travellers, πλέον τα PURE Wellness Rooms υλοποιούνται με την ίδια συχνότητα και σε πολλά resorts από την Καραϊβική μέχρι τη Ιαπωνία.

Αν κάποιος επιθυμεί να μάθει περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, που θα τις βρει;

Αρχικά από την ιστοσελίδα μας pureroom.gr. Για πιο εξειδικευμένες πληροφορίες ή για την οργάνωση κάποιας συνάντησης, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@pureroom.gr. Επίσης, θα είμαστε το Νοέμβριο και στις δύο μεγάλες εκθέσεις Hotelia στη Θεσσαλονίκη και XENIA στην Αθήνα, όπου θα υποδεχθούμε και θα ξεναγήσουμε τους επισκέπτες μας σε ένα PURE Wellness Room, που έχει στηθεί ειδικά για τις ανάγκες της έκθεσης. 

Πέρα από τα Pure rooms τι άλλο πρέπει να περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα ευεξίας σε ένα ξενοδοχείο για να είναι ολοκληρωμένο;

Σίγουρα, όπως προανέφερα, η διατροφή είναι πολύ σημαντικός παράγοντας. Ενέργειες κλαδικών φορέων όπως το Ελληνικό Πρωινό και το Καλάθι Πρωινού, βοηθούν σημαντικά την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος. Παράλληλα, οι προσπάθειες πολλών ξενοδοχείων να έχουν μενού με υγιεινές επιλογές ή να αναγράφουν τις θερμίδες και τα θρεπτικά και αλλεργιογόνα συστατικά κάθε πιάτου, δείχνουν σεβασμό στον επισκέπτη που ενδιαφέρεται για την ευεξία του. Ταυτόχρονα, είναι σημαντικό οι χώροι άθλησης και εκγύμνασης να ενσωματώνονται στο ξενοδοχείο και τη λειτουργία του και να μην χρησιμοποιούνται ως αναγκαίο κακό. Πόσες φορές έχουμε βρεθεί σε γυμναστήρια κλειστά και δύσοσμα, ή σε αίθουσες σάουνας σκοτεινές και υγρές σε υπόγεια και ακατάλληλες για αυτό το σκοπό; Η αλήθεια πάντως είναι ότι το τουριστικό προϊόν στην Ελλάδα αναβαθμίζεται διαρκώς και υπάρχουν αρκετοί επαγγελματίες (wellness experts) που μπορούν να συμβουλεύσουν οποιονδήποτε ξενοδόχο, ώστε να κάνει μικρά και σωστά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση.


Σχετικά με την PURE Greece

Η PURE Greece, εκπροσωπείται από την ΛΩΖΟΣ Α.Ε., μια αμιγώς ελληνική εταιρία 115 ετών, με 80 χρόνια παράδοση στο χώρο των ηλεκτρικών συσκευών. Η PURE Greece αποτελεί τον τοπικό αντιπρόσωπο της PURE Global, μιας εταιρίας που ειδικεύεται στην δημιουργία χώρων ευεξίας και υποαλλεργικών δωματίων. Αναπτύσσει ιδιόκτητες λύσεις καθαρισμού αέρα και επιφανειών και ακολουθεί το σύστημα 7 σταδίων PURE, το οποίο χρησιμοποιείται σε περισσότερα από 5.000 δωμάτια ξενοδοχείων, σε 20 χώρες, παγκοσμίως. Η λύση της PURE είναι η μόνη κατοχυρωμένη και αποδεδειγμένη διαδικασία με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την παροχή ασφαλούς και υγιούς περιβάλλοντος. Παράλληλα, χρησιμοποιείται και σε άλλες αγορές όπως χώρους γραφείων, παιδικούς σταθμούς και κρουαζιερόπλοια. Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα της PURE έχουν εμπιστευθεί η SUPERFAST και η BLUESTAR Ferries. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο www.pureroom.gr

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr