NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Φορολογικά & Ασφαλιστικά
ανάγνωση

Η ΑΧΑ στοχεύει στην αύξηση των μεριδίων της με νέες υπηρεσίες

Η ΑΧΑ στοχεύει στην αύξηση των μεριδίων της με νέες υπηρεσίες

Να αυξήσει τα μερίδια της από την εγχώρια αγορά επιχειρεί η ΑΧΑ Ασφαλιστική, αξιοποιώντας τις προηγμένες τεχνολογίες με στόχο την πρόληψη, την κάλυψη των εκσυγχρονισμένων αναγκών των καταναλωτών και κυρίως την άμεση, απλή και γρήγορη αποζημίωση της ζημιάς. Στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε τέσσερις νέες υπηρεσίες για το αυτοκίνητο, την κατοικία, τις επιχειρήσεις, την υγεία, καθώς και ένα πακέτο λύσεων για περισσότερες επιλογές στους ασφαλισμένους της.

Δέκα λεπτά κρατά η διαδικασία δήλωσης ατυχήματος σύμφωνα με την ΑΧΑ, με την νέα υπηρεσία MyAXAway σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος. Με την βοήθεια ειδικής εφαρμογής της ΑΧΑ με την εταιρεία, ο πελάτης δηλώνει συμβάν μέσω της κάμερας του κινητού του, έτσι ώστε να λάβει τη δήλωση ατυχήματος, να την αποδεχτεί από την οθόνη του κινητού του και να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης.

Στο τομέα της πρόληψης και της αποζημίωσης επικεντρώνεται η νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής της ΑΧΑ, η οποία να σημειωθεί ότι δεν αφορά τα επείγοντα περιστατικά. Ο ασφαλισμένος μπορεί να συνδεθεί με τον ιατρό με βιντεοκλήση ή και με τηλεφωνική επικοινωνία μέσω εφαρμογής για κινητές συσκευές. Ο ιατρός που συνεργάζεται με την ΑΧΑ μπορεί να καθοδηγήσει τον ασφαλισμένο σε θέματα πρόληψης ή και να προχωρήσει σε διάγνωση και σύσταση θεραπείας για κοινές ασθένειες εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες.

Παράλληλα, η ΑΧΑ παρουσίασε πακέτο λύσεων το οποίο προσφέρει επιπλέον επιλογές στους ασφαλισμένους της, επιβραβεύσεις με έκπτωση ασφαλίστρων στην ετήσια ανανέωση, προσωποποιημένες συμβουλές για την διατήρηση της υγείας τους, κίνητρα για πρόληψη.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr