NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Δίλημμα Rumsfeld: Παράγοντες εταιρικής ενίσχυσης και ανάπτυξης

Δίλημμα Rumsfeld: Παράγοντες εταιρικής ενίσχυσης και ανάπτυξης

Στις 12 Φεβρουαρίου του 2002, ο Υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου σχετικά με την απουσία αποδείξεων για την ύπαρξη και διάθεση όπλων μαζικής καταστροφής σε τρομοκρατικές ομάδες από την ιρακινή κυβέρνηση, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «υπάρχουν στοιχεία γνωστά σε εμάς και γνωστά και στους άλλους», χωρίς περαιτέρω διευκρινήσεις, με σκοπό να δικαιολογήσει την περαιτέρω δράση της κυβέρνησης των ΗΠΑ στο Ιράκ. Στη συγκεκριμένη συνέντευξη παρουσίασε ένα παράθυρο επιλογών με βάση την πληροφόρηση που είχαν οι ΗΠΑ έναντι του αντιπάλου.

Το παράθυρο αυτό έχει σχηματικά την εξής μορφή:

RumsfeldDilemma_My.jpg?mtime=20190607213621#asset:128272

Η ανάλυση αυτή είναι εμφανές ότι μπορεί να δράσει και σε επίπεδο εταιρίας. Αναγνωρίζοντας τα στοιχεία του πίνακα μπορούμε να αποφασίσουμε να προβούμε σε μια σειρά δράσεων που θα ενισχύσουν τη θέση της εταιρίας μας στην αγορά και θα συντελέσουν στην ανάπτυξή της.

Για τη διευκόλυνση αναζήτησης – συμπλήρωσης των στοιχείων του παραθύρου στο θέμα που μας απασχολεί, σχηματίζουμε κατάλληλες ερωτήσεις των οποίων οι απαντήσεις θα αποτελέσουν τα ζητούμενα στοιχεία.

  • Τι γνωρίζουμε εμείς για το θέμα;
  • Τι γνωρίζουν οι άλλοι για το θέμα;
  • Πώς γίνεται αντιληπτή η γνώση αυτή του θέματος στην εταιρία μας;
  • Πώς γίνεται αντιληπτή η γνώση αυτή του θέματος στην εταιρία του ανταγωνιστή μας;
  • Τι πιστεύουμε ότι γνωρίζουμε εμείς για το θέμα και δεν είναι γνωστό στον ανταγωνιστή μας;
  • Πώς συμπεραίνουμε ότι γνωρίζουμε μόνο εμείς το θέμα;
  • Τι πιστεύουμε ότι γνωρίζει ο ανταγωνιστής μας και δεν το γνωρίζουμε εμείς; Πώς προκύπτει αυτό το συμπέρασμα;
  • Τι πιστεύουμε ότι είναι άγνωστο σε εμάς και στον ανταγωνιστή μας για το θέμα; Πώς προκύπτει αυτό το συμπέρασμα;

Φυσικά, το εύρος των ερωτήσεων δεν περιορίζεται στις προαναφερθείσες. Μπορούμε να τις εμπλουτίσουμε!

Αφού προσδιορίσουμε τα στοιχεία συμπλήρωσης θα έχουμε μια εικόνα της εταιρίας μας σε σχέση με τον ανταγωνιστή μας. Στο σημείο αυτό μπορούμε να εστιάσουμε αρχικά στα στοιχεία εκείνα που δεν γνωρίζουμε εμείς αλλά γνωρίζει ο ανταγωνιστής μας και σε αυτά που δεν γνωρίζει ο ανταγωνιστής μας αλλά γνωρίζουμε εμείς, ώστε να ενισχύσουμε – διατηρήσουμε τη θέση μας στην αγορά.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr